Evernote voor beginners

18-07-2015 21:28 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gebruikt er allemaal Evernote? Ik ben stomverbaasd over hoeveel er wel niet te vinden is dat werkt met deze App, ik heb oa Food aangeplakt om recepten te organiseren, ik heb nu naast mijn Pinterest button ook een Evernote button in mijn browser bar, heel toevallig is dat ook nog een olifantje icon



Verder kan ik ook uit mijn magazines "knippen", ik ben nog een beginner dus ben nog druk aan het uitpuzzelen hoe e.e.a. samenwerkt maar totnogtoe ben ik erg onder de indruk.



Zijn er meer hier die met Evernote werken, hebben jullie nog tips?
Optimist tot in de kist!
Ik heb het gehad, als eerste notitie-app. Ik maak te weinig notities om er ook maar iets mee te doen. Ik heb het dus gedelete.
Alle reacties Link kopieren
Ik! Ik kan niet meer zonder
Ik!

Vooral om dingen per onderwerp op te slaan. Vind superhandig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel 100 lijsten denk ik...



Recepten vond ik niet zo handig





Ik sla er ook foto's op



En vooral veel ideeen...adressen....dingen die ik wil onthouden etc
--
Ik neb het geprobeerd, maar vond het niet handig genoeg. Als ik het me goed hetinner moest je voor de volledige functionaliteit ook fors betalen.



Ik hebruik nu OneNote, en als ios 9 uit is zal ik vermoedelijk volledig naar Notities gaan.
Mijn vriend heeft er ook zijn hele hebben en houden in, en hij kijkt vol verbazing hoe ik alles bijhoudt in mijn papieren agenda. Dat vind ik toch nog het fijnst werken.
Ja, ik gebruik het, maar ik gebruik het nog te weinig / nut het nog onvoldoende uit.

Wat ik heel jammer vind is dat je geen kleuren kan gebruiken. Geen kleur aan je notitieboeken geven of wat dan ook. Heb wel eens gegoogeld of daar niks op is, maar nee, het is niet anders.

In OneNote kan dat beter, dat mis ik, maar voorlopig blijf ik bij EverNote.