Iphone synchroniseren via WiFi

19-07-2015 22:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik heb een probleem; mijn Iphone oplader is stuk. Ik heb een nieuwe besteld en er werd mij verzekerd dat het een 'echte' apple was, niet dus ;) Met deze oplader kan ik dus niet mijn telefoon opladen, via een andere site besteld; deze deed het gelukkig wel!

Maar nu komt het volgende probleem; als ik de USB kant in de poort doe van mijn MacBook, blijft mijn iphone trillen en wordt als het ware steeds gekoppeld en weer ontkoppeld. Hierdoor kan ik dus, niets meer via mijn oplader op mijn telefoon zetten (gewoon opladen lukt wel gelukkig). Nu is het me laatst gelukt om het via WiFi te doen, maar dan vind ik 9 van de 10 keer mijn telefoon niet, en wil hij dat ik mijn kabel gebruik.

Kortom; wie weet waar je een echte apple oplader kunt kopen zodat dergelijke problemen niet meer voorkomen?

Of heeft er iemand andere tips?



Bedankt alvast! x
Alle reacties Link kopieren
Eh.. Wat dacht je van bij een Apple Premium Reseller zoals iCentre, Amac, Xando of gewoon de Apple-store zelf, al dan niet de online versie?
Alle reacties Link kopieren
Sowieso bij de Apple Store, deze is in verschillende steden te vinden. Tegens zijn de echte Apple kabels te vinden in winkels die officiële Apple dealer zijn zoals media markt en bcc.
Google eens op Apple Store?
Alle reacties Link kopieren
Of bij MyCom, Dixons of Mediamarkt, als je met een Authorized Reseller genoegen neemt. Iets wat ik voor een kabeltje prima zou vinden, maar voor een Mac, iPhone of iPad dan weer niet.
Komt van een niet officieel kabel, ga langs een apple store! Probleem had ik ook, maar gelukkig had ik nog een kabel op reserve

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven