Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:fireandice schreef op 03 juli 2015 @ 23:00:

kan iemand mij die remia reclame uitleggen? Met die dj en die oude man, ik zie de connectie niet helemaal.

DJ = Afrojack = hele bekende DJ

Oude man = Rod Stewart = legende/sekssymbool uit de jaren 70-80
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
ja maar de connectie met remia?
never a failure, always a lesson
quote:fireandice schreef op 03 juli 2015 @ 23:00:

kan iemand mij die remia reclame uitleggen? Met die dj en die oude man, ik zie de connectie niet helemaal.



Oude man Nou ja, het is inderdaad wel een oude man inmiddels



Ik denk dat ze willen laten zien dat "oude" muziek nog steeds heel hip kan zijn. Wat dan de connectie is met sauzen weet ik ook niet helemaal.
quote:Dreamer schreef op 03 juli 2015 @ 21:24:

In die nieuwe (?) reclame over een anti teken en vlooienmiddel leest moeder voor uit een boek met daarin allerlei dieren, waar de hond vroeger allemaal last van had. Teken, vlooien, luizen... laat ik nou steeds múizen verstaan Ik gelijk kijken bij m'n hond.. hij had ze niet gelukkig pfoei.Ik heb dat Scholl Express Pedi. Ik versta elke keer Scholl Express Baby...
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 03 juli 2015 @ 23:12:

[...]





Oude man Nou ja, het is inderdaad wel een oude man inmiddels



Ik denk dat ze willen laten zien dat "oude" muziek nog steeds heel hip kan zijn. Wat dan de connectie is met sauzen weet ik ook niet helemaal.



AchZo..



Dankje
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
Nivea for men.

Zo'n blauw doosje voor mannen, dus.



Drie watjes van kerels smeren hun gezicht in voordat ze een blok hout afzagen met een kettingzaag. Eentje met Nivea, want die trekt zo snel in.

Gevolg: twee van die kerels een megabaard van houtsnippers, maar de Niveasoftie het 'meisje'.

Zo sneu.

Zo kansloos.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Opvallend weinig irritante reclames in de zomer

(even dit topic uppen )
Alle reacties Link kopieren
Nou gister kwam de nieuwe reclame van Simpel langs. Ik dacht dat ie niet irritanter kon, maar met Gerard Joling is ie nog erger dan met Nick & Simon.....
Alle reacties Link kopieren
Die van "even Apeldoorn bellen" met die brandweerlieden en dat geluid dat door merg en been gaat.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 03 juli 2015 @ 23:12:

[...]





Oude man Nou ja, het is inderdaad wel een oude man inmiddels



Ik denk dat ze willen laten zien dat "oude" muziek nog steeds heel hip kan zijn. Wat dan de connectie is met sauzen weet ik ook niet helemaal.





Die sauzen heten Remia Remixed. Dat nummer van Rod Stewart wordt door Afrojack geremixed.



(heeft een paar weken geduurd voordat ik daarachter kwam....)
Alle reacties Link kopieren
quote:dilaatje schreef op 20 juli 2015 @ 12:02:

Nou gister kwam de nieuwe reclame van Simpel langs. Ik dacht dat ie niet irritanter kon, maar met Gerard Joling is ie nog erger dan met Nick & Simon.....Die vind ik juist grappig, omdat die geverfde vingers echt op N&S en Joling lijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die reclame ergerlijk voor een parfum waarbij een zwoel kijkende kerel in een witte zwembroek zich in een bootje hijst waar een even zwoel kijkende vrouw in een witte bikini zit.

Ik moet dan altijd denken aan welk wasmiddel ze gebruiken om dat badgoed zo wit te houden.

Bovendien vind ik die zwoele man een engerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 20 juli 2015 @ 12:16:

Ik vind die reclame ergerlijk voor een parfum waarbij een zwoel kijkende kerel in een witte zwembroek zich in een bootje hijst waar een even zwoel kijkende vrouw in een witte bikini zit.

Ik moet dan altijd denken aan welk wasmiddel ze gebruiken om dat badgoed zo wit te houden.

Bovendien vind ik die zwoele man een engerd.



Jaaa deze vind ik ook vreselijk! Wat een enge man!

Sowieso vind ik parfum reclames ergerlijk, ze slaan vaak helemaal nergens op
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 20 juli 2015 @ 12:16:

Ik vind die reclame ergerlijk voor een parfum waarbij een zwoel kijkende kerel in een witte zwembroek zich in een bootje hijst waar een even zwoel kijkende vrouw in een witte bikini zit.

Ik moet dan altijd denken aan welk wasmiddel ze gebruiken om dat badgoed zo wit te houden.

Bovendien vind ik die zwoele man een engerd.Oxi action. Gooi ik ook bij de witte was.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reclame van A. Vogel overgangtotaal heel irritant omdat ik de make-up van de vrouw zo lelijk vind! Elke keer word ik afgeleid omdat ik die make-up van haar zo lelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
Hij is terug hoor. De Jumboreclame in de snackbar. Die enge kinderen die praten of ze hun mond vol water hebben. Nee want deze is glatis. Bahbahbah.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet plassen. En dan in 1 adem er achter aan O ik heb al geplast.

Dan denk ik iedere keer weer: Kind je bent groot genoeg om je plas iets langer op te houden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Anque schreef op 05 juni 2015 @ 13:03:

[...]



Ik. Ik gruwel van die man en tegenwoordig gruwel ik ook van die vrouw, alleen door de reclames.



Zij is dus best een goede actrice, aangezien ze mij doet geloven dat zij getrouwd zijn.



Ik weet niet of iemand het al getypt heeft...niet alles doorgelezen *schaam*

Maar het gezin in de Jumbo reclames zijn in het echt ook een echt gezin. Ze zijn indd getrouwd en dat zijn ook hun echte kids.

Heb ik toevallig gister gehoord van een kennis van me die hun goed kent schijnt.
Rust roest
Alle reacties Link kopieren
quote:Sportyspyz schreef op 22 juli 2015 @ 01:05:

[...]





Ik weet niet of iemand het al getypt heeft...niet alles doorgelezen *schaam*

Maar het gezin in de Jumbo reclames zijn in het echt ook een echt gezin. Ze zijn indd getrouwd en dat zijn ook hun echte kids.

Heb ik toevallig gister gehoord van een kennis van me die hun goed kent schijnt.Dan ziet je kennis waarschijnlijk andere Jumbo-reclames. Maike Meijer en Frank Lammers zijn niet met elkaar getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Is de 'restaurants met korting, ohohoho' vd AH al in een eerder topic voorbij gekomen?? De zang gaat al door merg en been, maar op beeld, met die mensen met hun zwaaiende mes en vork, is helemaal tenenkrommend.

Ook 'Alles in de tent voor 50%' roept behoorlijke irritaties op. Waarbij het wel weer grappig was dat mijn vriend zich serieus afdroeg wie er in de supermarkt in een tent alles voor 50% gaat uitzoeken. Er staat toch niet echt een tent in de supermarkt? Of wel?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa die van die tent is ook irritant. Ik vind het zo dom dat ze hem aanspreekt met: Mag ik iets vragen? En dan vervolgens geen vraag stelt, maar iets zegt.
Die vrouw van Tena Lady die in het theater zit en dan heel hard lacht. Ieuw!



Maar wie kan mij helpen. Ik hoor nu dagelijks reclame van ANWB. Dan zegt die man iets van: tandjes, heel mijn ... is er af. Wat zégt ie nou?



En die reclame van Jumbo waar zo'n jongetje heel enthousiast van alles zegt, is ook niets van te verstaan. Waarop de kinderen ruzie krijgen. Waarom zo'n onverstaanbare reclame? Neem dan een kind wat wel te verstaan is of laat hem wat rustiger praten.
Alle reacties Link kopieren
Alle reclames met een wekkergeluid erin. En dan vooral met zo'n hardnekkige piep piep piep erin. Helemaal als je uitgeblust op de bank tv zit te kijken, lekker ontspannen zit in te kakken, en verrek daar komt je wekker voorbij. Dan ben ik in één klap klaarwakker. Niet leuk!



En reclames met kinderen erin. Vooral radioreclames dan, die hoor ik nogal eens in de auto. Van die te hoog ingezette, kinderlijk pratende stemmetjes, het zal wel 'schattig' moeten overkomen. Dat doet het bij mij dus niet, dat moge duidelijk zijn.
I don't know what that means.
Alle reacties Link kopieren
quote:debram schreef op 22 juli 2015 @ 07:57:

Is de 'restaurants met korting, ohohoho' vd AH al in een eerder topic voorbij gekomen?? De zang gaat al door merg en been, maar op beeld, met die mensen met hun zwaaiende mes en vork, is helemaal tenenkrommend. Dat niet alleen maar AH heeft een tijdje geleden met enorm veel bombarie afscheid genomen van de 'zanger' (winkelmanager van Dale of hoe die lul ook mocht heten) maar vervolgens doet ie alle voice-overs en radioreclames voor de Appie. Alsjeblieft zeg, stop er dan ook echt mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:debram schreef op 22 juli 2015 @ 07:57:

Is de 'restaurants met korting, ohohoho' vd AH al in een eerder topic voorbij gekomen?? De zang gaat al door merg en been, maar op beeld, met die mensen met hun zwaaiende mes en vork, is helemaal tenenkrommend.

Ik vind dit typisch van dat 'zuunige Hollanders'-gedrag, je schaamt je toch dood...
Time spent with a cat is never wasted

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven