Forummen op mobiel

20-07-2015 15:52 8 berichten
Sindskort heb ik een andere mobiel en nu kan ik niet meer inloggen op het vivaforum

Ik heb nu een Samsung Galaxy A5. Met mijn oude telefoon een Samsung Galaxy Advance kan ik zonder problemen inloggen.

Als ik nu probeer in te loggen krijg ik de volgende meldingen:





Er is een fout opgetreden

Helaas is het niet gelukt om in te loggen. Dit kan aan een aantal dingen liggen

* Je gebruikersnaam klopt niet

* Je wachtwoord is verkeerd ingevoerd

* Je hebt nog geen login

*Er iets mis aan onze kant



Mijn gebruikersnaam en wachtwoord kloppen want daarmee kan ik zonder problemen inloggen op mijn laptop en oude telefoon.

Een login heb ik dus ook

En ik heb ook al contact opgenomen met Viva maar daar kunnen ze mij ook niet verder helpen.



Ik heb ook al geprobeerd een nieuw account aan te maken op mijn mobiel maar ook dan krijg ik dezelfde melding.



Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Alle reacties Link kopieren
Ik had het met Ipad en pc.

Heb je het geprobeerd nadat je op de oude mobiel uitgelogd hebt?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Staat je gebruikersnaam als "geleerd woord" in je telefoon en klik je die aan om niet alles te hoeven typen? In dat geval verschijnt er automatisch een spatie achter en wordt daarom niet herkend.
Wis je cookies en cache eens
Alle reacties Link kopieren
Al een andere browser geprobeerd?
Bij mij is het zo dat wanneer ik inlog op het forum via mijn mobiel dat ik na het intypen van gebruikersnaam en wachtwoord en op inloggen klik ik weer opnieuw het scherm krijg waar ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord in moet voeren, maar als ik dan op de index van het forum klik ben ik opeens wel ingelogd.

Misschien dat proberen?

Want ik ben dus ingelogd terwijl mijn telefoon beweerd dat ik nogmaals in moet loggen.
quote:febag schreef op 20 juli 2015 @ 16:12:

Staat je gebruikersnaam als "geleerd woord" in je telefoon en klik je die aan om niet alles te hoeven typen? In dat geval verschijnt er automatisch een spatie achter en wordt daarom niet herkend.



En hoe simpel kan het zijn. Dit was het dus.

Dank je
Misschien ook even doorgeven aan de helpdesk als ze je daar niet konden helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven