man & vrouw + vriendin

12-07-2015 08:25 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
stel :



een koppel leeft net zoals ieder zijn leven, de sleur raakt uit de relatie, de sex is maar zo/zo.

er is nooit verandering, omslag of verbetering.



een vriendin van de vrouw leert deze situatie te kennen en begint iets te voelen voor de man.

het gevoel wordt wederzijds, ze voelen iets voor elkaar, gaan samen naar bed , .....



en nu???





ps : enkel serieuze reacties aub
Alle reacties Link kopieren
quote:Anque schreef op 12 juli 2015 @ 15:04:

[...]



Je bent niet duidelijk genoeg tegen je vrouw geweest denk ik. Bij te weinig of geen verbetering na jouw vraag / klacht, had je kunnen zeggen dat je relatietherapie / een open relatie / een scheiding wilt. Dan had je vast wel een reactie gekregen.Volledig mee eens! TO, doe niet zo zielig. Uiteraard mag een partner niet van je verwachten dat jij seksloos door het leven gaat maar om dan met haar vriendin het bed in te duiken...
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 12 juli 2015 @ 13:36:

[...]



Wat is juist, dat het zielig is of dat je 2 kinderen hebt?Het is zielig DAT hij twee kinderen heeft. Die zijn toch altijd weer de dupe uiteindelijk.
Iiieeekksss om bang van te worden, zo veel egocentrisme, bbrrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Hier is een mooi liedje voor je
Alle reacties Link kopieren
Er is geen excuus voor vreemdgaan...

als je zo nodig iets met een ander wil, die ook nog eens zo dicht bij het originele koppel staat, heb dan ook het respect voor de eerdere relatie en de ander dat je er een duidelijke punt eerst erachter zet....



kwestie van respect, daarna doe je maar wat je wilt





@wardijntje, leuke keuze haha



val vast in herhaling maar misschien komt het ooit aan....
Tja Jurgen....



Wat moet ik zeggen....

Je zit samen in een slechte relatie, daar heb je gelijk in. Beiden moeten/kunnen daar iets in veranderen. ALLE andere stappen die je daarna hebt genomen zijn echt alleen jou aan te rekenen.

JIJ alleen bent vreemdgegaan

JIJ hebt blijkbaar een probleem met de borsten van je vrouw (pardon?!)

JIJ hebt je vrouw ultiem bedrogen door het ook nog met haar beste vriendin te doen.

En vooruit, daaraan hebben er twee schuld, wat enorm laag/immoreel en vreselijk van haar beste vriendin.

JIJ verraad niet alleen je vrouw maar ook je kinderen.

En nee....dit is je niet "overkomen". Daarvoor heb je een hoofd en hersens gekregen, je hebt altijd een keuze.

JIJ opent een topic hier met een vaag verhaal in de 3e persoon, alsof JIJ er niets mee te maken hebt. Sorry, maar het is inderdaad toch echt jou volledig aan te rekenen.



Hoe had het dan wel gemoeten? Jouw excuses zijn "we kunnen niet praten". Waarom niet? En als zoiets echt niet lukt, ga er samen aan werken, ga tijd voor elkaar maken, maak je vrouw het hof, ga naar een relatietherapeut, doe iets! En als alles maar niet lukt overweeg uit de relatie te stappen, al vind ik dat - als er kinderen in het spel zijn- dat een uiterste redmiddel moet zijn tenzij er continu ellende en ruzie is.

Daarna (NADAT je je relatie hebt beeindigd) kan je met anderen seks hebben, en NEE dat is niet met haar beste vriendin, NOOIT.



Door je reacties blijk je zo een enorm bord voor je kop te hebben dat een hele duidelijke post misschien tot je doordringt.



En nu? Weet je vrouw dit alles al? Of is dit al uitgekomen, is je vrouw woedend en verdrietig en wil je hier nog even je gelijk halen?
Wat ik nog sneuer vind dan vreemdgaan met de vriendin van je vrouw, is tegen een andere vrouw aan lopen mauwen, dat je thuis geen seks krijgt, en dat je het zo moeilijk hebt, dat geklaag over je relatie...dat gaat een ander helemaal geen flikker aan, dat soort dingen moet je met je partner bespreken....en als dat om een of andere manier geen zoden aan de dijk zet, praat desnoods samen met een therapeut, of laat haar merken hoe menens het is nu is, en dat je het zat bent hoe het nu gaat, en dat je de relatie niet op deze voet wilt doorzetten, dan kan zij altijd nog bepalen of zij ook haar best gaat doen, of dat jullie beter uit elkaar kunnen gaan.

Misschien had ze open gestaan voor een open relatie...dat had ook nog gekund..

Maar nu heb jij dus al voordat zij hier iets mee ging doen, een beslissing genomen door vreemd te gaan, zij heeft in dit hoofdstuk van jouw vreemdgaan, geen keus gehad, JIJ wel, dus wat nou, het is me overkomen? je hebt hier zelf voor gekozen.



Dat je hem na je beklag er dan ook nog mag insteken...dat zegt ook genoeg over dat andere mens, dat zich vriendin van je vrouw noemt...die vervolgens blijkbaar ook over thuis heeft lopen klagen, oh wat zijn we zielig met z'n twee, we hebben zo'n slechte relatie....wat begrijpen wij elkaar toch goed, wat hebben we toch veel gemeen...laten we maar een potje gaan neuken, dan voelen we ons beide weer gewaardeerd en op en top man/vrouw...

En dan achteraf lopen blèren dat t niet je eigen schuld was...hou toch op man...grow up, als je kerel genoeg bent om hem in een ander te steken, en over je vrouw te klagen, wees dan ook kerel genoeg om de consequenties te aanvaarden, en je verantwoordelijkheid te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je het ook " eerlijk " aan je vrouw hebt verteld en nu bij haar weggaat en zodoende je vrouw nog een kans geeft op een goed leven, nl zonder jou !
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 13:27:

kerol,





ik begrijp dit zeer goed, maar op dat bepaalde moment , was die vriendin in dezelfde situatie en was er een klik op het moment zelf en zonder dat we er bij stil stonden , gebeurde het.Zou jou vrouw dat nou ook wel eens hebben zo in de zomer, dat ze struikelt en zo per ongeluk op een piemel land
Alle reacties Link kopieren
Je had samen met die vriendin je vrouw kunnen gaan verwennen

weg sleur
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:29:

ja, zo mag je het noemen, gedreven door de situatie







Daar hebben we weer een rechtprater van wat zo krom is als een hoerentoeter.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:40:

blijkbaar wordt dit niet echt goed gelezen.

reeds verscheidene malen heeft de man getracht met de vrouw te praten, telkens het onderwerp wordt aangesneden , knapt deze af.

de relatie is zeker niet meer wat deze was 7 jaar terug en de sex alvast niet meer, ligt het dan hier enkel en alleen aan de man??????????



ik denk dat deze hier met 2 zijn, of heb ik het verkeerd voor?

Nee inmiddels met 3.

En dat heb jij ons vertelt en is dus niet verzonnen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 12 juli 2015 @ 08:40:

blijkbaar wordt dit niet echt goed gelezen.

reeds verscheidene malen heeft de man getracht met de vrouw te praten, telkens het onderwerp wordt aangesneden , knapt deze af.

de relatie is zeker niet meer wat deze was 7 jaar terug en de sex alvast niet meer, ligt het dan hier enkel en alleen aan de man??????????



ik denk dat deze hier met 2 zijn, of heb ik het verkeerd voor?



Nee uiteraard ligt het niet alleen aan de man.

Het ligt ook aan die vriendin die heel goed wist dat deze man in een relatie zat en samen woonde.
Niet geschoten is altijd mis
Stop eerst eens met die andere vrouw de 'vriendin' van jouw vrouw te noemen, dat is ze nl niet!!



Verder adviseer ik je je vrouw eerlijk alles op te biechten en daarna het geld, wat je het liefst aan een borstvergroting had uitgegeven, te gebruiken voor een hele goeie therapie bij een psychiater voor jezelf!

Mocht je daarna nog geld over hebben, wellicht een taalcursus te volgen en daarna is het hopelijk weer sparen geblazen om je maandelijkse kinderalimentatie te kunnen betalen.



Echt, kansloze man...........dat een vrouw daar sowieso al warm voor loopt zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven