borsten

09-04-2012 15:25 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey ladys,





mijn dame heeft 2 heel sterk verschillende maten, enerzijds A en anderzijds een C,



als ik over borstvergroting begin knapt ze sebiet af, wil ze gelijk niet van horen. als we sex hebben is er ook geen borstgedeelte of tepelgedeelte dat er aan te pas komt

,



iemand hulp?
Alle reacties Link kopieren
Ben je gefrustreerd omdat je er niks mee mag doen en ze niet mag zien, bedoel je?





zij heeft er volgens mij geen probleem mee, want na de sex , is het boeken toe en volgende keer weer hetzelfde

dus nooit verandering of poging tot om zich bloot te geven,
Alle reacties Link kopieren
Mijn vent vindt je trouwens al net zo belachelijk.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 16:43:

Ben je gefrustreerd omdat je er niks mee mag doen en ze niet mag zien, bedoel je?





zij heeft er volgens mij geen probleem mee, want na de sex , is het boeken toe en volgende keer weer hetzelfde

dus nooit verandering of poging tot om zich bloot te geven,Ik snap niet wat je hier zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 09 april 2012 @ 16:45:

Mijn vent vindt je trouwens al net zo belachelijk.De mijne ook.
Alle reacties Link kopieren
dat , als we er over hebben bijv tijdens de sex, ze haar borsten toch direct wegstopt, en als je er dan over spreekt, de manier waarop er sex is, ze er niks aan veranderd omdat er de volgende x terug zelfde situatie is
Boeken toe is denk ik Vloems voor ogen toe
Alle reacties Link kopieren
Dat betekend dus dat jouw vrouw zo ontzettend onzeker is bij jou, dat ze haar borsten niet wil laten zien.

Dat vertrouwen komt niet met een operatie.

Dat vertrouwen komt als ze voelt dat ze je kan vertrouwen, dat ze weet dat je haar prachtig vindt zoals ze is.
Alle reacties Link kopieren
quote:scamp schreef op 09 april 2012 @ 16:51:

Dat betekend dus dat jouw vrouw zo ontzettend onzeker is bij jou, dat ze haar borsten niet wil laten zien.

Dat vertrouwen komt niet met een operatie.

Dat vertrouwen komt als ze voelt dat ze je kan vertrouwen, dat ze weet dat je haar prachtig vindt zoals ze is.



Dit klopt.



En wat ik nu uit je post begrijp, is dat je verwacht dat dit de volgende keer na praten meteen over is bij haar. Dit werkt denk ik verre weg in de meeste gevallen niet zo snel.



Als je je vanaf nu alleen gaat focussen op hoe mooi ze eigenlijk is, ook met haar verschillende cups en je zegt dit veel tegen haar (op oprechte toon)



EN



bij elk woord over borstoperaties roept (bij wijze van spreken) dat ze mooi is zoals ze is dan komt het misschien wel een keer.



Je kunt ook uitleggen dat ze jou 'onhoudt' van die mooie borsten bij de seks en dat je dit moeilijk vindt. En dat vind ik nog best te begrijpen.



Ik neem weer aan voor het gemak dat dit ook echt je mening is. (ik hoop het althans).



Ik lul weer teveel, mijn conclusie is dat dit behoorlijk lang gaat duren. Zeker omdat jij toch al heb laten weten dat jij ze ook liever ander ziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:scamp schreef op 09 april 2012 @ 16:51:

Dat betekend dus dat jouw vrouw zo ontzettend onzeker is bij jou, dat ze haar borsten niet wil laten zien.

Dat vertrouwen komt niet met een operatie.

Dat vertrouwen komt als ze voelt dat ze je kan vertrouwen, dat ze weet dat je haar prachtig vindt zoals ze is.Zoo waar dit!! Mooi gezegd!
Alle reacties Link kopieren
ok dank je ik doe mijn uiterste best om dit allemaal op een rijtje te zetten en zo goed mogelijk aan te brengen
Alle reacties Link kopieren
wat ben jij een klootzak zeg
Alle reacties Link kopieren
"T is normaal tot op zekere hoogte. Toen ik 21 was had ik twee zeer afwijkende borsten, een was cup A en de linker was cup D. Nadat ik volgroeit was en een vaste partner had heb ik me laten opereren. Zelfvertrouwen had ik weinig, naar t zwembad was een RAMP evenzo hete zomers. Steeds maar t verstoppen van mezelf, t verschil was TE groot en viel niet meer mee te leven. Maar ik had iig een lieve man die van me hield zoals ik was en een van mn eerste dates eistte van me om te laten opereren waarbij ik hem de deur heb uitgelazerd. Deze lieve schat die ik heb steunde me in alles en de huisarts stond met mega grote ogen te kijken want dit is nie iets dat je veel ziet ZO veel verschil. Toen de arts in ziekenhuis en CZ groep toestemming gaff met nog grotere ogen heb ik me laten opereren en T IS SUPER. Nadien heb ik 2 kindjes gekregen alleen GEEN bostvoeding. Gevoel bij de borst links is nihiel maar ziet er goed genoeg uit om tevreden te kunnen leven

en na de bevalling zijn ze BEIDE gegroeid naar cup D, dus denk er over na wat je plannen ooit worden later. Laat als je t laat opereren NIET zijn omdat je vriend / man t zo nodig vind



Liefs Chrisje"(geciteerd uit ander forum).





Deze reactie las ik op een ander forum, klinkt heel wat gezonder, toch? Niet, Jurgen?



Volgens mij denk je alleen maar aan jezelf, niet aan je vriendin. Ik zou jou écht niet hoeven.



p.s. mijn vent vindt het ook raar wat je allemaal schrijft, zou je ook niet eens nadenken over de reacties die je hier krijgt? M.a.w. kijk eerst naar jezelf, dan pas naar de borsten van je vriendin!
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Jurjen, je vrouw is de enige die bepaalt of er al dan niet in haar lichaam gesneden wordt. Je hebt voor haar gekozen en ze heeft ongelijke borsten. Dat heb je te accepteren. Als je dat niet kan, moet je de relatie verbreken. Maar push haar niet in een richting die zij niet wil!



Ik kan me wel voorstellen dat je het jammer vindt dat zij zich niet letterlijk bloot geeft tijdens de seks. Dat los je enkel op door goede communicatie. En door haar het gevoel te geven dat je haar mooi vindt zoals ze is.

Iemand die al zo lang zich níet ontkleed tijdens de seks, zal dat niet na één gesprek wel doen. Daar is geduld voor nodig. Samen werken aan jullie seksleven.



Elke opmerking van jou over opereren en dergelijke, doet de voortgang daarin weer teniet. Omdat je haar met zo'n opmerking duidelijk laat blijken dat je haar éigenlijk niet echt accepteert zoals ze is...



Ik vind dat het een taak is in een relatie om elkaar te steunen. Op het moment dat zíj bepaalt dat het tijd is voor een borstvergroting of borstverkleining is het fijn dat je haar steunt. Haar in haar die richting duwen omdat jij dat toevallig leuk vindt, vind ik not done.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
quote:scheelschaapje schreef op 09 april 2012 @ 15:34:

vind je het gek dat je haar borsten niet mag zien/aanraken als je haar vraagt een borstoperatie te ondergaan?



wanneer komen ze nu eens met hersenvergrotingen voor mannen als jij....Ik buig diep voor je reactie, hulde
Alle reacties Link kopieren
Ze voelt zich totaal onzeker bij jou, omdat jij haar niet accepteert zoals ze is. Als een vrouw zich niet mooi of zeker bij iemand voelt klapt ze dicht. Jij doet ook geen poging om haar meer zekerheid te geven. Je bekijkt de situatie alleen vanuit jouw kant en hebt totaal geen begrip voor haar. Zoals jij over haar praat klinkt het alsof jij haar de schuld geeft van haar ongelijke borsten.



Hoe zit het met jouw penis? Is die rond de 18 a 20 cm? Staan de ballen goed? Scheer je het netjes elke 2 dagen? En je buik dan? Je hele lichaam? Ben je minstens zo gespierd als Brad Pitt? Dat is toch tenslotte waar vrouwen op geilen? Jij bent ook niet perfect, en het feit dat jij wel aan jezelf zou laten sleutelen als het moet betekend nog niet dat ieder persoon het ziet zitten. Als zij een borstvergroting of verkleining zou willen zou ze er zelf mee komen, daar hoef jij niet op aan te dringen. Dat werkt alleen maar tegen. Echt erg voor je dat je dit meemaakt joh. Wat vreselijk, zo een vrouw wilt toch niemand? Ik heb zoveel medelijden met je, dat je tegen zoiets vreselijks aan moet kijken als ongelijke borsten, jeejtje!



Maargoed, nu vertel ik je de dingen die je niet wilt horen. Jij wilt advies waar JIJ wat aan hebt, dus hier komt het:

Zeg tegen haar dat als ze haar borsten niet laat vergroten naar minstens een cup C of D, dat je dan wilt scheiden, haar vermoord of vreemd zal gaan. Print allemaal plaatjes van perfecte borsten uit en plak ze naast je bed, dwing haar naar de chirurg te gaan.



Zij is zoals ze is.



Iets accepteren;= genoegen nemen met iets
Alle reacties Link kopieren
quote:jurgen0902 schreef op 09 april 2012 @ 19:01:

ok dank je ik doe mijn uiterste best om dit allemaal op een rijtje te zetten en zo goed mogelijk aan te brengenEn wat nou als de operatie mislukt op de een of andere reden? Dan krijg jij de schuld, omdat jij haar erheen pusht.
Alle reacties Link kopieren
TO, beheerst het Nederlands zo slecht dat we hem verder nauwelijks nog serieus hoeven te nemen. Gaat heen en wordt warm zou ik zeggen tegen deze flinke man, die graag zijn vrouw een operatie wil aansmeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef je vriendin groot gelijk dat ze wegloopt als je toch aan haar borsten probeert te zitten. Waarschijnlijk heeft ze al vaker gezegd dat ze dit niet prettig vindt en als je het dan nog blijft proberen ben je op z'n zachtst gezegd nogal een eikel.



Dat ben je trouwens zowiezo wel als je je vriendin een borstvergroting aan probeert te praten. Wat dat betreft ben ik het volledig met scheelschaapje eens.
Alle reacties Link kopieren
Gezien het vreemdgaan van jouw zijde lijkt me een andere man voor vrouwlief een veel betere optie dan andere borsten, bv een man die niet vreemdgaat
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel mosterd zijn maar je zou bij mij ook niks zien als je alleen maar zeurt over ongelijke borsten en een vergroting!
Alle reacties Link kopieren
quote:blue1980 schreef op 22 juli 2015 @ 17:42:

Het zal wel mosterd zijn maar je zou bij mij ook niks zien als je alleen maar zeurt over ongelijke borsten en een vergroting!Zijn de jouwe ook zo ongelijk dan ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Topic is 3 jaar oud
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven