bijna 6 maanden geen sex

24-07-2015 18:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jaar dolverliefd op een meisje. Normaal heb ik een bewogen sexleven (niet met haar). Sinds 5 maanden heb ik geen sex meer gehad omdat ik denk haar zo voor mij te winnen.is dit wel gezond? Zal ik doorgaan tot 6 maanden?
quote:kenji schreef op 25 juli 2015 @ 17:45:

Ja Theemok1,misschien heb jewel gelijk. Dat allemaal vertellen had ik niet mogen doen, ik wou gewoon eerlijk zijn.Enkel dat van die opvangbak ben ik niet mee akkoord, dat is helemaal niet de bedoeling, ik had oprechte gevoelens voor haar. Ik ben helemaal geen engerd.

Ze wil niet met je op date, maar omdat jij dacht dat haar blik verliefd was denk jij van wel. Je bent cannabis en steroidenverslaafd en je hield er kennelijk een nogal losbandig seksleven op na.



Dat klinkt voor mij toch al engerd, eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja misschien ben ik wel een engerd. En ik die dacht, hoe meer je wilt, hoe sneller ze voor jou kiest. Zal ik dan maar doen alsof ik niet wil..
quote:kenji schreef op 25 juli 2015 @ 20:31:

Ja misschien ben ik wel een engerd. En ik die dacht, hoe meer je wilt, hoe sneller ze voor jou kiest. Zal ik dan maar doen alsof ik niet wil..



Ik denk niet dat dat zal helpen....

Misschien kun je beter aan het stoppen van je verslavingen gaan werken zodat je wat aantrekkelijker relatiemateriaal wordt.
Alle reacties Link kopieren
Je moet niet doen alsof. Je moet ook niet krampachtig of geforceerd doen. De sleutel is zelfvertrouwen, en dat begint met al die troep uit je leven te weren. Bouwen aan jezelf.
quote:kenji schreef op 25 juli 2015 @ 20:31:

Ja misschien ben ik wel een engerd. En ik die dacht, hoe meer je wilt, hoe sneller ze voor jou kiest. Zal ik dan maar doen alsof ik niet wil..Laat haar gewoon met rust
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2015 21:57
Reden: Trollhinten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschíen ben je vrij gewoon en heel leuk.



Dat blijkt echter niet uit je OP en je latere posts.



Als je tactiek in real life net zo is als nu je schriftelijke communicatie geef ik je weinig kans bij haar, zou ik me een beetje omscholen en het over een tijdje opnieuw proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven