Hij vertelt onze seksverhalen aan vrienden

23-07-2015 01:37 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie van anderhalf jaar. Aan het begin van onze relatie heb ik gemerkt dat hij het met zijn vrienden het wel eens over hun seksleven heeft. Nou vind ik dat niet erg want ik praat met mijn vriendinnen ook wel Is over onze bedverhalen.



Maar over sommige dingen hebben we gewoon een afspraak gemaakt. Het Is prima als er over seks gepraat word maar niet helemaal in detail. En sommige dingen moeten gewoon tussen ons blijven. Toen we voor het eerst geëxperimenteerden had ik tegen hem gezegd dat ik wil dat dit tussen ons blijft. En dat had hij dus beloofd. Enkele maanden later kwam ik erachter dat hij het toch aan zijn vrienden had verteld. Ik natuurlijk boos, want hij zei dat hij was vergeten dat wij dat hadden afgesproken. Nouja oké.. Vergeven na een tijdje.



Het Is een tijdje uitgeweest tussen ons. En in die tijd heeft hij weer dezelfde fout gemaakt en weer iets heel intiems van mij aan zijn vrienden verteld. Zelfs zo dat hij er nu een bijnaam aan over heeft gehouden. Nu ben ik kwaad want dit Is al de 2e keer en ik kom er maar niet overheen. Zijn vrienden noemen hem nu zo waar ik bij ben en het verpest dan gewoon mijn dag. En ik word elke keer weer opnieuw boos.



Ik weet niet meer hoe ik deze situatie aan moet pakken.
Alle reacties Link kopieren
We zijn zelf allemaal in de 20 en de oudste 27

Ja jong inderdaad, maar n beetje 'volwassen' kan toch wel?
Alle reacties Link kopieren
Je kan hem niet veranderen. De stoere jongen uithangen is kennelijk belangrijker dan jou respecteren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Jouw titel is verkeerd. Ik denk dat het moet zijn: hij vertelde ....... Klinkt alsof hij er nu echt spijt van heeft en zijn lesje heeft geleerd. Iedereen maakt fouten, aan jou de vraag of je ermee om kunt gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 23 juli 2015 @ 10:45:

Jouw titel is verkeerd. Ik denk dat het moet zijn: hij vertelde ....... Klinkt alsof hij er nu echt spijt van heeft en zijn lesje heeft geleerd. Iedereen maakt fouten, aan jou de vraag of je ermee om kunt gaan.



Ja dat wel. Ik heb hem wel al echt flink duidelijk gemaakt dat als dit nog een keer gebeurd ik meteen weg ben. Want dit Is voor mij een stukje privacy dat ik kwijt ben.

En ik geloof wel dat hij er heel veel spijt van heeft.
Als iemand hem Bijnaam noemt, meteen reageren met; wat ben jij een lul, dat je hem zo noemt. Niet pissig, niet vrolijk, gewoon als feit. Maar heel eerlijk; voor mij zou het einde oefening zijn. Ik zou met zo´n ´vriendengroep´ niet gezellig kunnen doen en ik zou mezelf nooit meer echt kunnen laten gaan. Maar goed, dat is iets persoonlijks. Jij moet voor jezelf beslissen of je hier voor de rest van je leven tegen kunt.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 23 juli 2015 @ 10:44:

Je kan hem niet veranderen. De stoere jongen uithangen is kennelijk belangrijker dan jou respecteren.



Wat is zij dan als ze dingen over seks bespreekt met haar vriendinnen, een stoere vrouw? Ze moeten het beiden

niet bespreken met vrienden lijkt me de beste oplossing.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaja8080 schreef op 23 juli 2015 @ 14:29:

[...]





Wat is zij dan als ze dingen over seks bespreekt met haar vriendinnen, een stoere vrouw? Ze moeten het beiden

niet bespreken met vrienden lijkt me de beste oplossing.



Je moet vrienden zoeken die volwassen genoeg zijn om bepaalde zaken voor zich te houden op het moment dat de betreffende vriendin er bij is . Als je in je vriendengroep gaat lopen verkondigen dat je dat en dat met je vriendin hebt gedaan, dan kun je er vergif op innemen dat daar grappen over gemaakt gaan worden. Niks mis mee, maar nogal gênant als het lijdend voorwerp erbij is.



Verstand komt met de jaren wat dat betreft.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de vriendengroep dumpen. :-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
[quote]julius schreef op 23 juli 2015 @ 14:38:

[...]





Je moet vrienden zoeken die volwassen genoeg zijn om bepaalde zaken voor zich te houden op het moment dat de betreffende vriendin er bij is . Als je in je vriendengroep gaat lopen verkondigen dat je dat en dat met je vriendin hebt gedaan, dan kun je er vergif op innemen dat daar grappen over gemaakt gaan worden. Niks mis mee, maar nogal gênant als het lijdend voorwerp erbij is.



Dit komt nu ook niet echt verstandig over.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, heb niet alles gelezen, maar ik herken dit wel deels. Ik praat er ook wel eens over met vrienden, hoewel ik denk dat ik daarbij wel grenzen in acht neem. Verder doe ik het niet waar mijn vrouw bij is en ook mijn vrienden (heb er net veel) zullen er nooit openlijk over praten, dat scheelt. Ik doe het waarschijnlijk omdat ik trots erop ben misschien, ik weet het eigenlijk niet. Daarom triggerde dit topic mij, om ook eens te kijken waarom ik het zelf doe. Misschien dus ook weer positief voor je vriend. Zoals je ook over je motorfiets of auto kan praten met je vrienden. Zoiets misschien?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven