strakheid vagina: relatie met leeftijd

17-07-2015 11:00 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in mijn leven nog maar met 1 vrouw naar bed geweest. en ik vraag me nu het volgende af:



Heeft de strakheid van een vagina te maken met de leeftijd: zijn deze strakker bij jonge vrouwen dan bij oudere vrouwen? Of is er een verschil tussen vrouwen die kinderen hebben, en deze die er geen hebben? of speelt het uiterlijk een rol: slank of mollig; groot of klein?



wat zijn jullie ervaringen?
foutje bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik geef aan dat ik mag hopen dat als ik straks het kind van mij en mijn vriend heb gekregen hij dan niet vertrekt omdat mijn vagina zou zijn uitgerekt. Een vagina is erop gemaakt om uit te rekken en weer naar de normale vorm te gaan namelijk. Jij leest niet goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bolletje88 schreef op 17 juli 2015 @ 12:19:

Ik geef aan dat ik mag hopen dat als ik straks het kind van mij en mijn vriend heb gekregen hij dan niet vertrekt omdat mijn vagina zou zijn uitgerekt. Een vagina is erop gemaakt om uit te rekken en weer naar de normale vorm te gaan namelijk. Jij leest niet goed.Ik lees prima hoor. En je bevestigt wederom precies wat ik net schrijf
2east even off-topic. Maar zit jij met deze Nickname ook op een dating site?



Zijn swingers en hebben dezelfde naam. Vandaar de vraag, zou zelf niet zo prettig vinden aangezien je op die site foto's heb staan. Ik ben liever anoniem.



Ben je het niet, negeer dit dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Jippie, lekker blijven denken dan. Je zoekt het maar uit als je niet wilt begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bolletje88 schreef op 17 juli 2015 @ 12:43:

Jippie, lekker blijven denken dan. Je zoekt het maar uit als je niet wilt begrijpen.Haha, doe je het weer, invullen
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 17 juli 2015 @ 12:36:

2east even off-topic. Maar zit jij met deze Nickname ook op een dating site?



Zijn swingers en hebben dezelfde naam. Vandaar de vraag, zou zelf niet zo prettig vinden aangezien je op die site foto's heb staan. Ik ben liever anoniem.



Ben je het niet, negeer dit dan maar.Nee, geen idee wie of wat dat zijn, maar was ik het wel geweest had ik het niet handig/netjes/gelukkig gevonden dat jij zoiets hier zo, open en bloot in een topic gooit. Misschien de volgende keer mensen benaderen met een prive bericht....?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:2east schreef op 17 juli 2015 @ 12:47:

[...]





Nee, geen idee wie of wat dat zijn, maar was ik het wel geweest had ik het niet handig/netjes/gelukkig gevonden dat jij zoiets hier zo, open en bloot in een topic gooit. Misschien de volgende keer mensen benaderen met een prive bericht....?Moet je wel je pb-functie aan hebben staan
Alle reacties Link kopieren
Daar kan je om vragen.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de nodige vriendinnen met benefits gehad. Ik heb geen verband kunnen ontdekken tussen strakheid en leeftijd en/of het hebben van kinderen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Had je een pb willen sturen, maar kon niet.



En netjes ben ik niet, wilde je alleen maar waarschuwen.
Alle reacties Link kopieren
misschien is de relatie tussen over het algemeen een gespierd lijf hebben en dus ook strakke bekkenbodemspieren / dito vagina?



mensen die slank zijn, zijn zeker niet gelijk gespierd.

en mensen die wat ouder zijn kunnen ook wel weer heel gespierd zijn, door training
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 17 juli 2015 @ 13:32:

misschien is de relatie tussen over het algemeen een gespierd lijf hebben en dus ook strakke bekkenbodemspieren / dito vagina?



mensen die slank zijn, zijn zeker niet gelijk gespierd.

en mensen die wat ouder zijn kunnen ook wel weer heel gespierd zijn, door trainingDit is echt onzin. Bekkenbodemspieren, train je van binnenuit. Dat doe ik al jaren. Hoef je niet voor naar de sportschool dat scheelt en wordt ook nog erg op prijs gesteld.
Ik train voor geen meter maar ik kan een piemel die er al inzit weer naar buiten duwen met mijn bekkenbodemspieren en echt serieus dan komt er niks meer in.
Alle reacties Link kopieren
quote:2east schreef op 17 juli 2015 @ 12:47:

[...]





Nee, geen idee wie of wat dat zijn, maar was ik het wel geweest had ik het niet handig/netjes/gelukkig gevonden dat jij zoiets hier zo, open en bloot in een topic gooit. Misschien de volgende keer mensen benaderen met een prive bericht....?Nou, zeg dat zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 14:56:

Ik train voor geen meter maar ik kan een piemel die er al inzit weer naar buiten duwen met mijn bekkenbodemspieren en echt serieus dan komt er niks meer in.



een natuurtalent



of een formidabele natuurkracht
Alle reacties Link kopieren
[quote][messa
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2015 @ 15:00:

[...]





Nou, zeg dat zeg!





Ja inderdaad. Ik zal nog een keer forummers op hun anonimiteit wijzen. Pfff



Geen dank hoor 😕
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen met kinderen zijn minder strak, mollige kinderloze vrouwen die ik heb gehad waren dan weer wel strak.
Alle reacties Link kopieren
Ik ervaar wel verschil met jonge vrouwen vs wat oudere vrouwen, zeker als ze kinderen hebben gehad. Technisch gezien dan, qua strakheid. Maarrrrrrh:



Ik vind dat helemaal geen punt en mis ook helemaal niks, sterker: Ben daar helemaal niet mee bezig als ik vrij! Komt misschien ook omdat ik niet zo'n lijfelijk gevoelsmens ben als ik vrij, maar het meer het totale plaatje is, tussen de oren dus (schreef ik ergens eerder vandaag). Zoiets als waarom ik anaal wel met een vrouw doe en niet met een man, terwijl het fysiek geen bal uit maakt.



En inderdaad, las ik effe vluchtig, je kunt met je bekkenbodemspieren ook heel veel voor elkaar krijgen, als dat belangrijk is voor de man (of vrouw).
.
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 17 juli 2015 @ 15:56:

[...]





Ja inderdaad. Ik zal nog een keer forummers op hun anonimiteit wijzen. Pfff



Geen dank hoor 😕



Ik bedoelde het niet onbenullig, kwam er wel zo uit. Sorry.



Wat ik bedoelde was dat als je denkt iemand te herkennen en daarop wil aanspreken/wijzen/waarschuwen, het misschien handiger is om dat niet openbaar te doen, en dat ik daar zelf andere keuzes in gemaakt zou hebben. Ik begrijp jouw intenties, en die waardeer ik ook.
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven