Penisvrees

28-07-2015 12:41 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd een relatie gehad met een meisje en heb verder maar met 1 man sex gehad en dat was op dezelfde dag als Dat Het uit ging met mijn vriendin. Dit vind Ik zelf niet echt mee tellen omdat Ik er niet oprecht Van kon genieten. Nu heb Ik dus Het probleem Dat Ik al lange tijd geen sex heb gehad en Dat Ik nogal Penisvrees heb ontwikkeld.. Ik vind ze eng en vies en weet niet wat Ik er mee moet. Ik weet niet hoe Ik er vanaf kom. Ik zat al te denken misschien Ben Ik gewoon lesbisch, maar her frustreert mij zo erg Dat sex met een man als vrouw zijnde een Van de meest natuurlijke dingen is en Ik het niet kan. Mijn ex heeft wel sex met veel mannen nu en dat maakt Het Voor mij nog moeilijker ofzo. Heeft iemand tips Over hoe Ik hier Van af Kan komen? Of is er iemand die hier ook last van heeft?
Waarom gebruik je zoveel hoofdletters midden in de zin? Dat slaat nergens op.



Misschien ben je inderdaad lesbisch, dat is toch niet erg? Je hoeft jezelf niet te forceren om seks met een man te hebben. Ben gewoon jezelf, zonder dat je problemen maakt die er niet hoeven te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Misschien Moet Je Eerst Iemand Vinden Die Je Leuk Genoeg Vindt Om Seks Mee Te Hebben. Dan Focus Je Je Misschien Niet Op Iets Waar Je Nog Helemaal Geen Ervaring Mee Hebt.
Oh god, hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 28 juli 2015 @ 12:51:

Misschien Moet Je Eerst Iemand Vinden Die Je Leuk Genoeg Vindt Om Seks Mee Te Hebben. Dan Focus Je Je Misschien Niet Op Iets Waar Je Nog Helemaal Geen Ervaring Mee Hebt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik Hoef Ook Niet Alle Penissen Hoor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ja soms denk il was is maar lesbisch maar daarvoor houd ik teveel van pikken maar te weinig van mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:divadevil schreef op 28 juli 2015 @ 13:40:

Ja soms denk il was is maar lesbisch maar daarvoor houd ik teveel van pikken maar te weinig van mannen.Je hoeft toch ook niet gelijk heel dat varken aan te schaffen als je dat worstje zo wat overal gratis kan krijgen?
quote:GateKeeper schreef op 28 juli 2015 @ 13:44:

[...]



Je hoeft toch ook niet gelijk heel dat varken aan te schaffen als je dat worstje zo wat overal gratis kan krijgen?Beste opmerking ever! Deze moet ik onthouden.
Met Een Kleintje Beginnen?
quote:Roland303 schreef op 28 juli 2015 @ 12:50:

Waarom gebruik je zoveel hoofdletters midden in de zin? Dat slaat nergens op.Waarom zeg je: 'Ben gewoon jezelf'? Dat slaat nergens op.
quote:Anque schreef op 28 juli 2015 @ 13:59:

[...]



Waarom zeg je: 'Ben gewoon jezelf'? Dat slaat nergens op.



Waarom slaat dat nergens op? Leg eens uit?



Want To komt op mij over alsof ze niet kan accepteren dat ze op meisjes valt en niet op jongens. En ze kan dat echt beter zichzelf zijn (lesbisch) dan geforceerd seks gaan hebben met een man als ze dat eigenlijk niet wil.
Alle reacties Link kopieren
Omdat de opmerking -wees gewoon jezelf- gewoon helemaal nooit ergens op slaat. Wie ben je dan als je niet jezelf bent?



Schijnbaar is piemelszijnstom toch wel heel erg nieuwsgierig naar dat waar ze bang voor is anders was dit topic niet eens een feit.

Ik ben ook benieuwd hoe oud je bent, het klinkt een beetje kinderachtig.

Wat je met een penis moet/kan doen is uiteindelijk toch een kwestie van uitproberen en communiceren en als je ze vies vindt kan je er ook gewoon ver bij vandaan blijven.

Wat wil je nou eigenlijk?
...
quote:Roland303 schreef op 28 juli 2015 @ 14:01:

Waarom slaat dat nergens op? Leg eens uit?

De uitdrukking is 'wees jezelf', niet 'ben jezelf'. Vreselijk fout.



Taal.nl zegt het volgende:

In het Standaardnederlands is alleen wees juist als gebiedende wijs van zijn. Het is dus 'Wees maar niet bang', 'Wees eens stil!' en 'Wees jezelf.'
Alle reacties Link kopieren
Ik Ben 22. Vind het niet zo aardig dat het kinderachtig genoemd wordt, terwijl het dus wel iets is waar Ik het moeilijk mee heb en de stap om het op dit forum te zetten voor mij best groot was. Ik Wilde graag weten of er meer mensen waren hier dit dit zo ervaren. Ik heb moeite met mannen vertrouwen door verleden en Ik zou graag ook willen kunnen genieten van sex met een man. Zoals al mijn hetero vriendinnen doen en zelfs mijn lesbische vriendinnen zijn met mannen geweest en hebben geen problemen met de prins. Dit vind Ik dus moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:bananenzijnstom schreef op 28 juli 2015 @ 15:03:

Ik Ben 22. Vind het niet zo aardig dat het kinderachtig genoemd wordt, terwijl het dus wel iets is waar Ik het moeilijk mee heb en de stap om het op dit forum te zetten voor mij best groot was. Ik Wilde graag weten of er meer mensen waren hier dit dit zo ervaren. Ik heb moeite met mannen vertrouwen door verleden en Ik zou graag ook willen kunnen genieten van sex met een man. Zoals al mijn hetero vriendinnen doen en zelfs mijn lesbische vriendinnen zijn met mannen geweest en hebben geen problemen met de prins. Dit vind Ik dus moeilijk.Heb je hier al therapie voor gehad/gezocht?
quote:Roland303 schreef op 28 juli 2015 @ 14:01:

Waarom slaat dat nergens op? Leg eens uit?Blijkbaar zit TO op een mobieltje / tablet met irritante corrector. Een beetje kinderachtig om daar zo over te vallen, vandaar mijn reactie. Ik ben overigens niet van de taalpolitie.
quote:bananenzijnstom schreef op 28 juli 2015 @ 15:03:

Ik heb moeite met mannen vertrouwen door verleden en Ik zou graag ook willen kunnen genieten van sex met een man.

Je geeft aan dat al je vriendinnen het doen. Wil je het alleen daarom?



Voor de quote hierboven zou ik als ik jou was hulp zoeken.
Niemand verplicht je tot het hebben van seks met mannen, je zou je daar zelf ook niet toe moeten verplichten als je je eigenlijk veel meer op je gemak voelt bij vrouwen.

Ik ben het met iedereen eens dat je misschien wel hulp kan gebruiken, niet om je "aan de man" te krijgen maar om je te helpen het verleden te verwerken en je te helpen je eigen weg te vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:bananenzijnstom schreef op 28 juli 2015 @ 15:03:

Ik Ben 22. Vind het niet zo aardig dat het kinderachtig genoemd wordt, terwijl het dus wel iets is waar Ik het moeilijk mee heb en de stap om het op dit forum te zetten voor mij best groot was. Ik Wilde graag weten of er meer mensen waren hier dit dit zo ervaren. Ik heb moeite met mannen vertrouwen door verleden en Ik zou graag ook willen kunnen genieten van sex met een man. Zoals al mijn hetero vriendinnen doen en zelfs mijn lesbische vriendinnen zijn met mannen geweest en hebben geen problemen met de prins. Dit vind Ik dus moeilijk.



Dan ben je niet bang voor piemels maar voor mannen en seks in het algemeen. Als je de man an sich leert te waarderen ga je zijn penis waarschijnlijk ook minder eng vinden. Bij het begin beginnen dan maar. Keertje kletsen met een seksuoloog of een psych of weet ik het, om je verleden een plek te geven. En ja hoor, ik herken het, vond mannen en piemels ook hartstikke eng toen ik 15 was. (vandaar mijn bestempeling tot kinderachtig)

Is helemaal goed gekomen.
...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven