Welke smartphone kopen?

26-07-2015 13:40 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben toe aan een nieuwe telefoon.

Ik heb nu een samsung, zit erg te twijfelen of ik aan een Iphone begin.

Welke telefoon hebben jullie? En hoe bevalt ie?

Heeft één van jullie ervaring met de Iphone?

Ik hoor het graag van jullie, zou mij helpen in het uitkiezen van een nieuwe telefoon!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 26 juli 2015 @ 21:39:

Ik lees nu trouwens allerlei negatieve berichten over scheurende schermen van de Z3c. Hmmm, toch nog maar eens over nadenken...

Nog niets over tegengekomen. Moet zeggen dat ik zelf nog nooit barsten in mijn telefoons heb gehad tot nog toe, terwijl ik wel regelmatig mensen spreek die hun iphone e.d. weer 'ns kapot hebben laten vallen. Die van mij is ook al 'ns op de stenen gekletterd, maar alleen 'n heel klein tipje van de rand af. (S3 mini)



Ben zelf wel helemaal 'om' wat de Z3c betreft. Zaterdag ga ik er om. Heb dan 'n abonnement van 29 euro en moet geloof ik 100 euro bijbetalen. En ongetwijfeld nog wat voor zo'n magnetische lader die niet inclusief is.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook nog zo'n covercase om de achterkant van je telefoon doen als je bang bent dat je 'm laat vallen:

https://www.gsmpunt.nl/ho ... -s-curved-tpu-case-paars/
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een sony z3c. Heel blij mee. Fijn formaat, up to date en persoonlijk vind ik leuk uitzien.

Ik heb er wel zo'n transparante case omheen en daarmee heeft ie menig val overleefd.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ie zo goed bevalt! Wat voor kleur heb jij?

Ik dacht eigenlijk vanzelfsprekend voor zwart te gaan, maar wit ziet er op beeld ook mooi uit. Al vraag ik me dan weer af of dat sneller vies wordt en dan niet makkelijk verwijderbaar vuil, maar dat het er echt smoezelig uit gaat zien.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet bang dat ik 'm laat vallen, het gaat erom dat zowel het glas aan de voorkant als dat aan de achterkant spontaan kan scheuren: http://tweakers.net/nieuw ... y=rating&page=1#reacties.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt idd best wel heftig, dat spontaan breken. Zonde dat ze niet iets aan die behuizing hebben gedaan. Een glazen achterkant is totaal niet zinvol, metaal is netter en steviger.

Zal nog 'ns bij Phonehouse vragen wat hun ervaringen met Xperia gebruikers zijn. Heb blijft voor mij wel het leukste toestel in dit formaat en groter (vooral langer) is voor mij zo niet praktisch wegens dan niet in m'n broekzak passen.
Shoot first, ask questions later!
Chineesje kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een witte versie. Heb inderdaad gelezen over de spontane barsten. Het werd steeds vergoed, maar de vraag bleef of het toestel echt nooit gevallen was. Ik weet het niet. Ben in elk geval tevreden. Eindelijk weer een gsm waar ik niet binnen een jaar op uitgekeken ben. Heb hiervoor een Nexus 5 gehad en dat formaat (5inch) vind ik echt veel te groot.
Alle reacties Link kopieren
Na m'n werk even naar Phonehouse gereden voor 'n extra advies. Ik vroeg aan die gast wat hij van die reviews van de Z3c vond en hij zei dat het voornamelijk bij de eerste lichtingen voor kwam, maar dat daarna Sony het glas wat minder strak in de behuizing ging zetten. Ook zei hij dat hij meer Galaxy mini's terug had gekregen dan Xperia's en dat het dus ook 'n kwestie van domme pech is. Hij zei dat hij dit toestel met 'n gerust hart kan aanbevelen ipv mij dan maar 'n iPhone (ook klein in formaat) aan te praten. Een witte had ie dan weer niet op voorraad en die wordt nu besteld (zonder aankoopverplichting) zodat ik zaterdagochtend op m'n gemak m'n keuze kan maken. Denk wel dat ik er zo'n backcase cover bij ga nemen voor de zekerheid.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er toch ook maar een gekocht. Ik was me al een tijdje aan het oriënteren, en heb nu eindelijk de knoop doorgehakt; toch een Sony Xperia Z3 compact. Tot nu toe bevalt hij erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven