Sauna

19-07-2015 22:18 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even nieuwsgierig..



Heb je wel eens sex gehad in de sauna? En dan in de sauna zelf, het zwembad, ligweide, ... ?



Mijn vriend en ik gaan regelmatig naar de sauna en ondanks dat we daar niets doen, vind ik het wel libido verhogend... vraag me af of ik de enige ben! (Als ik met n vriendin ga heb ik dat overigens niet)
Alle reacties Link kopieren
Haha, zal ook wel maar alleen daar op dat moment zijn en thuis is er waarschijnlijk ander materiaal voor handen.

Ik vind het persoonlijk ook wel iets hebben om in een openbare sauna te liggen met enkel nog een andere man.

Weet je, als je partner de sauna al heeft opgegeven en in de jacuzzi zit en je zelf nog even langer kan en dan lig je daar alleen met een onbekende man te liggen...



Daar iets gaan doen, nee... Ik mag er niet aan denken om dan nog in die jacuzzi te kruipen terwijl de vorige die erin zaten effe een aftrekbeurt achter de rug hebben.



In een privé sauna is dat dan weer anders...
Elk einde is een nieuw begin
Alle reacties Link kopieren
@2East: Ik zal even wat toelichten, want je windt je nogal op, merk ik. Zal alleen een wat andere toon aanslaan dan jij doet (kennen wij elkaar?).



Ik schreef over een 'sluimerende geiligheid'. Is een geiligheid die je in principe niet echt door hebt (dus nee, ik word niet geil IN de sauna zelf) maar het hangt een beetje als een soort zweem over de dag of avond heen. Eenmaal thuis heb je dan gewoon samen zin, ook mijn vrouw overigens. Saunabezoek werkt als het ware zinneprikkelend.



En dat 'veiligheidsgevoel aantasten' bij vrouwen, zie ik toch heel anders. Om jouw eigen uitspraak te gebruiken: Ik kijk omdat het kan! Ik merk dat ik zelf ook wel bekeken wordt en dat vind ik (meer dan) prima. Ook door mannen trouwens waarvan ik dan vaak denk dat het homo's zijn. Ook prima zolang het niet bedreigend wordt. Want echt, sauna (of supermarkt) is toch ook een beetje kijken en bekeken worden. Sterker: Ik geloof zelf dat het om je heen kijken naar mannen en vrouwen (waaronder de sauna) potentieverhogend werkt en mede bepalend is voor je sex driften. Reden waarom mijn vrouw gerust kan zeggen naar mij welke man op straat ze aantrekkelijk of geil vindt en vice versa.



In ieder geval: Zo doe ik dat en zo blijf ik dat ook doen. Op een bepaalde leeftijd is gedrag veranderen sowieso al vrij moeilijk en zolang ik er andere mensen er niet echt mee benadeel, is het wat mij betreft okay.



Succes verder ...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven