De piemel-hatjoe van mijn man

05-11-2012 18:13 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!



Al een tijdje kom ik hier op het forum. Niet als schrijfster hier maar wel als lezeres.

Ik kan echt genieten van jullie verhalen! Over jullie romantische liefdeslevens.

Of van jullie hektische carieres. Of van jullie trieste gebeurtenissen.

Ok daar geniet ik niet echt van maar het is meer dat ik mee leef!

Soms pak ik er dan wat thee bij en dan kan ik gerust anderhalf uur jullie verhalen lezen.

Niet op dit seks forum trouwens hoor! Meer op bv relaties of gezondheid.

Het lijkt net alsof ik sommige van jullie ken!

Bedankt voor jullie verhalen!



Ok nu hoor ik jullie denken waarom als je alleen mee leest schrijf je dan hier nu op het forum.

Nou dat komt dus zo.



Mijn man en ik hebben sinds een paar weken seks en daarbij valt het mij op dat zijn piemel-hatjoe

best wel plakkerig is. We zijn elkaar eerste en hebben het nog nooit bij anderen gezien maar volgens

mijn mannetje is zijn piemel-hatjoe altijd al zo plakkerig geweest. Zelf weet ik niet goed wat

ik hier van moet denken! Weten jullie misschien dingen die hij kan eten of misschien

doen zodat zijn piemel-hatjoe wat minder plakt? Condooms vindt ik maar niks!

Ik heb mijn man gezegd dat we geen seks hebben totdat hij zijn problemen met de plakkerigheid heeft opgelost.

Is het normaal dat het zo plakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 29 juli 2015 @ 00:12:

[...]



Natuurlijk is dit topic niet meer actueel en oude meuk.

Lees jij echt topics die al <3 jaar niet meer actief zijn? Waarom?Het was manlief niet, het was miracle die een oude en begraven post van een oud en begraven iemand ( ) hilarsch schijnt te vinden.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 29 juli 2015 @ 00:12:

[...]



Natuurlijk is dit topic niet meer actueel en oude meuk.

Lees jij echt topics die al <3 jaar niet meer actief zijn? Waarom?Ik kijk niet naar de datum, maar naar het onderwerp. En actueel bedoel ik in de zin dat een dergelijk onderwerp nog steeds kan spelen onder 'demensuh' en niet omdat de TO er nog wat aan heeft (misschien al lang dood). En nogmaals: Ouwe meuk waarvan men vindt dat er niet meer op gereageerd mag worden (waar staat dat geschreven?) moet maar op slot gegooid worden. Ik ben een vrij man in een vrij land op een openbaar en vrij forum.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 29 juli 2015 @ 00:09:

Oh ja, de bullshit topic van 2012. En dit vinden mensen echt grappig? Infantiel woordje als piemel-hatjoe?

Nou je moet het woord maar kunnen verzinnen.

Al denk ik dat als ik tegen man piemelhatjoe zeg ipv sperma, hij er even geen zin meer in heeft.
quote:Sensy12 schreef op 29 juli 2015 @ 00:31:

[...]





Speciaal voor jou een copy paste van mijn motto:



...and this is why aliens won't talk to us (past bij mijn alien ava)Gered van ontvoering door aliens door de piemel-hatjoe haha
quote:Moiren_ schreef op 29 juli 2015 @ 00:24:

[...]



Ik vind het geen klassieker. Het zijn steeds dezelfden die het hier roepen.



Mosterd is een klassieker. Een Yoego is een klassieker. De klauwhamer is een klassieker. Piemelhatsjoe is gewoon infantiel.Ik vind m leuk
Ik vind het knap denigrerend.

Om niet te zeggen beledigend. Kleinerend.

En nou hup terug de keuken in.
Wat stuift daar door de krochten van het forum?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 29 juli 2015 @ 00:32:

[...]



Het was manlief niet, het was miracle die een oude en begraven post van een oud en begraven iemand ( ) hilarsch schijnt te vinden. Ja ik zal het geweest zijn ja.....so what, ik heb er smakelijk om zitten te lachen. Moet kunnen toch?!!!
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem voor het neuken eerst een glas wasbenzine drinken, dan neukt ie nog sneller als gewend bent en zijn hatsjie plakt een stuk minder.😂
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg de slappe lach toen ik besefte wat er met piemel-hatsjoe bedoeld werd
Alle reacties Link kopieren
Echt? Kreeg je er serieus een hi-hi-momentje van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Manlief schreef op 28 juli 2015 @ 23:40:

Piemel-hatjoe ... Wat een denigrerende benaming voor het mooie sperma wat wij produceren.Ik dacht dat het om een neusallergie of verkoudheid ging die ontstaat bij het zien van een bepaalde piemel...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 29 juli 2015 @ 09:01:

Wat stuift daar door de krochten van het forum?Ik zou er een oudetopic-hatjoe moeten krijgen. Ha... ha... haa... TSJOE!!!
World of Warcraft: Legion
Ik krijg hier echt Libelle beurs/kort pittig kapsel gevoelens bij.... 'lekker gek' om sperma zo te omschrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven