Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael nemen er nog eentje.

02-06-2015 08:15 363 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf vanavond 20:30 bij RTL5, wie gaat er ook weer kijken en lekker commentaar geven op de hormonen en ruzies, de pruiken en de bruin-oranjetinten die langskomen



Haagse Hogeschool? Een niet al te snugger kennisje van me vertelde ooit dat haar zoon na de zomervakantie al naar de hogeschool ging. Ik vroeg verbaasd, nee toch, hoe oud is hij dan wel niet? Ik heb hem lang niet gezien maar dacht dat hij een jaar of elf is? Zij antwoordde 'Nou, hij is al twaalf, hoor. Wat gaat het snel, he. Dus na de zomervakantie gaat hij al naar de hogeschool". En in haar verdere verhaal had ze het ook steeds over de 'hogeschool'.
Duh, na de lagere school ga je naar de hogere school.
Bij haar ga je dus na de basisschool naar de hogeschool. Misschien werkt dat bij Michael ook zo.
Alle reacties Link kopieren
Na het MBO is hij naar InHolland Hogeschool gegaan in 2006 maar heeft deze niet afgemaakt

Te lezen bij Schoolbank
Alle reacties Link kopieren
Jokertje heeft zijn HBO opleiding aan de Haagse Hogeschool vorig jaar afgerond



http://www.telegraaf.nl/p ... _haalt_HBO-diploma__.html
Dat was ook al geen helder licht, die jokertje. Krijg je tegenwoordig je HBO diploma bij een pakje boter ofzo?



Ach ja, je kan altijd nog met je aambeien op tv. Schuift vast lekker, anders ga je niet met je blote ass voor het raam staan om een selfie te maken van je zwangerschapsongemakken
Ben ik trouwens die enige die niet snapt van zichzelf

waarom ze kijkt ?



Voordeel is wel dat je er grappige topics over kan maken..

(ik lach in ieder geval harder om dit topic dan om het

programma...)
Alle reacties Link kopieren
Omdat hij niet wil dat zij wéér van gedachten verandert... die hondennaam was ook niks... En mocht het toch een meisje blijken te zijn dan kun je die laatste O van Milano ook subtiel in een A laten veranderen ... Milana

Ik zit in kamp Michael (Sam redt zich wel, topwijf)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 01 juli 2015 @ 20:32:

Uitgesloten dat hij een hbo-opleiding heeft gevolgd.Nooit geheel uitgesloten. Ik werk voor een groot bedrijf en wij begeleiden elk jaar meer dan 10 hbo studenten van de HvA. Stuk voor stuk toppertjes en afgelopen jaar was daar opeens een "missertje" doorheen geglipt. Tot een ieders verbazing... maar het gebeurt soms
pokkewijf wijzigde dit bericht op 08-07-2015 21:12
Reden: typo
% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerlijk gezegd wel een traan over m'n wang gehad bij de bevalling. Maar dat heb ik bij alle tv-bevallingen, dat lag niet aan Barbie en Michael.



Was dit nou de laatste aflevering, ja he?
Ik mag hopen van wel...



Ik heb overigens wel een vermoeden dat Sammiegirl te licht denkt over

een keizer aangezien ze zei dat alles na de bevalling weer normaal zou zijn.

Ik heb zelf geen kinderen maar ik heb toch uit betrouwbare bron begrepen

dat het herstel van zo'n operatie (want dat is het toch..) best nog zwaar

en vooral pijnlijk is. Maar goed dat is niet mijn probleem.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook wel een traantje gelaten bij de bevalling.

Op het moment heb ik nog geen kinderwens en dat heb ik nooit gehad maar word toch altijd emotioneel als ik zo'n bevalling zie.

En een keizersnee lijkt me ook een pittige ingreep en daar zou ik als ik vrouw eerst heel goed over nadenken, zo'n litteken blijf je altijd zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diamondbooty schreef op 20 juli 2015 @ 10:17:

Heb ook wel een traantje gelaten bij de bevalling.

Op het moment heb ik nog geen kinderwens en dat heb ik nooit gehad maar word toch altijd emotioneel als ik zo'n bevalling zie.

En een keizersnee lijkt me ook een pittige ingreep en daar zou ik als ik vrouw eerst heel goed over nadenken, zo'n litteken blijf je altijd zien.Alsof je soms een keus hebt...Gelukkig zijn de littekens soms heel mooi. Bij mij is het minimaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 20 juli 2015 @ 10:48:

[...]



Alsof je soms een keus hebt...Gelukkig zijn de littekens soms heel mooi. Bij mij is het minimaal.



Ja sommige hebben inderdaad geen keus maar Samantha had die in dit geval wel.

Gelukkig is het litteken bij jou minimaal, maar ik ken iemand waarbij het flink mis is gegaan tijdens het snijden en dichtmaken.
Ik heb een vraagje, bij de keizersnede was er een gevoelig stukje. Wat gebeurd er dan precies? Want ik dacht dat je helemaal niets meer voelde met een ruggenprik.
Alle reacties Link kopieren
Ik haar geval had ik er denk ik ook voor gekozen. Alles voor de veiligheid van moeder en kind.
Alle reacties Link kopieren
Is de de serie er vanavond niet meer op? Zie hem niet in gids staan.. Of was de bevalling de laatste aflevering?
Alle reacties Link kopieren
quote:sima schreef op 22 juli 2015 @ 19:41:

Is de de serie er vanavond niet meer op? Zie hem niet in gids staan.. Of was de bevalling de laatste aflevering?Gelukkig wel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:theedoekje schreef op 20 juli 2015 @ 16:23:

Ik heb een vraagje, bij de keizersnede was er een gevoelig stukje. Wat gebeurd er dan precies? Want ik dacht dat je helemaal niets meer voelde met een ruggenprik.Getrek en gesjor om het kind er uit te halen. Doet geen pijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 22 juli 2015 @ 19:53:

[...]



Getrek en gesjor om het kind er uit te halen. Doet geen pijn.Dat gevoelig stukje was nog voor ze de baarmoeder opengesneden hadden. Zou het de spieren zijn dat dat gevoelige stuk is?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keizersnede gehad. Ik heb niets gevoeld tijds het snijden. En later alleen een hoop gesjor en geduw en dit was meer oncomfortabel dan pijnlijk. De napijn toen de ruggenprik was uitgewerkt vond ik wel flink.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het stukje van de keizersnede en de geboorte van het kind ook mooi.




Privacy

Heb door Muursticker4sale een eigen sticker laten make. Discussies gaan kome ik weet het nou al maar respecteer graag me privacy en dat van me gezin? Als ik de deur uit loop en kijk in klikkende camera's, mensen trekke uit zichzelf (!) het dekentje weg bij Milano ze wandelwagen en van een afstand uit de het autoraam hangen om Angelina en mij te fotografere terwijl ik met dat kind zit te eten... ik vind dat niet fijn en vraag om begrip hier voor. En iedereen ken zegge: Ja dan had je geen BN'er moeten worde... en ja dat wil je toch zo graag want je ben aandachtsgeil... NEE dat is niet wat je wil als BN'er, er zijn grenzen en voor me deur om 23.30 uur wakker geklopt en wakker gebeld worde terwijl iedereen leg te slapen omdat er mensen zijn uit Franeker die toevallig toch in Scheveningen zijn en denken Joh we gaan effe langs bij Barbie en fotootje make en heb je misschien ook koffie en een broodje (gebeurt echt!) ... mensen please ik ben Roy Donders of Frans Bauer niet, die vinde dat misschien leuk maar ik heb thuis graag me rust en privacy XX



Alle reacties Link kopieren
Ik geef haar groot gelijk alhoewel ze dit natuurlijk kon verwachten doordat ze aan die programma's mee deed.
.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een onpopulaire mening, maar ik ben het met haar eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven