Wat is jouw fantasie?

10-07-2015 13:54 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,



vanmorgen heb ik vraag gesteld over een fantasie van mij (de liefde bedrijven met een vrouw) en ik vroeg mij af; wat is jullie fantasie op seksueel gebied?

Ik snap best dat niet iedereen zoiets op gaat schrijven. Dus ik begin gewoon met mezelf en dan komt er misschien wel iemand met zijn of haar stoute droom.



Mijn fantasie is dus de laatste tijd om seks te hebben met een andere vrouw, terwijl ik toch al een tijdje met mijn vriend ben. Maar het idee om zo'n zacht lichaam te voelen, te spelen met de binnenkant van haar dijen en urenlange orale bevrediging maakt mij ontzettend "behoeftig".

En niet lang geleden had ik de droom dat ik in een overvolle tram ineens een hand van een volledig onbekend persoon onder mijn rokje voelde. Die tergend traag richting mijn kruis ging en uiteindelijk met zijn of haar vinger naar binnen ging. Het moment dat ik wakker werd heb ik mijn vriend besprongen, zo opwindend vond ik dat idee.



En jullie?



Liefs!
niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
BDSM, waarin ik steeds een stapje verder wordt geleid en getraind tot braaf onderdanig meisje...
quote:Angelaatje1970 schreef op 10 juli 2015 @ 16:04:

[...]



Meestal zijn de vrouwen die dit op dit forum graag lezen geen vrouwen :-)

Uitzonderingen daargelatenGewoon uit nieuwsgierigheid: hoe weet je dat?
Als ik nadenk over mijn favoriete fantasie komt er vaak een camera in voor. En twee vrouwen. En worstel ik altijd met de keuze of ik dan als model meedoe of als cameraman. Of allebei misschien wel. Delen van deze fantasie zijn al wel werkelijkheid geworden, maar het geheel, in een mooie, lichte en ruime hotelkamer, speelt nog als fantasie door mijn hoofd...
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 10 juli 2015 @ 19:45:

[...]



Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe weet je dat?Omdat het alom bekend is dat op heel veel sites er een % mannen is die zich voordoen als vrouw, dus zal dat hier niet anders zijn.
Alle reacties Link kopieren
Net zoals zoveel vrouwen een andere vrouw
Moi
Alle reacties Link kopieren
:-))
Alle reacties Link kopieren
Ook ik fantaseer deze laatste tijd regelmatig over vrouwen. Heb al meer dan 10 jaar een relatie met mijn vriend en weet dat ik op mannen val.



Toch fantaseer ik tijdens het masturberen vaak over sex met een vrouw. Heb nog nooit iets met een vrouw gedaan, maar het lijkt me heerlijk zacht en teder.
quote:mabelle schreef op 10 juli 2015 @ 16:31:

Als jullie een vrouwfantasie hebben waarom dan niet een trio met je partner erbij?



Omdat ik zeg een fantasie te hebben om seks te hebben met een vrouw. Ik zeg niet dat mijn fantasie is een trio te hebben, Simpel hè?

Ik zou een trio helemaal niet willen, echt totaal niet. Seks is voor mij tussen 2 mensen.



En heel eerlijk, als ik een vrouw zou ontmoeten en het klikt en we zouden seks gaan hebben, zou ik acuut afhaken als zij haar vriend erbij wil roepen. Ik wil dan haar, niet die vriend. En zo zal het andersom ook zijn.



Ik vind het werkelijk een domme reactie, een trio met partner. Ik zou die vrouw niet willen delen, maar mijn vriend al hélémáál niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ooit een keer met een vrouw gedaan en het was fantastisch! Waarbij ik toch de conclusie moet trekken dat het hebben van seks uiteindelijk meer te maken heeft met de persoon en niet met het lichaam. Als de persoon waarmee je seks hebt een fijn mens is, vind ik de seks ook fijner.

Dus ik denk dat ik dan uiteindelijk in ieder geval in mijn fantasie een beetje biseksueel ben, net zoals zoveel vrouwen hier. :-)

En, nu ik een vriend heb zal ik inderdaad alleen in mijn fantasie bi zijn; ik ga hem niet bedriegen.

Dank jullie wel voor de fijne reacties!
niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Hmh, interessant topic dit, maar zie er zo veel. Ook met fantasieën heb ik er wel enkele. Heb in mijn jongere jaren heel lang de anaal fantasie gehad, totdat het onderdeel van m'n sexleven is geworden. En dan wordt de fantasie de fantasie niet meer, hoewel je me er altijd nog voor mag wakker maken. Maar meer heb ik nu dat ik zou willen weten als je vlak naast iemand staat in de tram bijvoorbeeld. En dan zachtjes maar beslist een mooie dame in rok en zwarte panties vol in haar kruis pakt. Mijn fantasie is dat ze dan toelaat en meegeeft, maar zal wel altijd een fantasie blijven. Verder nog meer fantasieën, maar later wel eens.
.
Ah we hebben weer een mannelijke sekstopic omhoogschopper met een hengelachtig bericht in zijn profiel. Die hadden we nog niet.
Nou ik denk eerder dat je dan een klap in je gezicht krijgt. Zelf vind ik het wel spannend als je betrapt kunt worden. Ik heb het eens in de zee gedaan, was wel spannend maar vond het maar stroef aan voelen. Als ik aan seks denk met een vrouw dan voel ik alleen maar walging. Een trio heb ik nog nooit gedaan en heb daar ook geen behoefte aan maar mocht het ooit gebeuren dan met een man erbij en zeker geen vrouw.
quote:Blondie456 schreef op 28 juli 2015 @ 11:24:

Nou ik denk eerder dat je dan een klap in je gezicht krijgt. Zelf vind ik het wel spannend als je betrapt kunt worden. Ik heb het eens in de zee gedaan, was wel spannend maar vond het maar stroef aan voelen. Als ik aan seks denk met een vrouw dan voel ik alleen maar walging. Een trio heb ik nog nooit gedaan en heb daar ook geen behoefte aan maar mocht het ooit gebeuren dan met een man erbij en zeker geen vrouw.Mogen de mannen in jouw fantasie ook aan elkaar zitten, of moet alles op jou gericht zijn?
quote:1ntern3t schreef op 28 juli 2015 @ 11:31:

[...]



Mogen de mannen in jouw fantasie ook aan elkaar zitten, of moet alles op jou gericht zijn?Oei nu krijg ik er echt een beeld bij. Nee de mannen moeten absoluut niet aan elkaar zitten want dat zou ik een grote afknapper vinden. Geen homo gedoe voor mij.
Alle reacties Link kopieren
M'n fantasie is sex hebben met m'n getrouwde leuke, boven buurvrouw en een ander fantasie is sex hebben met een veel oudere onder buurvrouw.



Dit is geen grap.
Dan zal ik heel serieus kijken.
quote:JollyJ schreef op 28 juli 2015 @ 12:17:

Dan zal ik heel serieus kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 28 juli 2015 @ 11:24:

Nou ik denk eerder dat je dan een klap in je gezicht krijgt (...)Daarom is en blijft het ook bij een fantasie en het niet daadwerkelijk uitvoeren in praktijk houdt de fantasie weer in stand. Rare mensen eigenlijk zijn we ...
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 28 juli 2015 @ 11:24:

Nou ik denk eerder dat je dan een klap in je gezicht krijgt. Zelf vind ik het wel spannend als je betrapt kunt worden. Ik heb het eens in de zee gedaan, was wel spannend maar vond het maar stroef aan voelen. Als ik aan seks denk met een vrouw dan voel ik alleen maar walging. Een trio heb ik nog nooit gedaan en heb daar ook geen behoefte aan maar mocht het ooit gebeuren dan met een man erbij en zeker geen vrouw.lol dat denk ik ook :-)))



best leuk voor een keer (ok 2x)
Alle reacties Link kopieren
Trio juist met een man erbij. Hier al een paar keer een vrouw erbij gehad, en apart. Heel leuk en anders maar ben toch meer van de mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 29 juli 2015 @ 10:50:

Trio juist met een man erbij. Hier al een paar keer een vrouw erbij gehad, en apart. Heel leuk en anders maar ben toch meer van de mannen. +1.... ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 29 juli 2015 @ 10:50:

Trio juist met een man erbij. Hier al een paar keer een vrouw erbij gehad, en apart. Heel leuk en anders maar ben toch meer van de mannen. Ja,met een man erbij word jij natuurlijk helemaal in de watten gelegd
Alle reacties Link kopieren
Met een vrouw erbij kan dat ook hoor. Maar inderdaad, lijkt me leuk
Alle reacties Link kopieren
Een fantasie is om seks te hebben met mijn sekspartner terwijl in dezelfde ruimte een ander stel bezg is. Het lijkt me inspiratievol en opwindend.
Ik zou het gezicht van mijn vrouw wel willen zien als we bij een koppel gezellig etentje hebben of zo, en ze beginnen elkaar te grazen te nemen waar we bij zitten... lijkt me echt een Mastercard momentje haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven