Is er een sleutelbos-paragnost in de zaal?

28-07-2015 08:49 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaah! Ik ben al 2 dagen mijn sleutelbos kwijt! Geen huis en fietssleutel meer bij de hand en het hele huis is al op de kop gegooid! Waar is dat ding gebleven?! Bij thuiskomst, na een boodschap op de fiets, liep ik met mijn huissleutel naar binnen, ging ik naar het toilet en heb ik dus iets met die sleutelbos gedaan (maar waar?). Sindsdien spoorloos....Iemand originele ideeën waar die kan liggen?? *fingers crossed*
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we eigenlijk ook iets winnen?
Bij twijfel doen! (of toch niet?)
Alle reacties Link kopieren
Fruitschaal?
'Euro voor de vinder' klinkt goed. Kinderen kijken ook achter de beschuitbus en in de beschuitbus.



Heb je alle jaszakken al geprobeerd, inclusief binnenzakken/zijzakken? En de wasmand omgekeerd?
In je fietstas, in je broekzak, op het aanrecht
Doet mij denken aan de reclame van de Blokker! Met de telefoon die zoek is, en in de speelgoeddoos is terecht gekomen. Opgeruimd!!
Alle reacties Link kopieren
jaaa hoor hij is terecht!! toen ik thuis kwam stond manlief grijnzend in de deuropening met de sleutels in zijn hand: de sleutels lagen in een binnenvakje van de luiertas! Weet nog steeds niet hoe ie daar gekomen is



Bedankt voor alle tips!!
Alle reacties Link kopieren
Hehe, gelukkig!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ze terecht zijn!
Alle reacties Link kopieren
Jippie! Haalt het statement dat mannen niet kunnen zoeken ook weer onderuit 😜
Bij twijfel doen! (of toch niet?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 28 juli 2015 @ 09:23:

Of de luiertas, afhankelijk van hoe oud je zoontje is?



We have a winner!!

Alle reacties Link kopieren
quote:gevondenvoorwerp schreef op 28 juli 2015 @ 22:18:

[...]





We have a winner!!

Jouw nick in dit topic x-D
Alle reacties Link kopieren
quote:swaentje71 schreef op 28 juli 2015 @ 22:34:

[...]





Jouw nick in dit topic x-D





Eens!



Fijn dat ze weer terecht zijn!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
In het wastafeltje op het toilet heb ik de mijne wel eens gevonden. Of aan de kapstok gehangen.
quote:birdz schreef op 28 juli 2015 @ 20:25:

jaaa hoor hij is terecht!! toen ik thuis kwam stond manlief grijnzend in de deuropening met de sleutels in zijn hand: de sleutels lagen in een binnenvakje van de luiertas! Weet nog steeds niet hoe ie daar gekomen is



Bedankt voor alle tips!! Wow, exact daar heb ik idd ook al eens een sleutelbos teruggevonden. Of beter gezegd, in dat zijvak waar je ook flesjes in kunt doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:swaentje71 schreef op 28 juli 2015 @ 22:34:

[...]





Jouw nick in dit topic x-D
Alle reacties Link kopieren
Hoera!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven