Wat eet je op dit moment? Deel 10!!

17-07-2015 10:07 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren




Het eerste jubileum-deel van 'wat eet je op dit moment'!!

Nooit gedacht dat er nog een deel 9 zou komen, laat staan een deel 10 maar hij is er!

Een vers nieuw topic waarin we schrijven over eten, drinken, recepten uitwisselen, maar ook over dagelijkse dingetjes. Er zijn nog steeds trouwe schrijfsters maar ondertussen hebben we ook leuke nieuwe schrijfsters mogen verwelkomen!



Iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en mee te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je de vlaai ook lekker vindt Chocodonut!

En alvast een hele fijne vakantie gewenst Succes met koffers inpakken!
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie chocodonut! Veel plezier.

Hier mag ik nog 6 dagen werken en dan 3 weken niks doen heerlijk!



Nu bezig met een rijstepudding van de Aldi. Die is ook zo lekker!



Vrijdag wordt het dus kruimeltaart! Tnx
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jij ook voor die taart gaat Goulashkroket! We hebben besloten dat we donderdag friet eten en dan neem ik er sowieso een goulashkroket bij



Net de laatste stukken meergranenbrood, met eiersalade. Erbij nog een glas cassis zero.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames net klaar met de koffers inpakken .



Nu lekker vanille roomijs met nougatine (aldi) en karamelsaus (aldi).
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, de Aldi is populair

Wordt het een verre reis of zeg je dat liever niet op een openbaar forum? (kan ik me namelijk best voorstellen hoor!)
Alle reacties Link kopieren
Peper en zout chips, van de aldi (uit België)



Fijne vakantie alvast, chocodonut!
Alle reacties Link kopieren
Aldi lovers hahahahaha



Groot gelijk! En lekker is dat!!! Haal je het bij de frietzaak of thuis bakken? Bij de Plus zijn ze nu in de aanbieding :-)



Oef ook lekker Pippeleurtje!



Snel gedaan Chocodonut! Top speed inpakken :-)



Nu kopje koffie met niks (saai!!!)
Alle reacties Link kopieren
Bij de friettent, we hebben bewust geen frituurpan meer ook vanwege de frituurlucht die lang blijft hangen. We eten wel eens snacks uit de oven zoals kroketten, bitterballen of kaassoufflés. Maar dan meer als borrelhapje of op een broodje. We halen dus bij de snackbar.
Alle reacties Link kopieren
En te lui om dat ding schoon te maken
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar Marokko familie bezoeken partner zijn moeder woont daar en nog meer familie .



Ik had alles al in huis voor de vakantie vandaar ook het snelle inpakken.



@Blue om precies dezelfde redenen heb ik ook geen friteuse in huis .



Nu duik ik mijn bedje in heb bonkende hoofdpijn ineens . Morgen en overmorgen huis nog even poetsen en dan ben ik vakantie klaar . Vind het altijd fijn om een schoon huis achter te laten en in een schoon huis thuis te komen .
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ontzettend gaaf Chocodonut! Het is jullie van harte gegund! Wat fijn!! Dat het maar een mooie familievakantie mag worden



Beterschap met de hoofdpijn en succes met schoonmaken morgen en overmorgen!
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie choco! Fijn dat je je moeder en andere family gaat zien!



Ja goulash, London is ook mijn lievelingsstad. Ik dacht altijd dat NY dat voor eeuwig zou zijn (heb ik ook gewoon) maar ik ben nog meer verliefd op London. Inderdaad is het hier rete duur. Voor visite uit NL helemaal. Ik verdien in ponden uiteraard dus het lijkt iets beter, maar duur is het nog steeds.



May, ik ga thuis met mijn ouders altijd naar de Aldi in Duitsland, kom altijd met van alles thuis dat niet nodig is maar wel lekker! Hier hebben ze ook Aldi's maar die zitten te ver weg van waar ik woon.



Vanavond op werk couscous salade en gegrilde kip met citroen saus gegeten. Was lekker.



Nu mijn standaard glas wijn en een sigaret voor het slapen gaan.



Ik ben zo pissig op mijn manager. Omdat ik het zo druk heb had hij aangeboden het maken van het rooster over te nemen. Op zich aardig, maar mijn team's rooster in erg complex. 25-30 werknemers die ingeroosterd moeten worden, over de gehele dag, afhangend van de drukte. Ik zei dat ik het liever niet had omdat het voor mij voelt als de controle verliezen, hij noemde mij een control freak en zei dat hij meer ervaring dan mij heeft met roosters maken. Dat ik er niet meer naar om hoefde te kijken.



Gisteren heeft hij het nieuwe rooster zonder het door mij te laten checken openbaar gemaakt, wat dus betekent dat het team vanaf dat moment hun vrije dagen en shifts weten en dingen gaan plannen. Het was een grote puinhoop en ik heb vandaag twee uur moeten spenderen om het kloppend te maken. Met het risico dat ik morgen een boos team heb omdat ik shifts en vrije dagen moest omgooien. met als resultaat uiteraard dat ik de boosdoener ben, want het is niet professioneel om te zeggen dat mijn manager geen ffing rooster kan maken.



Zo dat ben ik ook weer kwijt.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Niet leuk baladora! Die zijn er altijd. Denken dat ze alles kunnen.......Hopelijk is je team niet te kwaad vanwege het omgooien. Succes iig!



Marokko lijkt me heel erg mooi! Zou ik ook nog eens graag naar toe willen. Mijn vader is er al eens geweest bij zijn sch
Alle reacties Link kopieren
En dan typen we hier verder......

Schoonzus. Zij is nu wel weer terug in Nederland vanwege scheiding. Ze had daar een thee huis of hoe zeg je dat?



Ik noemde Marrokkaanse thee altijd bloementhee. Onze buren konden dat zo lekker maken. Klom ik over de schutting als klein meisje en ging ik lekker thee leuten.



Heel veel plezier chocodonut!



Onderweg naar het werk en on topic; ik eet een kauwgom 😉
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal .



Dat is minder Bladora hoop dat je werknemers niet al te boos zullen zijn .



Lig nog lekker in bed zo maar eens kijken wat we gaan ontbijten . Ik denk aan tosti's wel zin in en de kaas moet op.
Alle reacties Link kopieren
Kopje cappuccino met een stuk peperkoek
Alle reacties Link kopieren
Kop thee in bed als ontbijt weer een passievrucht en een klein hard broodje met boeren ham, boter, mosterd en augurkjes.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Nutridrink as usual.



Had ik al verteld over mijn zo erg leuke tijd? Geloof het niet. Ik heb een vriendin die al meer dan 20 jaar in CH woont. Hebben elkaar al zo'n 8 tot 10 jaar niet gezien. Ze is nu een week in Nld en komt straks hier en blijft slapen. De ontvangst-prosecco staat koud en vanavond bestellen we iets te eten waar we dan zin in hebben. Dat wordt lekker ouderwets slempen, bijkletsen en (vakantie)herinneringen ophalen



Nu snel eieren opgezet om even een tonijnsalade in elkaar te flansen.



Choco, heel fijn vakantie gewenst!! Hoe lang gaan jullie weg?
Alle reacties Link kopieren
O leuk Thee!! Veel plezier! CH is welk land? (sorry)



Net een hard broodje oude kaas gezond op.
Alle reacties Link kopieren
Dank je en sorry = Zwitserland.

Ze is er binnen nu en half uur. Spannend na zo'n lange tijd.
Alle reacties Link kopieren
O ja, mijn tonijnsalade maak ik met tonijn uit blik (op waterbasis), fijn gesneden aardappel, appel, ui, zilverui, augurk met wat slasaus, peper, zout en paprikapoeder. Soort huzarensalade zeg maar. Hij is lekker, al is hij straks lekkerder als 't goed koud is en de smaken zijn doorgetrokken.

De champagneglazen staan klaar
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt echt super gezellig Thee!! Heel veel plezier en geniet er onwijs van meis!! Je tonijnsalade klinkt heerlijk!!



Bladora, hoop dat het meeviel met de reactie van je collega's , erg vervelend als zoiets voorvalt.



Fijne vakantie choco!!!



Vandaag een beetje een rare eetdag, had al vroeg honger dus om 11 uur mijn wraps al op van de middag, nu eigenlijk alweer trek maar heb nu even tijdens mijn pauze een kopje sterke koffie genomen, dat helpt vaak bij trek.

Vanavond eten we broodjes hamburger, zelf gemaakt. Moesten iets snels bedenken omdat ik in mijn hoofd heb gehaald dat ik de muren in de woonkamer wil gaan verven en straks gaan vriend en ik een poging wagen ben benieuwd hoe leuk we elkaar nog vinden aan het einde van de middag We beginnen met 1 muurtje dus lijkt haast dat ons dat wel moet lukken...we zullen het zien
Alle reacties Link kopieren
Ah Zwitserland..... lekkerr Rosti :-) Dat is meen ik van Zwitserse afkomst.



Ooit heb je die dagen dat je eerder honger hebt. Ik herken het helemaal.



Over kroketten gesproken: Ik zag in de folder van (jawel) de Aldi dat ze daar allemaal kaassnacks hebben in een doos. Mss ook wel voor in de oven?

Zeker het proberen waard denk ik :-)



Nu aan de Pepsi max
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Bladora!

Maar wel lekker, een kop thee in bed!



Nijntjuh77, en is het nog gelukt met schilderen?



Thee, hoop dat je het super gezellig hebt met je vriendin en jullie lekker bijkletsen en heerlijk eten hebben besteld!



Goulashkroket, dank je voor de tip zal er eens kijken!



Vanavond pasta met basilicum gegeten en nu een glas blueberry muffin thee en een flesje water.
Alle reacties Link kopieren
En ondertussen Rapid Wien - Ajax kijken Heb het voetbal wel gemist zeg! Gelukkig komt het nieuwe seizoen Eredivisie er binnenkort ook weer aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven