Mode & Beauty alle pijlers

Vandaag een rokje en hoe dan?

29-07-2015 10:59 56 berichten
Wat ik lastig vind is het volgende: ik had vandaag een rokje willen dragen naar mijn werk (of jurkje). Maar het is wisselvallig weer (hier regen en ongeveer 18gr). Daarom zou ik dan een legging of panty eronder doen (wat ik niet mooi vind met sandaaltjes met hak en open teen). Maarja... het is midden in de zomer en dan vind ik een legging/panty zo winters kijken.

Ik heb het over een rok of jurk tot net boven de knie.



Hoe doen jullie dat?
Panty en geen sandaal met open teen.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe geen jurkje of rokje aan wanneer ik het te koud vind. Maar ik ben niet zo een koukleum, en trek als ik daar zin in heb met dit weer gewoon een rokje of jukje aan.



Ik haat leggings. :-)
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik of geen panty aan doen of een huidkleurige die je echt niet ziet. Daarnaast geen sandalen, pumps met open teen of andere te zomerse schoenen. Gewoon een leuke, dichte pump of een ballerina.
Blote benen of een broek.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een wat dikkere panty. Dichte schoenen (enkellaarsjes of ballerina). Voordeel is dat dat meteen droog is, veel sneller dan een broek!
ik heb vandaag (en vele met mij zo zag ik op de treinstations) een dunne zwarte panty aan. Gisteren had ik een huidskleurige aan, gewoon een hele dunne dat je hem eigenlijk niet ziet. die heb je ook met open teen zodat je hem in een sandaal aan kan. ik draag zelf gewoon dichte pumps nu, met al die regen worden anders heel mijn voeten nat!
huidskleurige panty en een dichte pump
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 29 juli 2015 @ 12:03:

huidskleurige panty en een dichte pumpIk hoop dat Fred van Leer hier niet meeleest.
want?



ik snap oprecht niet wat er mis is met een huidkleurige panty, prima oplossing voor frisse dagen in de zomer, vind ik persoonlijk veel mooier dan een zwarte panty nu
Heb uiteindelijk een broek gekozen, t is niet dat ik nu nog voor m'n kast zit



Vroeg het me gewoon af. Misschien maar eens een dunne panty (evt huidskleur) halen vandaag. Eind van de week wordt het wel weer warmer, dus dan kunnen de blote benen weer. Lastig dat wisselende weer.
http://www.modekoninginma ... antys-van-koningin-maxima
.
quote:KingImmortal schreef op 29 juli 2015 @ 12:13:

Huidkleurige panty is horror

Kijk eens op mijn linkje, je ziet af en toe niet eens dat het een panty is. En reken maar dat Maxima bij officiële gelegenheden altijd een panty draagt.



Echt, er bestaan hele mooie dunne huidkleurige panty's.
Alle reacties Link kopieren
quote:KingImmortal schreef op 29 juli 2015 @ 12:13:

Huidkleurige panty is horror





Eens.



Alleen voor bejaarde vrouwen.
quote:marana schreef op 29 juli 2015 @ 12:14:

[...]



Kijk eens op mijn linkje, je ziet af en toe niet eens dat het een panty is. En reken maar dat Maxima bij officiële gelegenheden altijd een panty draagt.



Echt, er bestaan hele mooie dunne huidkleurige panty's..
Alle reacties Link kopieren
Je hebt van die hele dunne zomerpanty's met open teen ook. Je schijnt ze niet te zien zitten,
Alle reacties Link kopieren
Ik draag gewoon een dikkere panty hoor, of een legging. En dichte schoenen, of zelfs laarsjes erbij.
quote:KingImmortal schreef op 29 juli 2015 @ 12:19:

[...]



Ik heb gekeken en vind het niet mooi. Een niet al te donkere of blote benen is het best.

je ziet hier toch geen panty?? hoe kan je het dan niet mooi vinden? het ziet er hetzelfde uit als blote benen, en dat vind je het best...

Ik moet op mijn werk ook verplicht een panty aan maar die van mij zie je ook nooit zitten, je ziet zelfs mijn moedervlekken er door heen, heel natuurlijk en glimt niet.
.
Omdat het te koud is zonder. Dat is toch de vraag van TO? En dat is precies waar huidkleurige panty's voor bedoeld zijn.
Oh en soms ook omdat de etiquette dat voorschrijft. Of omdat de werkgever dat eist.
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 29 juli 2015 @ 12:52:

Omdat het te koud is zonder. Dat is toch de vraag van TO? En dat is precies waar huidkleurige panty's voor bedoeld zijn.mannen.......
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 29 juli 2015 @ 12:55:

Oh en soms ook omdat de etiquette dat voorschrijft. Of omdat de werkgever dat eist.Wat ik me dan afvraag is waarom de etiquette of je werkgever dat eist, als je hem toch niet ziet?
Omdat het netter is, omdat het op veel gelegenheden (waaronder kantoren) ongepast is om met blote benen te lopen, omdat het je benen net een tikkeltje egaler maakt, omdat het iets warmer is, etc.



Die ouderwertse dikke huidskleurige kousen vind ik vreselijk. Maar een dunne, niet glimmende panty in de juiste tint bij je huid vind ik niets mis mee. Ik krijg altijd complimenten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven