Piemelfriemel...doet jouw man dat ook?

28-07-2015 21:43 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje. We - mijn man en ik - liggen in bed te lezen. Hij is nu al 30 minuten ononderbroken aan zijn piemel aan het frutten. Aaien, dubbel vouwen, beetje trekken. Ding is gewoon slap. Ik word er iebel van zo langzamerhand. Doen jullie mannen dat ook? Ik heb nog nooit een man gehad die dit deed en vraag me af of dit een typisch 'mannendingetje' is.
quote:cijfernerd schreef op 28 juli 2015 @ 23:10:

[...]





Dit is een ernstige afwijking voor een vrouw ,ik zou maar even een afspraak bij de huisarts maken Mijn bijnaam is dan ook Ally Bundy....
Rary long time no see
Nee, mijn man doet dat gelukkig niet. Ik zie het wel vaak bij kleine jongetjes maar ik mag toch aan nemen dat dat op een bepaalde leeftijd wel over moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 28 juli 2015 @ 21:50:

Neu, vriend doet dat nooit zo lang. Ik bij vriend daarentegen wel

Blijf het een geniaal ding vinden, zo'n piemel. Ook heel geschikt als bijvoorbeeld een soort sokpop voor toneelstukjes, of een worm met een gek stemmetje. Dat vind vriend dan weer minder grappig.

Edit: wel toneelstukjes alleen als privévoorstelling hè



Oh gelukkig, ik ben niet de enige

Piemel van man hier is een microfoon, een versnellingspook of heeft een stemmetje. En na afloop van de voorstelling maakt 'ie een buiging.
Alle reacties Link kopieren
Kwaliteitstopic.
Owja de versnellingspook.... wrrrrooooooom wrooooom ieeeeee
heb je hier serieus last van??
Alle reacties Link kopieren
ik zei tegen mijn vriend er is weer een piemel topic, vraagt hij ga je over te mijne praten



nou nu OP heb gelezen is dat dus het geval, pikfriemelen doen mannen toch soms. even rechtzetten. even heen en weer bewegen, ik vind het alleen maar raar dat je er aan irriteert en topic er over maak



maar vind de reacties van de anderen wel erg leuk en ik ga zeker dat de piemel hatsoe topic lezen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Blondie456 schreef op 28 juli 2015 @ 23:19:

Nee, mijn man doet dat gelukkig niet. Ik zie het wel vaak bij kleine jongetjes maar ik mag toch aan nemen dat dat op een bepaalde leeftijd wel over moet zijn.Jazeker. Op dezelfde dag dat die man stopt met roken, drinken en achter de vrouwen aanzitten: de dag dat hij sterft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 28 juli 2015 @ 21:50:

Neu, vriend doet dat nooit zo lang. Ik bij vriend daarentegen wel

Blijf het een geniaal ding vinden, zo'n piemel. Ook heel geschikt als bijvoorbeeld een soort sokpop voor toneelstukjes, of een worm met een gek stemmetje. Dat vind vriend dan weer minder grappig.

Edit: wel toneelstukjes alleen als privévoorstelling hè







Verder lijkt het me normaal gedrag van je vriend. In ieder geval, ik gok dat ik dat ook zou doen als ik een piemel zou hebben, want nu doe ik het wel eens met mijn borsten, maar meestal met mijn haren. Dat is ook niet seksueel, gewoon ontspannend en fijn.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Zo raar dat je in je eigen huis niet aan je piemel mag friemelen. Als ik een man was geweest had ik er vast de hele dag aan gezeten En had ik mijn hele huis geswaffeld. Gewoon, omdat het kan. En in een goeie bui had ik er helikoptertje mee gespeeld.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
het is je man, neem aan dat je er al langer mee bent, heeft die het nooit eerder gedaan ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
nou ik ga tegengas geven hoor.



een ex vriend van mij kon dat ook zo goed. De hele avond zat hij met zijn pik te friemelen.

Nou had ik op zich niet zoveel problemen er mee maar om daar de godganse avond tegen aan te moeten kijken, nee dank je wel.

Op een gegeven moment ging ik me daar ook echt aan irriteren. Hij was zich van geen kwaad bewust. Hij vond het gewoon een lekker gevoel. Op zich kon ik me dat wel voorstellen maar het irriteerde me mateloos dat hij dat lekkere gevoel kennelijk belangrijker vond dan mijn irritatie daarover. Ik vind dat je zoiets niet doet, als je partner heeft aangegeven dat het geen prettig gezicht is. Bijna net zoiets als in het openbaar pulken in je neus. Op een gegeven moment ging hij me ook echt uitdagen door lekker wijdbeens op die bank te gaan zitten en dat ding zowat er af te wrijven. Dat ging mij echt te ver. Het hele respect was weg en er was totaal niets seksueels meer aan.



En wat ik echt niet te verteren vond, is dat hij lekker bezig was met dat ding en vervolgens opstond om een blokje kaas te pakken in de keuken. ZONDER zijn handen te wassen. Daar hebben we klinkende ruzie over gehad, dat weet ik nog wel. Het was dan ook het begin van het einde.



Dus TO, ik snap je heel goed.
quote:CaptainJaneway schreef op 29 juli 2015 @ 00:04:

nou ik ga tegengas geven hoor.



een ex vriend van mij kon dat ook zo goed. De hele avond zat hij met zijn pik te friemelen.

Nou had ik op zich niet zoveel problemen er mee maar om daar de godganse avond tegen aan te moeten kijken, nee dank je wel.

Op een gegeven moment ging ik me daar ook echt aan irriteren. Hij was zich van geen kwaad bewust. Hij vond het gewoon een lekker gevoel. Op zich kon ik me dat wel voorstellen maar het irriteerde me mateloos dat hij dat lekkere gevoel kennelijk belangrijker vond dan mijn irritatie daarover. Ik vind dat je zoiets niet doet, als je partner heeft aangegeven dat het geen prettig gezicht is. Bijna net zoiets als in het openbaar pulken in je neus. Op een gegeven moment ging hij me ook echt uitdagen door lekker wijdbeens op die bank te gaan zitten en dat ding zowat er af te wrijven. Dat ging mij echt te ver. Het hele respect was weg en er was totaal niets seksueels meer aan.



En wat ik echt niet te verteren vond, is dat hij lekker bezig was met dat ding en vervolgens opstond om een blokje kaas te pakken in de keuken. ZONDER zijn handen te wassen. Daar hebben we klinkende ruzie over gehad, dat weet ik nog wel. Het was dan ook het begin van het einde.



Dus TO, ik snap je heel goed.Dit zou ik ook niet meer grappig vinden. Een beetje friemelen moet kunnen. Dan snap ik niet dat iemand dat vervelend gaat vinden, maar dit is weer net over de grens.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 28 juli 2015 @ 23:42:

ik zei tegen mijn vriend er is weer een piemel topic, vraagt hij ga je over te mijne praten



nou nu OP heb gelezen is dat dus het geval, pikfriemelen doen mannen toch soms. even rechtzetten. even heen en weer bewegen, ik vind het alleen maar raar dat je er aan irriteert en topic er over maak



maar vind de reacties van de anderen wel erg leuk en ik ga zeker dat de piemel hatsoe topic lezen quote:Wittelelie143 schreef op 28 juli 2015 @ 23:28:

heb je hier serieus last van??



Waar ik iebel van werd is niet het friemelen an sich maar dat het echt meer dan een half uur duurde. Da's wat langer dan ff rechtleggen. Ik zou ook de kriebels krijgen als iemand een half uur achter elkaar in zijn koffie zou gaan zitten roeren (met een lepeltje dan hè, even voor de duidelijkheid). Bijvoorbeeld. Maar da's misschien mijn tic.



En ik vind natuurlijk ook gewoon dat het mijn speelgoed is. Er ligt nu een tevreden man naast me te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, hier +1. En ik vind het ook heel normaal en mijn vrouw ook. 't Is zoals je ook wel eens aan je oren zit te frunniken, of puntje van je neus. Het voelt gewoon heerlijk vertrouwd en niet speciaal erotisch of zo. Ben daar op zo'n moment ook helemaal niet mee bezig. Grappig om op dit immense forum wat rond te neuzen en dan te constateren dat mensen zich over van alles en nog wat verbazen of opwinden.
.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij doen de meeste mannen dit.ik doe het zelf ook vaak, beetje bij het tv kijken. Heb het zelf ook vaak niet door. Mn vriend moet er dan wel om lachen. 'Blij dat je zo jezelf kan zijn hier' zegt ie dan lachend. (Tevens doe ik dit niet in gezelschap anders dan vriend hoor!)
Alle reacties Link kopieren
Heel normaal, die van mij doet het ook.

Dus is gewoon man-eigen.



De versnellingsbak doe ik hier ook.

Inclusief de geluiden die bij het gas geven horen



Dus mochten jullie eens gevroem bij de buren vandaan horen komen, dan ben ik waarschijnlijk je buurvrouw
quote:TardarSauce schreef op 28 juli 2015 @ 23:19:

Rary long time no see Oh? Waar dan voor het laatst?
ach ja, mijn ex had altijd het geintje, wanneer ik moest gapen had ik zijn lul( hard of slap, was ie slap, moest ik zelf hard maken) in de bek. nou dat is fijn. mocht dan ook niet hand voor de mond houden. op den duur heb je daar ook geen zin meer in, dan maar hand voor de mond in plaats van lul in de bek.
Say whaaat?



Alle reacties Link kopieren
quote:chinchilla schreef op 29 juli 2015 @ 10:06:

ach ja, mijn ex had altijd het geintje, wanneer ik moest gapen had ik zijn lul( hard of slap, was ie slap, moest ik zelf hard maken) in de bek. nou dat is fijn. mocht dan ook niet hand voor de mond houden. op den duur heb je daar ook geen zin meer in, dan maar hand voor de mond in plaats van lul in de bek.



fijne gozer.



jij blij dat hij exit is
Alle reacties Link kopieren
Als het je echt zo irriteert, de juiste response is dan: "Hier, laat mij maar" waarna je het overneemt en ook goed afmaakt. Is hij blij, kan hij slapen en kan jij weer rustig verder lezen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 29 juli 2015 @ 10:59:

Als het je echt zo irriteert, de juiste response is dan: "Hier, laat mij maar" waarna je het overneemt en ook goed afmaakt. Is hij blij, kan hij slapen en kan jij weer rustig verder lezen.dus bij iedere krats friemel van hem in die buurt kan ze aan zijn zwengel gaan lurken?



lekker vooruitzicht heb je dan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gvd, ze geleuter.!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven