Mode & Beauty alle pijlers

Maxi jurk, waar te koop

29-07-2015 05:20 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag een blauw/wit gestreepte maxi jurk.

Ik ben maar 1.61 m.

Alle jurken die ik tot nu toe heb gezien zijn me te lang.

Ik zoek een jurk die max. 1.30 lang is.

Weet iemand waar ik die kan kopen?



Veera
Koop de te lange jurk die je gezien hebt en laat hem inkorten.
Alle reacties Link kopieren
http://www.asos.com/New-L ... totalstyles=10&gridsize=3



New Look Petite bij Asos, maar inkorten lijkt mij i.d.d. ook het makkelijkst.
In laten korten idd. Ik heb er 1 van takko.
Primark?
Ik heb twee maxi dresses, en ben maar 1.57 lang. Het is heel eenvoudig om die jurken in te korten. De ene komt van Bristol, de andere van Wehkamp. In de stad zijn ze ook overal wel te koop denk ik, vero moda, only, v&d enz.
Bij FunFun
Alle reacties Link kopieren
Echt overal vind je die dingen maar met dit weer kan je net zo goed volgend jaar weer gaan zoeken😂
Waar niet? Kijk of ze op de plaatjes met plat schoeisel of blote voeten staan en komt ie dan tot de enkels dan past ws gewoon. Ik heb er 5 en ben zelfs 1 centimeter kleiner dan jij en ik heb geen een hoeven vermaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:teletubbie1234 schreef op 29 juli 2015 @ 10:19:

Echt overal vind je die dingen maar met dit weer kan je net zo goed volgend jaar weer gaan zoeken😂Bij een maxi-jurk kun je nou heel goed stiekem een legging ofzo eronder dragen.
Af en toe hebben ze ook op kenzaa.nl maxi dresses, vero moda en only. Zelf ben ik 1.63, het is soms even zoeken..
Ja primark heeft wel goede lengtes, ik ben zelf ook maar 163 en heb daar een maxi rok en jurk vandaan allebei niet te lang voor mij
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.55m en mijn maxi dresses koop ik bij Primark, Jane Norman en Bonprix. Lengte is bij mij wel goed. Alleen Jane Norman wel eens moeten inkorten . Draag ze wel altijd met een flinke hak .
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Bij Leballon zijn gestreepte jurken





https://leballon.xcdn.nl/ ... e-rug-km/816.32.158_2.jpg



Alle reacties Link kopieren
Forever 21? Ik ben zelf 1.62 en deze vallen qua lengte meestal precies goed. Anders inderdaad laten inkorten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven