Uitgerekend (1e helft van) maart 2016

01-07-2015 22:39 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
NAAMLEEFTIJDKINDJEUITGEREKENDBIJZONDERHEDENPrulleke85291e8 maartMaechtje291e9 maartRoosje_24241e7 maart LisaSimpson343e8 maartVFM0307341e8 maartKipje86291e4 maart Suus11312e4 maart, 17 sept pretecho (met geslachtsbepaling)BeertjeNick352e3 maart , weet het geslachtAapkees301e1 maart Fliepke273e7 maart , tweeling met 23 wkn zwangerschap verlorenMaart2016292e12 maart Starfish07043e13 maart, dochter met 23 wkn zwangerschap verlorenWwwiets372e9 maart Kippenmama261e17 maart , 11 sept pretechoGerrit87271e10 maart Peertje26262e21 maart WRCmaart2016302e19 maart Lineke82322e13 maart Lanie0315271e11 maart Just-us173231e7 maart
Alle reacties Link kopieren
M lijkt me prima, maar ik dacht dat die maten anders lopen? In cijfers? Ik heb precies dezelfde kledingmaat als jij, dus kan wel even kijken welke maat doek ik heb.



Heerlijk naar de zon toe, Roosje! Hopelijk weet je het geheim te houden, en trek je de warmte goed. Goed gezicht insmeren tegen zwangerschapsmasker he ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens zooooo moe, valt niet tegenaan te slapen. Zwanger zijn is echt niets voor mij. Maar weer genoeg geklaagd, ik ga maar naar mijn werk :(
Alle reacties Link kopieren
Ja zag ook maten in cijfers, maar die ik wil gaan in s/m/l.

Ben ook zooo moe. Gaat op tijd naar bed maar opstaan is echt een drama. Ook door de misselijkheid..

En die kannen van mvm, s nachts vind ik dat wel echt vervelend haha. Ik heb nu even een week pauze want wij gaan vrijdag op vakantie
Alle reacties Link kopieren
*breekt even in*

(lees stiekem nog een beetje mee hier ;) )

De draagdoek die je bedoeld Lanir is volgens mij een rekbare, die gaan in s/m/l

Geweven draagdoeken lopen van maat 2-8, een 6 is een beetje standaard.

Rekbare doeken verliezen wel waarde, geweven veel minder.

Zie ook facebook: draagpraat en draagdoekenmarkt ;)



*breekt weer uit*
Vandaag zag ik ineens helder bloed met afvegen. Ziekenhuis gebeld, echo gehad. Hartje klopt nog steeds. Ze zien geen bloedingen in de baarmoeder. Het kan zijn dat er gewoon een adertje is gesprongen, maar ik heb er geen goed gevoel over. Heb ook last van buikpijn, maar ja dat kan ook spanning zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ah leuk thanks nijntjekonijntje. Goed om te weten. Jammer dat het een besloten groep is op facebook, kan nog geen lid worden haha maar leuk voor later. Hoe is het met jou?



Ohh peertje wat vervelend!! Wat super fijn dat je gelijk een echo hebt gehad! En dat alles goed was. zou me dan geen zorgen maken en dan gaat de buikpijn vast weg! Hoe ver ben je nu?
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het wel oké, morgen check bij de VK om te kijken of alles 'schoon' is. Daarna kunnen we weer vooruit kijken



Op FB kan je gewoon vragen om lid te worden, dan krijg je waarschijnlijk snel toegang. Het is wel verslavend hoor (en niet te veel aantrekken van de mensen die anti-buggy of anti-baby Björn zijn)



Hopelijk blijft het bij jou goed gaan peertje, ondanks je voorgevoel.
Alle reacties Link kopieren
Oh peertje wat vervelend! Maar als het hartje klopt en er geen bloedingen in de baarmoeder zijn, dan moet je je geen zorgen maken. Heb bij mijn eerste zwangerschap bij 10 weken fikse bloeding gehad, hartje was perfect in orde en ging daarna ook prima met de baby. Idd een bloeding in de baarmoedermond.



Wat betreft je buikpijn: ik voel nu ook allemaal pijntjes en dingetjes als ik me erop concentreer (lees: mezelf aanpraat). Zodra ik met iets anders bezig ben, wat dan ook, denk ik achteraf o ik heb helemaal geen last gehad van mijn buik?! Komt helemaal goed peertje!!
Alle reacties Link kopieren
Wat lopen jullie hard van stapel met de bezoekjes aan de babyzaken! Ik heb die behoefte nog helemaal niet, en aangezien ik kriebels krijg van dergelijke winkels verwacht ik die sowieso niet te bezoeken. Wij zijn meer van de kringloop. Las eerder iets over kleertjes en lastig gedoe op mp, ook daarom lang leve kringloop en rommelmarkt



Vandaag intake bij vk gehad, nu mag het wel donderdag zijn voor die echo!!
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Peertje. Maar wel super fijn dat je meteen voor een echo kon komen EN dat er een kloppend hartje was.



De rest van de dag lekker rustig aan doen, en inderdaad maar uitgaan van een gesprongen adertje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aapkees schreef op 28 juli 2015 @ 17:54:

Wat lopen jullie hard van stapel met de bezoekjes aan de babyzaken! Ik heb die behoefte nog helemaal niet.



Hahaha hier idem. Nog totaal niet mee bezig. Denk echt pas na de 12 weken dat ik me daar iets in ga verdiepen. Scheelt misschien ook dat het mijn eerste is, en ik dus ook nog totaal geen idee/beeld heb van wat er allemaal aangeschaft moet worden.



@Aapkees: spannend donderdag de echo!
@NijntjeKonijntje, hopelijk ziet alles er goed uit morgen en kunnen jullie daarna weer verder.



@Aapkees, succes met je echo donderdag.



Bedankt voor jullie geruststellende woorden dames. Ik doe het nu gewoon rustig aan, meer kan ik nu toch niet doen. Het bloeden is op dit moment in ieder geval gestopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:prulleke85 schreef op 28 juli 2015 @ 17:58:

[...]





Hahaha hier idem. Nog totaal niet mee bezig. Denk echt pas na de 12 weken dat ik me daar iets in ga verdiepen. Scheelt misschien ook dat het mijn eerste is, en ik dus ook nog totaal geen idee/beeld heb van wat er allemaal aangeschaft moet worden.



@Aapkees: spannend donderdag de echo!



Haha nee hoor daar ben ik ook echt nog niet mee bezig. Komt nog wel



@peertje schrikken zeg maar fijn dat de echo goed was. Hopelijk komt het allemaal helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren echo gehad en een mooi hartje gezien ❤️! Zit nu op zeven week.

Jeetje zeg, wat ben ik moe. Zo veel mogelijk op de bank na het werk.

Ik ben ook nog niet bezig met bezoekjes aan babydump ed. We hebben ook haast alles al omdat het de tweede spruit is. Komt vast nog wel dat ik de behoefte krijg iets leuks aan te schaffen.



Hoop dat je een beetje kan relaxen Peertje. Vertrouwen op die echo!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn al wel naar babyzaken geweest. Maar puur ter oriëntatie, zodat wel weten welke kosten er aan komen. Ben wel helemaal verliefd geworden op de mutsy kinderwagens, die met leren handvaten. Joolz heeft het ook, maar mutsy model is mooier, en meer onze prijsklasse. Merk wel dat mutsy geen luchtbanden heeft, maar is dat in de praktijk echt vervelend? Ervaringen?



Vandaag op zoek gegaan naar superlage heupbreuk, maar zonder succes. Heb nog steeds dikke buik, darmen Dus heb een lager model broek in een maat groter gekocht (was in de aanbieding en met kortingscoupon slecht ¤4,- !!) en een jurkje en een sweatpants. Ding is niet lelijk dus tijdens de vakantie doe ik die lekker aan.. Heerlijk zo'n elastieken band



Morgen gaan wij twee weken naar Schotland, geen idee hoe de WiFi zal zijn. Dus als ik stil ben, weten jullie waarom! Doei doei!!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig lineke, gefeliciteerd ! Hartje is goed!
Alle reacties Link kopieren
Chocola en slaap. Meer heb ik even niet nodig, maar zonder word ik berechagerijnig vrees ik
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk kippenmama, fijne vakantie!



Peertje, fijn dat het niks lijkt te zijn, maar lijkt me ook echt niet fijn om een bloeding te krijgen. Gelukkig was je echo goed.



Hier gister een kloppend hartje, luid en duidelijk! Alles zit op de goeie plaats, dooierzakje goed te zien, schijnt volgens de vk een goed teken te zijn. En... Géén tweeling, haha! Wij houden t lekker overzichtelijk ;)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lineke en Wwwiets! Fijn om te horen dat er weer goede echo's zijn!!



@ nijntjekonijntje; hoe was de echo? hopelijk is het schoon en kunnen jullie snel verder Of nemen jullie eerst even pauze?



@ Aapkees: het lijkt me heel raar om eerst een intake te hebben en 2 dagen later pas de echo? Mijn VK stelde al zelf voor eerst de echo af te spreken, zij weet niet dat ik al echo's heb gehad haha. Maar vond het ook wel een fijn idee om eerst de echo te hebben en daarna pas intake. Succes morgen, spannend!



@ kippenmama: grappig dat je al op zoek gaat naar andere broeken . Gelukkig passen mijn kleren nog prima, geen last meer van opgezette buik. Misschien gaat het bij jou ook wel voorbij?
Alle reacties Link kopieren
Fijn lineke en wwwiets! En ook fijn peertje dat de echo ok was ondanks het bloedverlies.



Ik ben misselijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Aapkees schreef op 29 juli 2015 @ 11:28:



Ik ben misselijk Ik ook! Ten minste, vandaag wel. Waterijsjes helpen bij mij, heb gewoon zo'n mega-doos dubbellikkers gehaald van de Euroshopper. Werkt prima. Als ik echt misselijk ben moet ik ze wel constant eten, maargoed, je moet wat.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
@lanie ik vind het ook wel gek, maar zo gaat het hier blijkbaar. Er is een los echocentrum, dus gebeurt niet bij de vk, misschien ligt het daaraan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lanie0315 schreef op 29 juli 2015 @ 11:19:

@ kippenmama: grappig dat je al op zoek gaat naar andere broeken . Gelukkig passen mijn kleren nog prima, geen last meer van opgezette buik. Misschien gaat het bij jou ook wel voorbij?Ik heb ook nog steeds een dikke buik, en hij voelt best wel hard aan. Gaat nog niet echt over. Veel slobberbroeken en leggings, maar de broeken die eerst aan de strakke kant waren kan ik nu dus écht niet meer aan. Als de echo goed is bestel ik misschien wel ergens vast positiejeans.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
@Maechtje ik heb 1 (tweedehands) zwangerschapsbroek gekocht, en die heb ik s avonds graag aan (beter nog: joggingbroek, maar dat kan niet altijd met bezoek ) Als de echo morgen goed is, koop ik er nog een denk ik, zo veel fijner!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag vertelde een collega dat ze 12 weken zwanger is! Ze loopt precies 4 weken op me voor. Ik heb haar de laatste weken veel beroerd en futloos zien zijn en ik wist dat ze bezig was. Het was dus niet echt een verassing, maar wel erg leuk! Ze wist ook dat ik haar door had zei ze, ben benieuwd of mensen mij ook door hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven