Lijf & Lijn alle pijlers

Voor iedereen die kilo's kwijt wil versie 2015

26-03-2015 19:08 1332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw vers topic om verder te strijden tegen de extra kilo's. Iedereen blijft van harte welkom.



Ben je trots op jouw eetlijstje? Wil je wat extra motivatie? Loopt jouw eetgedrag de spuigaten uit? Wil je pronken met jouw gewichtsverlies / sportprestatie? Of wil je gewoon gezellig kletsen over alles en nog wat? Hier moet je zijn!





Je vult zelf jouw gegevens elke week in.



afgevallen deze week:

huidig gewicht:

afgevallen totaal:

datum laatste wijziging:



Geef je jouw gewicht driemaal niet door? Dan verdwijn je uit de tabel. Laat ons weten wanneer je jouw gewicht niet kan melden.



Veel schrijfplezier!



naamlengtestartstreefhuidigafgevallendatumStrawberry1,6777.56674.8-2.715/08/2015Twilight1,7588,77584,8-3,925/09/2015Pamplemoes1,631106572,1-37,903/04/2015Konijn-tje1,67695861-830/07/2015Mootje1,70816572-925/08/2015Lionne1,5867,25762,7-5,525/09/2015Roos1,706560/5858.5-6.510/07/2015Superduba1,66625761,8-0,214/10/2015Tortue1,6873,36172,1-1,2 28/09/2015
Nee hier is het gister gigantisch mis gegaan!! Te veel om op te noemen helaas... Me vandaag wel goed herpakt want ik voelde me zoo slecht.. Ik merk ook echt dat k weer wat zwaarder ben geworden (61.5 was het maandag) en daar baal ik echt van.. ik zit helemaal onder de pukkels en moet ongesteld worden dus ik had echt een rot avond gister terwijl dat de enige avond deze week was dat ik vriendlief zie.. baalde echt als een stekker! Maargoed vandaag vol goede moed de sportschool ingedoken en vandaag een balansdagje houden.. Heb toch een late dienst dus dan gaat dat makkelijker bij mij haha..

Planning is:

O: banaan

L: 3 beschuiten met aardbeien en 2 wilde perzikken

T: watermeloen

D: 3 boterhammen met sla en kaas/kipfilet/rauwe ham

T: snoep paprika en tomaat



Strawberry wat knap dat je het daar bij gehouden hebt!!! Echt top.. Je lijstje is ook mooi in combi met het sporten hoor...



Ik heb begin september een bruiloft en dan wil ik echt weer onder de 60 zijn.. Heb nog wel veel etentjes, feestjes en een feestweek, maar ik moet echt weer knallen! Heb een waterfles gekocht (ik dronk ook weer minimaal 2liter cola light per dag....) en ben weer vol goede moed!
Alle reacties Link kopieren
Hier weer drukke maar rustige dag gehad op 't werk. Lijstje is vergelijkbaar met gisteren..alleen meer zuurtjes op..maar die zijn nu weg dus morgen weer niet snacken



Morgen weer sporten. Waarschijlijk op mijn eigen ritme de fitness in, en ga dat op donderdagen zo houden. Wabt ik doe nu bijna alleen cardio en krachttraining is ook goed voor o.a. vetverbranding.

Zit alleeb te kijken hoe ik het ga doen met eten. Na het werk kom ik naar huis zet mijn spullen weg en ga trainen en dan is het rond half7. Dus eer ik thuis ben is het weer rond 8 uur en dan eten is het weer half 9. En dan maar 1 uurtje voor ik mijn bed in kruip..



@lionee

Ik zou zeggen t/m september alleen late diensteb draaien . (niet serieus bedoeld)

Wel balen van je slechte dag, maar er nu weer vol goede moed tegenaan, en je hebt het vandaag weer netjes opgepakt.
Jaa lastig is dat met sporten Strawberry! Je had toen wel een goede optie toch? Salade eten tussen de middag en dan brood voor t sporten en yoghurt er na? Of zo iets...



Hahaha ja late diensten doordeweeks is goed voor mijn afval proces

In het weekend niet, want dan is er vaak koek en chips en koken de cliënten zelf hahah...

Vandaag een top dag en ook mijn humeur is weer top! Nu zo lekker naar huis.. Morgenvroeg weer de sportschool in en morgenavond weer late dient en hardlopen met een cliënt!
Hallo allemaal



Ben weer thuis van een heerlijke vakantie. Enorme omschakeling, man weer aan t werk..

Ben denk ik wel wat aangekomen, maar moet ook ongesteld worden dus ik weeg me even niet. Het was ook bloedheet alletwee de weken, en ik merk dat ik veel vocht vasthoud. Volgende week vrijdag zal ik weer wegen...



Heb helemaal bijgelezen, dus zal vanaf nu ook weer meeschrijven
Roos :-d!! Welkon terug.. Fijne vakantie gehad?



Ik heb vanmorgen lekker uurtje xco gedaan.. Had alleen barstende koppijn toen ik thuis kwam, dus nog even 2uurtjes geslapen.. Nu zo klaar maken voor de late dienst!

Planning:

O: 2 rijstecrackers met linera smeetpate

L: 3 beschuiten met aardbeien en 2 wilde perzikken

T : watermeloen

D: 3 boterhammen met sla en kaas /kipfilet /rauwe ham

T : appel?
Alle reacties Link kopieren
jeeeej!! 59 kilo!! weer 0,6 eraf!! Nog 2 kilo en dan heb ik mijn streefgewicht bereikt. ik hoop dit gewicht in een maandje tijd te halen. Maar het gaat erg langzaam allemaal haha!
Netjes superduba... ook wel logisch dat het steeds langzamer gaat toch... maar super goed hoor!!



Ik baal als een stekker... Net met cliënt hardgelopen en nu na die tijd extreme pijn in mn knie weer... Kan amper lopen zo erg.... zak er de hele tijd doorheen.. naja snel naar huis, slapen en hopen dat k morgen mn vroege dienst normaal kan werken...
Eten is top gegaan trouwens.. blij!
Gelukkig hield ik wss veel vocht vast ivm de maandelijkse periode. 60.7 vandaag.. best blij mee..



Vanavond wel uiteten als cadeautje van een vriendin voor mn slagen.. Maar waar we heen gaan hebben we de beste maaltijdsalades.. Wil 3 wijntjes drinken ivm werken morgen vroeg.. Dan moet de schade te overzien zijn haha...



Trouwens geen last meer van mn knie gelukkig!! Nu ff een vroege dienst werken..



Fijn weekend allemaal dames!!
Ik ben best een beetje trots... stokbroodje voor af (zonder saus of boter want dat lust ik niet haha).. Maaltijdsalade met gamba 's en zalm.. 3 wijntjes en een verse muntthee na..



Veeel beter dan ik anders zou doen en geen seconde minder genoten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Even paar dagen afwezig geweest. Had nog weekje vakantie en heb veel leuke dingen gedaan

Ook wel slecht gegeten, 3x sushi deze week haha en de nodige drankjes.

Ga vanaf maandag weer keihard knallen, gezond eten en veel hardlopen. Hoe is t met jullie?
Konijntje ik ben jaloers..... 3x sushi

Geniet nog ff! Kga slapen.... vroeg eruit!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, hoe is t met iedereen?



Ik heb vandaag verjaardag van m'n moeder, ze is 60 geworden. Gaan vanavond een 4 gangen diner voor d'r koken



Was vanmorgen gaan hardlopen, maar t ging voor geen meter. Was na 3 km zo kapot en sterretjes voor m'n ogen.

Denk doordat ik gister bloed gedoneerd heb. Normaal wacht ik dan wat langer met sporten maar dacht het kan wel niet dus.



Geniet allemaal van t zonnetje vandaag!
Haha konijntje dat is ook niet zo slim na het bloed doneren.. wat lief zeg een 4 gangen diner.. gefeliciteerd!



Ik heb gewerkt.. veel gewandeld en geshopt..

Ik heb sushi besteld.. maar gewoon een bescheiden hoeveelheid.. Dus dat is niet slecht..

O: 3 mueslicrackers met 30plus kaas

T: watermeloen, appel

L: 4 rijstwafels met kipfilet

T: gedroogd fruit reepje van de ah (best lekker)

D: sushi



Geen idee of ik vanavond nog iets ga doen.. dus weet niet of er nog een borrel bij komt..
Oh Konijntje wat goed dat je bloed doneert! Ik zou dat ook graag willen maar ik durf het niet... ik word al misselijk als ze me een klein prikje geven.



Lionne Ja het was een heerlijke vakantie. Echt mega afkicken nu. Gelukkig heeft man nu ook weekend. En ik ben nog niet begonnen met streng doen. Ik heb mega goed nieuws gehad en dat vieren we vanavond met een hapje en een drankje. Maar vanaf morgen is het echt klaar. Ik weet dat er een paar kilo bij is en ik wil er echt weer tegenaan. Volgende week gaan we een weekendje weg naar een tante van mij in Zeeland. Hopelijk is t lekker weer, kunnen we even uitwaaien aan t strand....
Wat heerlijk Roos naar Zeeland! En gefeliciteerd met het goede nieuws .. Geniet ze vanavond!!



Volgend weekend hier ook 'feest'.. zaterdag is de verrassingsdag voor mijn vriend.. Voor zijn verjaardag heb ik een verrassingsuitje gepland! En daarna gaan we uiteten.. En s avonds nog een verjaardag.. Wil die dag qua eten wel netjes doen! Dag erna hebben we feest... Tot volgend weekend wil ik wel ff netjes doen!
We zijn nog in de kroeg beland.. dus nog 5 wijn gehad..
Redelijke dag vandaag..

O/L: smoothie van halve banaan, halve sinasappel en aardbeien, 2 boterhammen met rauwe ham en een gekookt ei

D: spaghetti met rauwkost

T: plak stroopwafel cake (met cliënt gebakken)



Nog 30min gewandeld met een cliënt



Yeahh nu lekker 2 dagen vrij!! Hoe is jullie weekene geweest?
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen..hier afwezig geweest. Heb een heel dubbel weekend achter de rug gehad. in het kort: overlast van de buren. Er wonen nu 3 studenten naast ons en die hebben vrijdag en zaterdag voor slechte nachtrust gezord, door feesten. En na ze er zaterdagochtend op aangesproken te hebben, flikken ze het zaterdagnacht weer. Doordat een begint te krijsen alsof ze vermoord werd, en dusdanig hard dat buren van verderop via de tuin vragen of alles wel goed gaat. En het zijn zeer oude huizen die gehorig zijn. dus eerstvolgende keer bellen we de politie+wijkagent. Na 2 nachten en proberen erover in dialoog te gaan is de maat wel vol.



Zaterdag was ik dus moe, toch gaan sporten. uiteindelijk wel een aantal vrienden de pot op gestuurd, omdat we hadden afgesproken en uiteindelijk doordat ze vrijdagnacht als gekken hebben gedronken werden ze pas wakker toen ik belde of ze nog van plan waren te komen opdagen na 30 minuten wachten. En dit was de 3e keer dus die vrienden zijn geen vrienden meer..hihihi.



Al met al op sociaal vlak niet het beste weekend, maar zaterdag uiteindelijk naar amsterdam gegaan(gay pride afsluiting) ook al ben ik hetero...toch een enorm leuk feestje gehad tussen 3 uur 's middags en 7 uur 's avonds.



Gisteren dus door slechte nachtrust plannen omgegooid en enorm ontspannen dagje gehouden. Eerst sporten 's ochtends, daarna was slapen en daarna wat gerommeld in huis, weer geslapen en 's middags naar een winkelstraatje gewandeld om wat spullen te kopen.



De enige minputen qua voeding waren verspreid over het weekend:

4 biertjes en 2 malibu cola + Hamburger van de burger king.



Verder iedere dag gesport en gisteren naast sporten nog 1 uurtje gewandeld. Zal vanavond of vanmiddag bijlezen en reageren op de rest
Alle reacties Link kopieren
alsnog wel een net weekend hoor qua eten strawberry! en leuk is de gaypride he, ga ik ook weleens heen



ik doe vanaf vandaag weer streng! Hoe lekker en gezellig het ook is, ik ben nu wel weer beetje klaar met al dat slechte eten, weinig sporten en veel alcohol.



planning vandaag:

o: 40 gr havermout, amandelmelk, bosbessen

t: 3 rijstwafels met vega pate

m: 2 (zelfgebakken ) speltboterhammen met vega smeerworst

t: nectarine, kiwi, snoeptomaatjes

a: broccoli en couscous met tomaat en olijven



en ga vanavond denk ik lang stuk wandelen. vind het nu te heet om te hardlopen.
Alle reacties Link kopieren
en wat vervelend trouwens van je buren! lijkt me heel naar als je overlast hebt van de buren. zou de volgende keer indd gewoon de wijkagent bellen.
Mmm wat balen van je buren strawberry.. Kan me voorstellen dat het erg vervelend is.. een keer een feestje is geen probleem maar elke keer zou ik ook gek van worden! Vind dat je het nog netjes hebt gehouden dit weekend hoor!!

En van die vrienden ook een beetje jammer zeg... Laat dan van te voren even wat horen ofzo...



Konijntje wat een mooi lijstje.. Groot gelijk, idd veel te warm! Ik wilde vanmorgen skeeleren, maar heb me verslapen haha.. En mn zus kwam dus kon niet meer.. Nu vind ik het te warm.. Heb wel met mn zus en nichtje naar het centrum gewandeld en terug.. in totaal zo'n uur wandelen.. En mss vanavond nog even wandelen? Morgenvroeg in ieder geval naar de sportschool! Lig nu met mn voeten in een badje achter thuis te relaxxen haha.. Er komen zo 2 vriendinnen eten.. Ga iets nieuws proberen! Quinoa salade met sla, peultjes, lente ui, sojasaus en zalm (en natuurlijk quinoa)! Als voorafje heb ik stokbrood, maar dat ga ik zelf niet eten..

O: 2 rijstwafels met linera smeetpate

L: exellent pistoletje met rauwe ham, smoothie van watermeloen, aardbei en sinasappel (zus was er dus lunchen met mn nichtje)

T: 2 wilde perzikken

D: quinoasalade (zie boven)



Wel redelijk voor een vrije dag vond ik zelf..

Heb deze week wel wat moeilijke dagen.. Donderdag na mn werk verjaardag van mn nichtje en daar bbqen.. Zaterdag dus het verrassingsuitje voor mn vriend inclusief uit eten en 's avonds verjaardag.. Zondag feest met eten erbij.. We gaan ons best doen...
Ohh ik moet trouwens nog even mijn verhaal kwijt ..



Ik had boodschappen gedaan (vandaar dat ik geen tijd meer had voor skeeleren, verslapen en boodschappen moest echt!).. En ik wil wat spul in de diepvries doen in onze schuur, heeft vriendlief hem zaterdag iets open laten staan.. een en al ijs dus! Ik met mn goede gedrag alles in een tas en naar mn schoonouders, die wonen om de hoek en hebben zo'n diepvries kist.. Alleen zijn ze op vakantie en hadden ze de poort dus ook op slot gedaan.. Daar heb ik nou net geen sleutel van.. Voordeur zat op de knip... Ik denk shit, nu heb ik een probleem......... Ben ik met een aanloopje op de schutting geklommen, in mn jurk.. Echt zag het niet uit, leek wel een inbreker... Maar het is gelukt... en nu ben ik maar direct de diepvries in de keuken ook aan het ontdooien...

Was wel een beetje chagrijnig op mn vriend haha..

Maar alles is goed gekomen op wat schrammen op mijn benen en armen na haha (ben 1.58, dus zo'n schutting is best hoog voor mij )
Alle reacties Link kopieren
hahaha lionne! wel goed dat je dat gedaan hebt ik was denk ik omgedraaid of had bij de buurvrouw aangebeld
Haha ja maar de diepvries was echt een en al ijs dus dan had ik alles weg moeten gooien haha.. Buren zijn allemaal op vakantie... de 2 naast ons en de 3 tegen over ons ook... we zijn (samen met 2 huizen waar ik geen contact mee heb) nog de enigste in de straat!! Dus ik had echt geen keus haha.......

Als ik het verhaal zo na lees klinkt het minder spectaculaire als in mn hoofd hahahahaha! Eerst was k echt chagrijnig, maar nu kan ik er wel hard om lachen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven