Entertainment alle pijlers

Is de liefde tussen Sabia en Rafael voorbij?

30-06-2015 14:56 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zal waarschijnlijk niemand boeien, maar mij op de een of andere manier wel, vandaag stond ik de krant dat Sabia in geen velden of wegen meer te bekennen is, Rafael die schijnt vakantie te vieren ergens in Spanje terwijl zij thuis is, dit zou kunnen duiden op een evt. breuk.

Mocht dat zo zijn, dan is dit een typisch gevalletje van what comes around goes around !

Dat zal die Sabia leren om met de man van haar BFF ervandoor te gaan.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:sandra1905 schreef op 29 juli 2015 @ 09:26:

[...]





Je kunt het ook zien aan Damian die aan de andere kant is. Klein detail.
Alle reacties Link kopieren
Wahah, die Sylvie heeft lekker zitten knutselen met de Photosoep-apps voor d'r Instagram.



Wat een bizarre types zijn dit toch.





Hebben een dagtaak aan imago-building. Top dat Telegraaf die 2 foto's naast elkaar heeft gezet. Dit vind ik toch echt klasse-journalistiek binnen het gossipgenre.



Je zal toch maar zo'n opgeblazen ego hebben.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 29 juli 2015 @ 09:37:

Je zal toch maar zo'n opgeblazen ego hebben.Kost ook klauwen met geld. Onderschat dit niet. Daar heb je wel zo af en toe een verse voetballer voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
goeie format voor een nieuwe TV show



Voetballer zoekt vrouw
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 29 juli 2015 @ 09:26:

[...]





Je kunt het ook zien aan Damian die aan de andere kant is. Klein detail.





Misschien zijn er 2 foto's genomen?

Je hoeft niet alles te geloven wat je leest, he...
quote:tvandattum schreef op 29 juli 2015 @ 09:56:

[...]





Misschien zijn er 2 foto's genomen?

Je hoeft niet alles te geloven wat je leest, he...Zijn shirt is ook gespiegeld he. Maar ja, het kan natuurlijk zijn dat ie er twee heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 29 juli 2015 @ 09:48:

[...]



Kost ook klauwen met geld. Onderschat dit niet. Daar heb je wel zo af en toe een verse voetballer voor nodig.



Zo is dat. Je houdt geen tijd meer over om te werken.



Hoewel Sylvie met haar Photoshop-kwaliteiten (alles is opeens mooi van kleur en wél scherp) direct als art-director aan de slag kan bij een Glossy. Of wacht... zou ze voor het bewerken van haar Instagram-foto's óók al een sloofje hebben ingehuurd?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen plaatjes plakken hier, maar kan iemand hier even die twee foto's naast/onder elkaar plaatsen?
quote:mienbillekesjeuken schreef op 29 juli 2015 @ 10:03:

Ik kan geen plaatjes plakken hier, maar kan iemand hier even die twee foto's naast/onder elkaar plaatsen?Het lukt niet




Alle reacties Link kopieren
Ze had hem toch niet hoeven spiegelen om die nanny eraf te knippen? Of ben ik gewoon niet goed ingevoerd in deze crises.
Alle reacties Link kopieren
Dachten we dat RAFAEL VAN DER VAART zich zou opmaken voor de scheiding van SABIA, is het eerder zijn ex SYLVIE MEIS die zijn aandacht, en die van zijn advocaten weer opeist!





Sylvie blijkt in het diepste geheim al voorbereidingen te hebben getroffen om bij de rechter de volledige voogdij te krijgen over hun zoontje DAMIÁN! PRIVÉ kan deze week onthullen dat deze rechtszaak binnenkort dient in Hamburg, en dat de hele scheidingsstrijd daarmee nog eens helemaal lijkt te worden overgedaan.



RAFAEL ZAL IMMERS NOOIT TOLEREREN DAT ZIJN ZOON HEM WORDT AFGEPAKT, ALLEEN OM SYLVIE IN STAAT TE STELLEN HAAR HART - OF WAT DAN OOK - TE VOLGEN EN IN ZWITSERLAND BIJ HAAR MOMO TE KUNNEN INTREKKEN!



Met het verliezen van de zeggenschap over zijn, nu nog, enige kind zou Rafael immers wel een erg hoge prijs betalen voor Sylvies getortel met Momo; en voor hoelang deze keer? Beelden vanaf Ibiza maken wel duidelijk dat het nu nog steeds dik áán is tussen de diva en de Zwitserse clubbaas. Maar zal de rechter hierin meegaan en Sylvie geen strobreed in de weg leggen, ten koste van Rafaels geluk als vader?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:MarindaH schreef op 29 juli 2015 @ 11:17:

Ze had hem toch niet hoeven spiegelen om die nanny eraf te knippen? Of ben ik gewoon niet goed ingevoerd in deze crises.Spiegelen, photoshoppen, belichten enz.. Zo echt is het allemaal
Eerlijkheidshalve, ik knip ook weleens een oninteressant persoon van een foto waar ik leuk op sta
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 29 juli 2015 @ 11:25:

Eerlijkheidshalve, ik knip ook weleens een oninteressant persoon van een foto waar ik leuk op sta
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 29 juli 2015 @ 11:35:

[...]

Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 29 juli 2015 @ 11:25:

Eerlijkheidshalve, ik knip ook weleens een oninteressant persoon van een foto waar ik leuk op sta





En dat is precies wat je bent en zult blijven als je een werkgever als Sylvie hebt, een oninteressant persoon.

Je zal nooit voor vol worden aangezien.

Lijkt me vreselijk om voor zo iemand te moeten werken, ik zou binnen 11 maand knallende ruzie met haar hebben gehad.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Oeps verkeerde knop... Wat een nacht weer he? Weer liggen piekeren en malen over Raf en Sab.. De tafel, de stoel en de inhoud van de dozen...
quote:Miskotto schreef op 29 juli 2015 @ 11:36:

[...]





En dat is precies wat je bent en zult blijven als je een werkgever als Sylvie hebt, een oninteressant persoon.

Je zal nooit voor vol worden aangezien.

Lijkt me vreselijk om voor zo iemand te moeten werken, ik zou binnen 11 maand knallende ruzie met haar hebben gehad.Das nog royaal of wacht je op de jaarlijkse kerstbonus voor je opzegt?
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 29 juli 2015 @ 11:38:

[...]



Das nog royaal of wacht je op de jaarlijkse kerstbonus voor je opzegt?



Kerstbonus?



Ze geeft je vast haar oude garderobe als cadeau. Waar jij vervolgens niet eens met 1 been inkomt.



Weet je nog, die foto met haar ietwat gezette styliste? (Die Photoshopte ze natuurlijk niét weg)
quote:mienbillekesjeuken schreef op 29 juli 2015 @ 11:42:

[...]





Kerstbonus?



Ze geeft je vast haar oude garderobe als cadeau. Waar jij vervolgens niet eens met 1 been inkomt.



Weet je nog, die foto met haar ietwat gezette styliste? (Die Photoshopte ze natuurlijk niét weg)

Nee, want daar komt ze zo gunstig mee weg.

quote:Louise70 schreef op 29 juli 2015 @ 11:37:

Oeps verkeerde knop... Wat een nacht weer he? Weer liggen piekeren en malen over Raf en Sab.. De tafel, de stoel en de inhoud van de dozen... En nu Silly weer die de drama thunder van Sabje steelt, zelfs dat gunt ze haar niet!
Alle reacties Link kopieren
Wijvenstreken.
Ach op een dag knipt dat jong gewoon z'n moeder van de foto's.



http://www.ilovefashionne ... oads/2013/09/Sylvie-3.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven