Buitenseks. Do's en don'ts.

15-08-2013 13:52 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer wel eens over seks buiten de deur. Bos, auto, openbare plaats, strand, tuin.

Nu ben ik dus nieuwsgierig naar mensen die wel eens seks hebben (gehad) buiten, naar hun ervaringen. Waar zou je het zeker nog eens herhalen, waar niet? En waarom dan? Zijn er nog praktische tips?



Maw: waar, hoe, wanneer, met wie? En hoe kijk je er op terug?
Makkelijke kleding zeker, maar er zijn zat plekjes waar je echt wel uitgebreid de tijd kunt nemen, hoor. Duinen, bos, weiland... geen camera te zien. Je moet er soms een stukje voor rijden, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Elke zomer gebeurt het wel een paar keer buiten. Gewoon, omdat we zin hebben in elkaar en omdat we plekken kennen waar je echt niemand tegenkomt. Liefst een plaid erbij om op te liggen, maar in de heat of the moment ook wel gewoon op de grond gedaan. Enige bezwaar is het geplak na afloop als je niet kunt douchen, daarom doen we het einde meestal niet in me.



Maar verder: echt een aanrader. De zon op je huid, natuur om je heen - heel anders dan thuis!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_88456 wijzigde dit bericht op 18-08-2013 17:39
Reden: Anoniem
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:factor15 schreef op 15 augustus 2013 @ 16:48:

Preuts? Ik zit er ook niet op te wachten om zomaar een stel te zien neuken buiten.Je hoeft niet te blijven kijken
quote:johnasd schreef op 16 augustus 2013 @ 05:50:

[...]





Je hoeft niet te blijven kijken Precies, je kunt ook gewoon doorlopen
Alle reacties Link kopieren
nou ja... als ze ervan schrikken lopen ze door!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me een tijd geleden zeer vaak schuldig gemaakt aan buitensex. Van naakt op straat lopen, op plaatsen de liefde bedrijven terwijl anderen keken tot in een park naakt masturberen terwijl aan de andere kant van het water een man toekeek.



Ik vond het opwindend als anderen me naakt zagen en dat is dan ook zeer vaak gebeurd. En of anderen dat nu leuk vonden maakte me niet veel uit. De ervaring leerde dat veel mannen bleven kijken. Vrouwen soms ook. En heel af en toe gebeurde het dat mensen doorliepen al dan niet na even gekeken te hebben.



Waar voor mij de grens lag was dat ik geen minderjarigen met mijn naaktheid wilde confronteren. Met een beetje nadenken m.b.t. het uitzoeken van lokaties en tijdstippen lukte dat altijd wel. We zijn in ieder geval nooit een kind tegengekomen tijdens onze avonturen. Al gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat ik de leeftijd van drie jongens die me een keer bekeken toen ik met een geopende deur naakt in een auto mezelf streelde niet precies kon inschatten. Ik schatte ze rond de achttien. Geschokt waren ze in ieder geval niet want ze bleven aandachtig kijken.



Dan mijn ervaring: buitensex is meestal niet erg comfortabel maar wel spannend. En heel anders dan binnensex, geloof me. Favoriete plekken: strand, duinen, weiland. Daar heb je de ruimte en kan je redelijk comfortabel liggen op een handdoek, deken, kleed, noem het maar op. Maar in een steegje vond ik ook erg opwinden maar wel een stuk minder comfortabel. Je zou kunnen zeggen: hoe spannender, hoe oncomfortabeler en andersom.



Tips: als je er echt op uit gaat trek dan iets makkelijks aan wat snel uit is of iets waar je partner makkelijk zijn of haar handen e.d. in of onder kan manoeuvreren. Een wijd jurkje zonder ondergoed. Een wijde blouse met drukknopen. Etc.



Mijn meest opwindend ervaring was met twee mannen in de duinen met publiek. Maar ik hou er van om bekeken te worden. Dat moet natuurlijk maar net je ding zijn.



Andere tip: de Canarische Eilanden. Dat is een lokatie waar veel gelegenheid is. Het is geen Cap d'Agde maar als je buiten sex wilt is daar genoeg te beleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 17 augustus 2013 @ 12:55:

Ik heb me een tijd geleden zeer vaak schuldig gemaakt aan buitensex. Van naakt op straat lopen, op plaatsen de liefde bedrijven terwijl anderen keken tot in een park naakt masturberen terwijl aan de andere kant van het water een man toekeek.



Ik vond het opwindend als anderen me naakt zagen en dat is dan ook zeer vaak gebeurd. En of anderen dat nu leuk vonden maakte me niet veel uit. De ervaring leerde dat veel mannen bleven kijken. Vrouwen soms ook. En heel af en toe gebeurde het dat mensen doorliepen al dan niet na even gekeken te hebben.



...



Al gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat ik de leeftijd van drie jongens die me een keer bekeken toen ik met een geopende deur naakt in een auto mezelf streelde niet precies kon inschatten. Ik schatte ze rond de achttien. Geschokt waren ze in ieder geval niet want ze bleven aandachtig kijken.



...



Mijn meest opwindend ervaring was met twee mannen in de duinen met publiek. Maar ik hou er van om bekeken te worden. Dat moet natuurlijk maar net je ding zijn.



...Bovenstaande dingen die je beschrijft zijn exhibitionisme en strafbaar. En ik vind het ook wel een beetje overdreven, wat je beschrijft, sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 17 augustus 2013 @ 18:08:

[...]





Bovenstaande dingen die je beschrijft zijn exhibitionisme en strafbaar. ....In de boeien en aan de schandpaal ermee. Vierendelen!
Wat een hoop vragen in een topic.



Maar het was leuk ja.

Tips en trucjes? Nee, kan er zo ff niet op komen.

Misschien morgen
Alle reacties Link kopieren
Wel eens gedaan, maar binnen kan je je toch meer laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
bootje huren bij het Zwet in Jisp en dan naar 1 van de vele eilandjes.

@lookatme ben jij misschien D.M. ?
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
Brandnetels langs verlaten weggetjes: check

Muggen (en dazen) bij stilstaand water: check

Koeienvlaaien in de wei al genoemd?

Hondenpoep in het bos?

Modder?



Dus maar beter iets onder je leggen wanneer je horizontaal gaat, of een stevig houvast wanneer je vertikaal blijft. Zelf zweer ik bij het comfort van een geblindeerde auto met olympische afmetingen, alhoewel dat misschien al minder voor buitenseks doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Guilty,



Spannendste plek:



Zandvoort op het strand, onder het terras van zo'n strandtent.



Was leuk lekker en spannend
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ons daar ook al schuldig aan gemaakt:)



Voor ons was de spannendste plaats op vakantie in spanje. Overdag op een parking langs de snelweg, tegen de auto



Verder inderdaad de spanning fantastisch en zorgen dat je je als vrouw best beperkt tot 1 of 2 kledingstukken en zeker je schoentjes aanhouden als je snel wegmoet!



Vooral snachts is het een keer leuk om ergens een vluggertje te doen in een donker hoekje. Het strand vermijden we daarvoor wel: teveel zand. Als je de bossen ingaat ervoor, zie dat je afgelegen genoeg bent of je kan wel eens een publiek hebben voor je iets doorhebt (been there).



Succes gewenst voor hen die het willen ervaren! Het is echt super!



L&D
It is better to be seen than to watch.
Alle reacties Link kopieren
spannendste plek voor ons: op de trein richting de kust. Wel geen piekmoment uiteraard! ;)



Tip 1: altijd een picknickdeken in de auto hebben liggen..

Tip 2: je partner niet je kofffer laten inpakken als je ergens heen gaat, er kan wel eens wat ontbreken, bewust!



E!
Don't say 'no' too much!
Alle reacties Link kopieren
Eén keer gepland in het bos. Dat ging voor geen meter: we hoorden ritselende blaadjes, takken, en kregen de slappe lach en hij een slappe lul.



Een aantal weken geleden ongepland... in het bos en op het strand. Dat was magisch! Je moet geen watjes zijn en die mensen die e-ven-tu-eel langs zouden kunnen komen, moet je aan je laars lappen.



Oh ja... ook een keer ongepland achter een hoge heg, in het weiland van één of andere boerderij. Het was ongelofelijk spannend, maar we dachten voortdurend aan de boer met zijn hooivork of mensen op hoge fietsen die langs de heg zouden komen....
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op donderdag 15 augustus 2013 13:54 Toen ik jonger was wel buiten seks gehad. Maar in huis vind ik toch fijner. Overigens niet zo'n succes 1x viel ik in de brandnetels... en 2e keer waren we net klaar en zaten we in de auto, komt oom agent en vraagt aan mij 'ben jij hier vrijwillig bij hem meisje' awkward"en 2e keer waren we net klaar en zaten we in de auto, komt oom agent en vraagt aan mij 'ben jij hier vrijwillig bij hem meisje' awkward"



Precies dezelfde woorden heb ik gehoord

Stond bij jou collega-agent ook bij de andere deur om "manlief" uit de auto te sleuren als jouw antwoord negatief zou zijn? Hihi zo heerlijk fout!!
Adem in, adem uit
Alle reacties Link kopieren
Canarische eilanden? Veel gelegenheid? Wat bedoel je dan? Een bepaalde plek of zo?



Ik bedoel, wat maakt de Canarische anders dan andere (vakantie) lokaties?
Alle reacties Link kopieren
quote:cirrus schreef op 23 augustus 2013 @ 10:14:

Canarische eilanden? Veel gelegenheid? Wat bedoel je dan? Een bepaalde plek of zo?



Ik bedoel, wat maakt de Canarische anders dan andere (vakantie) lokaties?



Uit eigen ervaring denk ik dat bedoeld wordt:

- Veel rustige plaatsen

- Aangenaam klimaat

- Redelijk tolerant voor naaktrecreatie in het algemeen



Dus goede locatie!



E!
Don't say 'no' too much!
Alle reacties Link kopieren
Heb het wel eens in een meer gedaan op vakantie... waren op een leeg strandje, pas op t volgende strandje (zelfde meer, stukje verderop) waren mensen. Sex buiten, ben hier normaal helemaal niet van! Maar dit vond ik wel heel spannend zodat ik super opgewonden werd hihi
Alle reacties Link kopieren
Vroeger, rond 1960, was seks in de auto heel spannend en ook gevaarlijk. enige malen gesnapt door de politie, liep meestal met een sisser af. In het bos moest je natuurlijk opletten op voorbijgangers of nieuwsgierigen. Nu, 2015 doen we het op een veilige plaats. Achter een hek en met zeer veel struiken. Op een luchtbed en dus buiten bereik en zicht van een ander. Het is heerlijk, je krijgt veel meer zuurstof.
Alle reacties Link kopieren
Heb hier helemaal niks mee, buitensex. Mijn eerste echte "neuk" was notabene buiten, in de duinen. Ik keek net in mijn profiel onder "alle berichten van Manlief" en vond oude topics terug, waaronder mijn post over de eerste keer. Leuk om terug te lezen! t'Is dan net een verhaaltje van iemand anders. Maar ontopic: Buiten dus niets voor mij. Lekker comfortabel binnen, op het bed, de bank, of op de grond (met dekens en kussens).
.
Lijkt me onwijs geil om eens "in het wild" te vrijen, al dan niet in een opwelling of min of meer gepland. Verder dan een dakterras in hartje Den Haag onder een sterrenhemel ben ik niet gekomen. Wel even goed gecontroleerd of de buren wel lagen te ronken, dat dan weer wel. En een keer een staand vluggertje op de Veluwe, ook 's nachts. Maar gewoon een "grote beurt" in het wild, overdag, gewoon omdat je er zin in hebt en er toch niemand in de buurt is, lijkt me super. Helaas nog geen vrouw gevonden die dat durft.
Alle reacties Link kopieren
Uuuh neem wat toiletpapier mee. Normaal verdwijnt m'n sperma netje in haar keel, maar laatst zat alles in haar shirt. Daar zaten een paar flinke vlekken in. 😁
Life is fun. Live it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven