Vibrator tips?

14-07-2015 18:25 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Ik wil graag een vibrator kopen, maar welke?

Ik wil er graag 1 via internet kopen, maar zie door het bomen het bos niet meer.



Heeft iemand tips, ervaringen, welke ik juist wel of niet moet kopen?



Alvast bedankt!
quote:Tinkerbell69 schreef op 29 juli 2015 @ 14:48:

@ manlief: Wij gebruiken de toys die we hebben meestal samen. Mijn man vindt het heerlijk mij ermee bezig te zien. Het is echter geen concurrentie..niks is zo lekker als een echte pik.



Moet ik er wel bij vertellen dat ik ook geen dildo heb van een abnormaal groot formaat. Ik hou daar zelf niet zo van...



@ TO: het is geen vibrator...maar zelf heb ik de Womanizer...en die kun je ook tijdens de seks goed gebruiken...

Ik wil dat geweldige apparaatje nóóóoooit meer kwijt O is het ding weer gefikst Tinks? Hoe is dat nou afgelopen?
....dan heb je slecht gelezen internet... Ik kreeg gelijk een nieuwe toegezonden...de dag nadat ik de kapotte retour verstuurde...



Tip: koop die voor je vrouw...
Ben ik zeker van plan.

@ internet: die kan ze bij doggy gebruiken...echt....waanzinnig lekker.
Alle reacties Link kopieren
Of gewoon bij de super op de hoek even neuzen op de groente-afdeling (nog gezond ook)
No Mercy
Ja...en even passen...een paar bespoten winterpenen...een genetisch gemanipuleerde komkommer...nou madras...jij liever als ik. Mss voor jou een pastinaak? Hoef je niet zo goed af te wassen ...als er een kleurtje op zit....blèeeh...doe ff normaal...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 29 juli 2015 @ 19:00:

Ja...en even passen...een paar bespoten winterpenen...een genetisch gemanipuleerde komkommer...nou madras...jij liever als ik. Mss voor jou een pastinaak? Hoef je niet zo goed af te wassen ...als er een kleurtje op zit....blèeeh...doe ff normaal... Passen?? je weet toch wel wat voor maatje je kan hebben,gewoon een frisse krommekommer (wel eerst schillen natuurlijk,dan istie ook nog lekker nat) en Hatseflats
No Mercy
quote:madras schreef op 29 juli 2015 @ 19:04:

[...]



Passen?? je weet toch wel wat voor maatje je kan hebben,gewoon een frisse krommekommer (wel eerst schillen natuurlijk,dan istie ook nog lekker nat) en Hatseflats

Doe jij maar...ik laat het even passeren deze...

Een vraagje aan jou dan...welke is beter in je gat...die van AH of van de Aldi?... Ik bedoel maar...qua kwaliteit...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 29 juli 2015 @ 19:24:

[...]



Doe jij maar...ik laat het even passeren deze...

Een vraagje aan jou dan...welke is beter in je gat...die van AH of van de Aldi?... Ik bedoel maar...qua kwaliteit...Dan sta ik toch meer open voor die van de Lidl.Ze staan niet voor niks al jaren op nummer 1
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Deze reacties stemmen mij (enigszins) gerust. Misschien moet ik het ook minder als een concurrent of zelfs bedreiging gaan zien. Mijn vrouw had trouwens zelf zo'n ding in onze beginjaren. Was een look-a-like piemelding van rubber, met trilfunctie erin. Ongeveer mijn maat, dus misschien dat ik het daarom niet zo'n punt vond. Ding werd door de jaren heen wat bros (rubber) en uiteindelijk weg gemieterd. Misschien eens bij de pabo iets bestellen voor haar als verrassing.
.
Doe haar de W cadeau!! Je hoeft je niet bedreigd te voelen èn je kunt hem onder het neuken gebruiken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 31 juli 2015 @ 16:19:

Doe haar de W cadeau!! Je hoeft je niet bedreigd te voelen èn je kunt hem onder het neuken gebruiken... En als je even bijkomen wilt als man,kan een nepper je even vervangen
Nou...deze kan alleen je tong vervangen...en hóe!
Ik was gisteren even bij de Action... Omdat ik nieuwe glazen nodig had.

Weet je wat ik daar in mijn handen had? Een vibrerend badeendje!! Vibrating Ducky!! ¤2.99!!

Ik heb het ding niet gekocht...omdat het naar mijn mening toch niks kan zijn. Een harde plastic eend met een soort bobbeltjes plaatje eronder waar ook gelijk de batterijen in moeten...

Moest wel lachen....bij de Action....
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn vriendin had ik de Fairy gekocht nadat ze die in de parenclub had geprobeerd. Ze vindt hem geweldig, maar is alleen voor clitorale stimulatie. Niet om erin te steken.
quote:Tinkerbell69 schreef op 02 augustus 2015 @ 09:09:

Ik was gisteren even bij de Action... Omdat ik nieuwe glazen nodig had.

Weet je wat ik daar in mijn handen had? Een vibrerend badeendje!! Vibrating Ducky!! ¤2.99!!

Ik heb het ding niet gekocht...omdat het naar mijn mening toch niks kan zijn. Een harde plastic eend met een soort bobbeltjes plaatje eronder waar ook gelijk de batterijen in moeten...

Moest wel lachen....bij de Action....



Cheap thrills hahaha!



Niet zo cheap, maar ik ga denk ik toch de Womanizer bestellen. Ik zal wel zeggen dat ie ergens in de aanbieding was voor half geld of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:1ntern3t schreef op 03 augustus 2015 @ 10:27:

[...]





Ik zal wel zeggen dat ie ergens in de aanbieding was voor half geld of zo.Want?
...
@ internet: niet doen!! Maak er iets romantisch van.....zo van: ik heb iets voor je gekocht...iets heel speciaals...

Hij is niet heel goedkoop ,maar jij staat voor mij op nr1 en dus is het me iedere euro waard...zoiets!



Hij zit trouwens in een roze harde cover met een rits...Het is geen aanstootgevend apparaat...

Ik ben benieuwd hoe ze 'm vindt...bestel nou!!
En kijk eens op de site Climaximaal....die Luna geeft 10% korting de komende dagen in " haar" webwinkel...( is niet echt van haar, maar als je besteld via haar,dan krijgt zij een bepaald percentage).

Ik vind haar site geweldig!! Heerlijk mens...zoals ze schrijft...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 03 augustus 2015 @ 10:52: Maak er iets romantisch van.....zo van: ik heb iets voor je gekocht...iets heel speciaals...

Hij is niet heel goedkoop ,maar jij staat voor mij op nr1 en dus is het me iedere euro waard...zoiets!





Gloek.

Hoef je bij mij echt niet mee aan te komen.



Met kerst onder de boom met een vette knipoog weet ik beter te waarderen.
...
Heb er al met haar over gehad, een tijd terug. Ook opgezocht op internet. Toen zag ze ook wat ie kostte en zei meteen dat ze het ding niet wilde omdat het veeeeeeeeels te duur was. Dus daarom.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon kopen Internet, ze moet niet zeuren, een gegeven peerd kijk je niet in de bek.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 03 augustus 2015 @ 11:00:

[...]



Gloek.

Hoef je bij mij echt niet mee aan te komen.



Met kerst onder de boom met een vette knipoog weet ik beter te waarderen.



Jaahaa Rooss...snap ik!! Maar zijn vrouw is anders...niet zo rechtstreeks...en zeker niet op seksggebied.

Ik heb ook gewoon ronduit tegen H gezegd: schat! Déze wil ik!! Voor mijn verjaardag!!



Ik vind het ook sneu als hij zegt: nou...hij was voor de helft,dus bij deze!!

Ik zou me dan als vrouw mss afvragen: ja hallo! Dus de afgeprijsde troep krijg ik....
@ internet: KÓPEN!!



En daarna mag je mij bloemen sturen als bedankje voor de tip...

Want je vrouw blijft je eeuwig dankbaar!!
Hahaha stelletje mafkezen zijn jullie

Maar wel lief ;)



Hop naar de websjop dan maar.



Stuur ik je een bos bloemen met een kaartje eraan: "Dank voor een geweldige nacht, ik zal het nooit vergeten."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven