seks met een ander

29-07-2015 16:13 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt; ik heb seks met een ander binnen mijn relatie.

het is niet "perongelijk" gegaan. Ik ben er naar op zoek geweest, maar mijn vriend weet van niets.

ik heb een net een relatie van 5 jaar, en heb voordat ik vreemdging aan mijn vriend voorgelegd dat ik niet meer samen wil wonen. Onze sexuele relatie is nooit goed geweest; we doen het mischien 1x per 2 maand en dan lig ik maar gewoon 5 min op mijn rug voor hem. (zoenen doen we nooit) Daarnaast zegt hij dat hij nooit met me zou willen trouwen en krijg ik nooit een compliment of iets dergelijks. Ik voel me gewoon niet gewaardeerd. verder doen we alles samen, we vinden dezelfde dingen leuk en kunnen samen lachen.

Omdat het niet makkelijk is een nieuwe woning te vinden woon ik nu noodgedwongen bij hem thuis. Hij is momenteel voor zijn werk in het buitenland, en ik heb seks met een ander gehad in zijn huis. ( daar voel ik me nog het meest schuldig om, eigenlijk kan dat echt niet). ik voel me bij mijn minnaar erg gewaardeerd en de seks was geweldig. Ik weet ook zeker dat ik binnenkort defenitief een punt achter de relatie ga zetten maar ik ben dan bang dat ik mijn "beste vriend" kwijt raak. Ik ga hem ook niet vertellen dat ik het met een ander heb gedaan. Dat vind ik zielig voor hem; hij heeft het mij een keer geflikt en ik had het liever niet geweten.
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk heb je al lang geen relatie meer met je ex, maar hij weet het nog niet.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een vraag? Of wilde je het even kwijt?
perongelijk?



Het is dus uit. Of niet? Of een soort van? Praat met je (ex)vriend zodat je weet waar je staat. Zoek een eigen huis waar je lekker met je minnaar kunt doen wat je wilt. Heeft hij trouwens geen eigen huis? Het in het huis van je ex doen met je minnaar terwijl je ex nog niet weet dat hij je ex is is inderdaad respectloos.
Alle reacties Link kopieren
wat kansloos zeg. Heb je geen trots? Pak je tas, neem je verantwoordelijkheid. Hij is niet je 'beste vriend'. Als dat zo was, had je hem niet zo behandeld.
Wat respectloos.. Das is wat ik er van vind.. Maar ja je deeld het mede, of heb je ook nog een vraag? Nou, dan komt het weer.. Respectloos, enne neem verantwoording voor je eigen leven!
Alle reacties Link kopieren
Wat je eigenlijk wilt zeggen: ik kan het nu niet uitmaken, want dan sta ik op straat, maar in mijn hoofd is het al uit. Zodra ik een eigen huis heb vertel ik het ook aan mijn vriend, maar ik ga niet tot die tijd wachten voor ik met een ander in bed duik. Dat praat ik voor mezelf goed door mezelf eraan te herinneren dat hij ooit ook vreemd is gegaan.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Misschien vindt je minaar je lang niet zo spannend meer als je gewoon beschikbaar bent... Tenslotte heeft hij jou alleen voor de spanning en de sex en de kennis dat jij verder niks van hem wil behalve af en toe een potje stiekem krikken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
dan is de stand toch 1-1, wat is er dan zielig?
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Wauw... Ja zo kun je het ook zien, ik kom sowieso wel op straat te staan. De huur is opgezegd en er is een opzegtermijn. Het is ook mijn woning hoor... ik gebruik hen niet voor onderdak, dat zou het wel heel kansloos makenquote:

grimblegrumble schreef op 29 juli 2015 @ 16:23:

Wat je eigenlijk wilt zeggen: ik kan het nu niet uitmaken, want dan sta ik op straat, maar in mijn hoofd is het al uit. Zodra ik een eigen huis heb vertel ik het ook aan mijn vriend, maar ik ga niet tot die tijd wachten voor ik met een ander in bed duik. Dat praat ik voor mezelf goed door mezelf eraan te herinneren dat hij ooit ook vreemd is gegaan.
Gewoon uitmaken met je vriend. Wat jullie nu hebben stelt toch al niks meer voor. En sowieso, dat je je al aangetrokken voelt tot een andere man maakt de relatie al helemaal tot een domper. Hij ziet het schijnbaar ook niet meer zo zitten. Bespreek het beëindigen van de relatie eens met hem, hoe hij daar tegenover staat. Is het dan geen optie om zo lang bij je minnaar in te trekken? Of heeft die ook een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet gezegd dat ik meer met hem wou.quote:sweetfirefly schreef op 29 juli 2015 @ 16:23:

Misschien vindt je minaar je lang niet zo spannend meer als je gewoon beschikbaar bent... Tenslotte heeft hij jou alleen voor de spanning en de sex en de kennis dat jij verder niks van hem wil behalve af en toe een potje stiekem krikken.
Alle reacties Link kopieren
wat grimble grumble zegt...



enneh wel eens aan een open relatie gedacht aangezien jullie beiden graag schuin marcheren?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Is er nergens een tijdelijke woning of kamer te huur dan? Verder zijn er ook ex-geliefden die voorlopig achter dezelfde voordeur blijven wonen. Is er geen logeerkamer of zolder daar?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mette-Ann schreef op 29 juli 2015 @ 16:30:

Het is ook mijn woning hoor...

[...]

Laat ik nou in de OP lezen: ".... Ik woon nu noodgedwongen bij hem thuis" en "sex met een ander in zijn huis".

Maar ja, ik begrijp dat natuulijk verkeerd of jij zit (smoes 1897356) mobiel te forummen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:GateKeeper schreef op 29 juli 2015 @ 16:28:

Goed verhaal.ja idd
Alle reacties Link kopieren
Onze sexuele relatie is nooit goed geweest; we doen het mischien 1x per 2 maand en dan lig ik maar gewoon 5 min op mijn rug voor hem. (zoenen doen we nooit) Daarnaast zegt hij dat hij nooit met me zou willen trouwen en krijg ik nooit een compliment of iets dergelijks. Ik voel me gewoon niet gewaardeerd.



Klinkt ook echt als een leuke relatie.



Gewoon kappen met dit, je doet dingen met hem samen en je lacht af en toe samen maar dat is niet genoeg. Dit wordt toch niets, dat snap je zelf ook wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mette-Ann schreef op 29 juli 2015 @ 16:30:

Wauw... Ja zo kun je het ook zien, ik kom sowieso wel op straat te staan. De huur is opgezegd en er is een opzegtermijn. Het is ook mijn woning hoor... ik gebruik hen niet voor onderdak, dat zou het wel heel kansloos maken



[...]





Hum. In je OP staat iets anders.



Het geeft niet, we maken er allemaal wel eens een troep van. Maar zou wel zorgen dat je snel uit deze ellende geraakt. Maak het maar gauw uit, hier valt niets meer te redden en dat is wel zo fair naar je vriend. Angst dat je je beste vriend kwijtraakt mag je er niet van weerhouden om eerlijk te zijn. Kun je niet tijdelijk ergens anders wonen?
IMHO
Ik heb het idee dat jullie sowieso meer een broer - zus relatie hebben. Met een " verplichting" af en toe tot seks.

Ik zou zeggen...definitief beëindigen en doorgaan met je leven.

Je actie met die andere man in jullie huis verdient niet de schoonheidsprijs...maar dat vindt je zelf ook.

Je hebt last van je schuldgevoel...je weet dat je dingen doet die eigenlijk niet door de beugel kunnen. Er zijn mensen die dat wel kunnen: liegen en bedriegen.

De keus is aan jou hoe ermee om te gaan...je kunt het gebeurde niet meer veranderen...wel de manier van hoe je ermee om gaat.

Het vertellen tegen je vriend lucht mss op...en mss kunnen jullie toch nog vrienden blijven daarna...



Voor de rest..zoek iemand die jou wel het gevoel geeft dat er van je gehouden wordt...en leer iets uit deze situatie waarin je nu zit...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de adviezen. Het was inderdaad geen vraag maar het zou kunnen dat andere mensen mischien in een soortgelijke situatie hebben gezeten. Zoals ik al zei ben ik hier niet trots op, dus jullie hoeven me niet te vertellen dat het kansloos is dat weet ik zelf ook wel.

Ik ben ook niet van plan er op deze manier mee door te gaan. Dat is niet eerlijk natuurlijk
Heel goed dat je zelf inziet dat het niet eerlijk is.
quote:Mette-Ann schreef op 29 juli 2015 @ 20:14:

Bedankt voor de adviezen. Het was inderdaad geen vraag maar het zou kunnen dat andere mensen mischien in een soortgelijke situatie hebben gezeten. Zoals ik al zei ben ik hier niet trots op, dus jullie hoeven me niet te vertellen dat het kansloos is dat weet ik zelf ook wel.

Ik ben ook niet van plan er op deze manier mee door te gaan. Dat is niet eerlijk natuurlijkDus hoe gaat het nu verder?
Alle reacties Link kopieren
We hebben gisteren definitief een punt achter de relatie gezet. Daar waren we het bijde mee eens. Ik mag de komende nachten bij een vriend van mij blijven tot ik opvang heb geregeld.



Ik heb hem nog niet verteld van de ander. Ik weet niet of we daar veel mee opschieten



quote:Kerstvrouw schreef op 31 juli 2015 @ 11:51:

[...]





Dus hoe gaat het nu verder?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet zeggen. Wel opbiechten komt over als een trap nageven. Het levert hem niks op en jouw schuldgevoel (if any) zal er ook niet minder om worden als je ziet hoe het hem kwetst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven