Flirten op feestje

12-07-2015 02:21 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist thuis gekomen van een feestje. Vriend is op zijn buik op de bank neergeploft en gelijk in slaap gevallen :( Ik heb nog geen slaap en moet dit gewoon kwijt!



Broer gaf vanavond een feestje, zoals altijd kwamen ongeveer dezelfde mensen. Eigenlijk allemaal stellen met kinderen. Ik ging naar buiten om te roken en daar stond een vriend van mijn broer. We raakten aan de praat over zijn dochter en het hebben van kinderen. Opeens zei hij uit het niets van ja ik zou eigenlijk iets willen zeggen maar dat kan ik beter maar niet doen. Dus ik reageerde verbaasd want had geen idee waar hij het opeens over had. Vervolgens kwam er iemand anders bijstaan en ging hij door met het gesprek over kinderen. De andere persoon ging weer naar binnen en toen zei hij opeens ik zou je gewoon keihard willen neuken nu.



Ik heb toen keihard gelachen en gezegd dat hij waarschijnlijk teveel had gedronken. Ben toen naar binnen gegaan en heb me hele avond ongemakkelijk gevoeld. Hij heeft vanaf dat moment ook steeds oogcontact proberen te zoeken. Mijn vriend vroeg op een gegeven moment zelfs of ik me niet lekker voelde ofzo. Hij merkte wel dat ik niet op mijn gemak zat. Bij het afscheid nemen zei die vriend van mijn broer nog zacht in mijn oor 'ik meen het'.



Ik weet dat ik dit moet vergeten maar omdat ik dit met niemand kan gaan delen, deel ik het hier. Ik vind het gewoon raar.
quote:redbuIIetje schreef op 12 juli 2015 @ 07:51:

Ik zou naar z'n vrouw lopen en zeggen dat d'r vent blijkbaar wat tekort komt.Ook een heel goede optie
Het blijkt maar weer dat mannen toch niet onder het jagersinstict uitkomen. Topics vol over mijn man gaat vreemd/heeft vriendin/leidt dubbel leven. Pppff wat zou de wereld toch een stuk minder gecompliceerd zijn zonder de man .



En TO ik zou het thuis wel vertellen. Voordat dit voorval straks een andere wending gaat krijgen en jij straks degene bent geweest die hem iets heeft voorgesteld. Muren hebben oren wie weet wie jullie heeft gezie of gehoord of nog erger, deze man heeft zijn zin ( nog) niet gekregen dus wie weet wat hij straks gaat rond bazuinen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had helemaal geen vraag ik wilde het gewoon kwijt. Ik kan en ga het niet met mijn vriend delen want die spreekt de man erop aan. Ik ga geen huwelijk kapot maken! Als hij zo'n man is komt die vrouw van hem daar vanzelf wel achter! En nee haha ik ga er zeker niks mee doen! Kom deze man niet alleen bij feestjes tegen en waarschijnlijk was het gewoon een bevlieging door de alcohol. Vond het gewoon zielig voor zijn vrouw en kind!
En stiekem vond je t wel opwindend
quote:badmeester schreef op 12 juli 2015 @ 13:09:

En stiekem vond je t wel opwindendDenk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 12 juli 2015 @ 13:09:

En stiekem vond je t wel opwindendCheck. En dat is ook de reden waarom dit topic op de sekspijler staat. "Kijk nou eens hoe gewild ik ben". Prima hoor, ieder zijn meug. En ik zou het wel grappig vinden. Hij windt er geen doekjes om, het gaat hem niet om de goede gesprekken
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:peachy-br schreef op 12 juli 2015 @ 13:01:

Ik had helemaal geen vraag ik wilde het gewoon kwijt. Ik kan en ga het niet met mijn vriend delen want die spreekt de man erop aan. Ik ga geen huwelijk kapot maken! Als hij zo'n man is komt die vrouw van hem daar vanzelf wel achter! En nee haha ik ga er zeker niks mee doen! Kom deze man niet alleen bij feestjes tegen en waarschijnlijk was het gewoon een bevlieging door de alcohol. Vond het gewoon zielig voor zijn vrouw en kind!



Als je die man dus nog vaker tegenkomt, dan vind ik het wel erg dom dat je het geflirt niet hebt afgekapt, maar de boel open hebt gelaten. Het is nu dus gewoon wachten o de volgende flirt, wat je doodsimpel had kunnen voorkomen door je ongenoegen over zijn opmerking te uiten.



Kortom, je bent wel degelijk in verleiding, anders was de situatie niet zoals ie nu is.
Ik vind dat je oneerkijk tov je vriend bent door dit niet te vertellen.
quote:muzemeisje schreef op 12 juli 2015 @ 16:29:

[...]





Check. En dat is ook de reden waarom dit topic op de sekspijler staat. "Kijk nou eens hoe gewild ik ben". Prima hoor, ieder zijn meug. En ik zou het wel grappig vinden. Hij windt er geen doekjes om, het gaat hem niet om de goede gesprekken Ik zou t ook kunnen zeggen hahaha
Alle reacties Link kopieren
Laat dit nou net een van mijn fantasieën zijn, maar ik heb het nooit daadwerkelijk gedaan en zal het ook niet doen. maar in fantasieën mag alles (vind ik). Ik vind het zelf nogal grof en onbehouwen overkomen en eigenlijk had je het direct niet moeten pikken. Gelijk zeggen dat je hier niet van gediend bent, of zijn opmerking direct luidkeels moeten herhalen zodat iedereen het gehoord had. Nu ging ie bij het afscheid nemen nog een keer lekker door. Afkappen die handel! Dat is ook hetgeen ik tegen mijn eigen dochters zou zeggen.
.
In mijn fantasie zou ik het best geil vinden....een man die mij benaderd en zo heerlijk direct is...gewoon waar iedereen bij is. En ik ken ook nog wel één vriend van mijn broer die ik het zou willen horen zeggen...



Maar nu de realiteit...: ik ben getrouwd en zal me op feestjes nooit zo gedragen dat een man het ook maar in zijn botte harses zou krijgen om zoiets tegen me te zeggen....
Alle reacties Link kopieren
Geen man die het in zijn hoofd zou halen om dat tegen mij te zeggen. Vind het zeer onrespectvol maar vraag me af waar dit ineens vandaan kom dat hij dit zo uitspreekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven