Vriendschap omg. Midden-Limburg

13-03-2015 14:04 9 berichten
Ik ben een 35 jarige meid, ik ben gescheiden en ik heb twee kids van 5 en 2.



Ik heb een prima leven, leuke baan, lieve kids, maar voel me soms ook aardig eenzaam en ben dan ook op zoek naar een lieve, gezellige vriendin om samen leuke activiteiten te ondernemen. Ik vind het leuk om te winkelen, naar de bios te gaan, terrasje te pakken, thee te leuten, een wijntje te drinken en uit te gaan eten. Ook vind ik het leuk dagjes uit te gaan of een stad te bezoeken.



Spreekt dit je aan en ben je ook op zoek naar een gezellige vriendin? Stuur me een pb-tje! Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mievi.



Wat een leuk oproepje,en het spreek me ook erg aan.

Graag wil ik wel met jou in contact komen,om leuke dingen te onder nemen.

Jou oproepje spreek me erg aan,omdat we de zelfde interesses hebben.

o ja ik ben 41,en vind je me niet te oud.

Wil je meer weten,dan hoor ik het graag.



Groetjes van Wendy.
Hoi Mievi, je oproep spreekt me aan. Ik ben 36 en heb zelf 2 kinderen van 3 en 1, ook een leuke baan en een leuke man, maar merk dat ik wat meer buiten de deur wil gaan doen. Echt iets voor mezelf. De dingen die jij leuk vindt kan ik me ook wel in vinden. Ik zou je graag een pb sturen,maar deze optie staat bij jou niet aan.

O en Wendy voor jou geldt hetzelfde. Ik hoop wat van jullie te horen!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Jetski79



Natuurlijk kunnen we met elkaar in contact komen.

Maar ik weet niet hoe dat werkt,iemand een bericht sturen.

Hoe zet je dienopties dan aan.



Groetjes van Wendy,
Hoi Wendy en Jetski,



Leuk dat jullie gereageerd hebben!



Ik heb mijn instellingen gewijzigd. Als het goed is kunnen jullie mij nu wel een pb-tje sturen.

Wendy, dit kun je aanpassen bij mijn voorkeuren. Daar kun je aanvinken dat anderen je een persoonlijk berichtje mogen sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mievi.



Ik heb je een bericht gestuurd,en hopelijk is het gelukt !!

En Jetski,het lijk me zeker leuk om ook met jou in contact te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mn voorkeuren aan gevinkt.

Hopelijk is dat goed.

Komen jullie berichtjes aan als het goed is,
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

hebben jullie ondertussen al wat samen ondernomen ? Ik zoek ook iemand om af en toe eens wat leuks mee te ondernemen (met of zonder de kinderen). Ik ben zelf 45j en mijn dochter is 10. Laten jullie me weten als er nog ruimte is in jullie club

Groetjes,
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
quote:belgali schreef op 11 juni 2015 @ 09:31:

Hoi dames,

hebben jullie ondertussen al wat samen ondernomen ? Ik zoek ook iemand om af en toe eens wat leuks mee te ondernemen (met of zonder de kinderen). Ik ben zelf 45j en mijn dochter is 10. Laten jullie me weten als er nog ruimte is in jullie club

Groetjes,





hoi ik zag jou bericht en het spraak me wel aan

mag ik ook weten waar je woon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven