Normale sms versturen

29-07-2015 10:53 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Iphone, vriend had ook een Iphone. De Iphone van vriend is stuk, dus hij heeft nu een tijdelijk toestel zonder whatsapp. Ik wil hem een smsje sturen, maar ik stuur iedere keer een Imessage, die komt dus niet aan. Hoe kan ik hem een normaal smsje sturen? Dat moet toch gewoon in te stellen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Lang op t berichtje duwen dan staat er verzenden als sms oid. En anders bij instellingen berichten iMessage uitzetten.
Alle reacties Link kopieren
Zo simpel kan het zijn, Imessage uitzetten

In mijn frustratie niet aan gedacht. De eerste optie werkt hier niet, omdat hij die Imessages direct naar de Ipad verstuurt, dus ben ik te laat om het bericht als normaal bericht te versturen.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft mij ook wat tijd gekost. En maar blijven sms'en en maar niet snappen dat ik geen reactie kreeg. Te suf! Via Google vond ik deze oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog zo'n sufferd hoor. Ik maar mopperen op dochterlief dat ze nooit reageerde op mijn sms'jes....
Het is ook absurd dat de iphone een bericht niet automatisch als sms stuurt wanneer imessage niet lukt. Hier ook al problemen mee gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 29 juli 2015 @ 16:25:

Het is ook absurd dat de iphone een bericht niet automatisch als sms stuurt wanneer imessage niet lukt. Hier ook al problemen mee gehad.Dat kun je zelf instellen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs_Big schreef op 30 juli 2015 @ 07:56:

[...]





Dat kun je zelf instellen...Maar soms wil je juist wel iMessage gebruiken en bij iemand anders een sms. En dan moet je dat dus iedere keer omzetten. Ik vind t ook niet handig.
Hij verstuurt automatisch een sms als de ontvanger geen imessage heeft. Alleen als iemand een imessage account heeft op bijv. de ipad dan werkt het niet en moet je omzetten. Anders imessaget hij gewoon naar die ipad, zoals bij TO.
Alle reacties Link kopieren
Ah dan is dat inderdaad het probleem. Vriend heeft account ook op iPad in gebruik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven