wieltjes koffer vervangen

30-07-2015 15:53 11 berichten
over een maandje gaan we weer op reis! Nu bleek na een kort tripje dat de wieltjes van de koffer van mijn man hun beste tijd wel gehad hebben. Het rubber is er helemaal afgesleten en bij een van de wieltjes is het plastic al gespleten. Je zou denken: tijd voor een nieuwe koffer!

Helaas ligt dat voor hem niet zo eenvoudig, hij wil eigenlijk deze koffer houden en er nieuwe wieltjes onder. het is een American Tourister, oud modelletje +/- 10 jaar, en heeft wieltjes die met popnagels vast zitten. Iemand enig idee of je die kan laten vervangen en zo ja waar?
Alle reacties Link kopieren
Google maar op " nieuwe wieltjes koffer " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Naar een tassen/ kofferwinkel voor advies?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2015 @ 15:55:

Google maar op " nieuwe wieltjes koffer " .



dat heb ik al gedaan werd niet wijzer..

viva forum wijsheid was mijn tweede optie.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosekapje schreef op 30 juli 2015 @ 16:23:

[...]





dat heb ik al gedaan werd niet wijzer..

viva forum wijsheid was mijn tweede optie.http://www.ebay.com/gds/H ... /10000000177770783/g.html
Alle reacties Link kopieren
American Tourister is volgens mij een merk uit de Samsonitefabriek. Kun je niets op de site(s) van een van deze merken vinden?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Naar een kofferwinkel, daar weten ze vast wel een oplossing.
Maar waarom is een nieuwe koffer zo erg? Dat merk bestaat gewoon nog, en hoeveel verschil zit er nou werkelijk in koffers? Ze zijn over het algemeen allemaal rechthoekig en hebben 2 kanten voor je kleding, wieltjes en een handvat.
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 juli 2015 @ 17:10:

Maar waarom is een nieuwe koffer zo erg? Dat merk bestaat gewoon nog, en hoeveel verschil zit er nou werkelijk in koffers? Ze zijn over het algemeen allemaal rechthoekig en hebben 2 kanten, wieltjes en een handvat.Inderdaad, en daarnaast denk ik dat het zelfs niet eens heel goedkoop is om die wieltjes te vervangen. (Bij dat soort dingen moet je altijd betalen voor verzendkosten, arbeidskosten etc. etc.) Maar dat een nieuwe gewoon goedkoper is.
Dat denk ik ook idd, als je al dezelfde wieltjes gevonden krijgt. Want je zit ook nog met de grootte en dikte, anders passen ze niet. En volgens mij heeft echt elk merk weer andere wieltjes dus is lastig zoeken online of het de juiste zijn denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Bij de v&d repareren ze vaker wieltjes. Zal wat meer kosten omdat er spoed achter zit, de koffer moet namelijk opgestuurd worden. Ik gok dat t je circa 30 euro gaat kosten. Het kan zo zijn dat ze de wieltjes niet meer hebben, maar daarover kunnen ze wel voor je bellen.
The most courageous act is still to think for yourself.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven