Mode & Beauty alle pijlers

Tot welke leeftijd kan lang haar?

15-07-2015 09:03 567 berichten
Kan je als vrouw boven de 35 nog lang haar hebben zonder sneu te zijn? Ik zie het zo weinig om me heen en kreeg gister ook een aparte opmerking. Ik heb echt lang haar tot mijn midden rug en dan in laagjes, kortste laag tot bh bandje, heb heel dik en golvend haar. Kleur is donkerbruin van nature nooit geverfd. Kan ik dit nog een jaar of tien volhouden?
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 27 juli 2015 @ 08:02:

[...]



Want iedereen die hier beweert dat kort haar ook mooi en vrouwelijk kan zijn is jaloers op vrouwen met lang haar? Wat een onzin. Ik heb zelf lang haar, maar er is echt niets mis met een kort kapsel hoor.



Ik heb zelf kort haar, maar ik kan een mooi lang kapsel best bewonderen hoor. Maar dan ben ik nog steeds niet jaloers.

Maar ik vind niet alle lange haren mooi. Maar ook alle korte haren niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 25 juli 2015 @ 10:03:

Zelf hou ik helemaal niet van gezichtsbeharing. Mijn man heeft een hekel aan scheren maar ik zeg altijd van niet geschoren is geen seks. Ik moet zeggen dat dat heel goed werkt. Een baard heeft juist veel verzorging nodig. Mèt baard is mijn man 's ochtends langer bezig dan zonder.
quote:amarna schreef op 27 juli 2015 @ 09:07:

[...]





Een baard heeft juist veel verzorging nodig. Mèt baard is mijn man 's ochtends langer bezig dan zonder.



Ja, is een beetje als de thuiskapper...



En een nagelborsteltje...... met echte haartjes ...... die baardharen moeten ook in model gehouden worden. Moet je de handen ook wat vaker wassen als je daar door heen gaat. Aha, vandaar dat na toiletbezoek gewoon wassen, nagels kort houden.



Hebben ze van vrouwen met lange (teen)nagels al onderzocht hoe hygiënisch die zijn? Dat is gewoon een echte vraag.

(* Ik word me steeds meer bewust van wat echte hygiëne is. Toetsenborden en keukens zijn ook al onderzocht. *)
Alle reacties Link kopieren
Als jij et leuk vind gewoom zo houden als et verzorgt en netjes is, er is daar geen leeftijd voor hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 juli 2015 @ 13:45:

[...]





Ja, is een beetje als de thuiskapper...



En een nagelborsteltje...... met echte haartjes ...... die baardharen moeten ook in model gehouden worden. Moet je de handen ook wat vaker wassen als je daar door heen gaat. Aha, vandaar dat na toiletbezoek gewoon wassen, nagels kort houden.



Hebben ze van vrouwen met lange (teen)nagels al onderzocht hoe hygiënisch die zijn? Dat is gewoon een echte vraag.

(* Ik word me steeds meer bewust van wat echte hygiëne is. Toetsenborden en keukens zijn ook al onderzocht. *)



Getsie, lange teennagels... Vroeger op de middelbare school had een klasgenote zúlke lange teennagels dat die nagels tikten op de vloer van de gymzaal (toen gymden we nog op blote voeten). Als ik er aan terugdenk, word ik misselijk...



Ik griezel trouwens ook van lange vingernagels. Van die vierkante (kunst)dolken waar je iemands keel mee kunt doorsnijden.

Hoe kun je daar ooit een luier mee verschonen, de badkamer schoonmaken, eten koken, de kattenbak schoonmaken.

Vooral als er van die schilderijtjes op staan, kun je niet zien of die nagels schoon zijn.

Brrrrr.....
Oeeeh...... Die denkrichting kende ik nog niet. Maar ik vind wel vaak van die afgebroken stukken in de supermarkt. Is er wat mis gegaan bij het inpakken. Is er een stuk van de nagel afgebroken of los gelaten. Voordeel van die plaatjes is dat ze dan beter herkenbaar zijn.



Die lange haren vind je ook eenvoudig terug.
Alle reacties Link kopieren
Het is een soort fobie van mij. Ik wil nooit aangeraakt worden door lange nagels, kunst of echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Isabela schreef op 15 juli 2015 @ 09:32:

Ik vind dat je aan kort haar juist veel meer werk hebt dan aan lang haar. Als je even geen tijd hebt gooi je snel een staartje of knotje erin en klaar ben je. Met kort haar sta je toch altijd weer te föhnen en te stylen voor het weer leuk in model zit. Dus wat dat betreft snap ik het argument nooit dat kort haar zo lekker makkelijk is als je kinderen en geen tijd hebt.



En daarom heb ik mijn haar nu tondeuzekort. Geen omkijken naar en nooit meer een bad hair day.

Ik blijf het zeggen: het is de ideale coupe! Ook veel minder verf nodig, mocht je je haar kleuren.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:amarna schreef op 30 juli 2015 @ 10:45:

[...]





Getsie, lange teennagels... Vroeger op de middelbare school had een klasgenote zúlke lange teennagels dat die nagels tikten op de vloer van de gymzaal (toen gymden we nog op blote voeten). Als ik er aan terugdenk, word ik misselijk...



Ik griezel trouwens ook van lange vingernagels. Van die vierkante (kunst)dolken waar je iemands keel mee kunt doorsnijden.

Hoe kun je daar ooit een luier mee verschonen, de badkamer schoonmaken, eten koken, de kattenbak schoonmaken.

Vooral als er van die schilderijtjes op staan, kun je niet zien of die nagels schoon zijn.

Brrrrr..... Ik kan niks met korte nagels en voel me dan gehandicapt. Ik doe alles met mijn lange nagels. Ze zijn wel schoon hoor en verzorgd en niet overdreven lang.
Zolang ze aan de voet vast zitten kan ik die teennagels nog wel handelen...

Maar mijn ex had de gewoonte zijn teennagels te knippen op de bank. Die stukjes vlogen overal heen en ruimde hij ook niet netjes op



Die stukjes bruine teennagel overal... brrr daar kan ik nog steeds niet aan terugdenken zonder misselijk te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 30 juli 2015 @ 16:57:

[...]



Ik kan niks met korte nagels en voel me dan gehandicapt. Ik doe alles met mijn lange nagels. Ze zijn wel schoon hoor en verzorgd en niet overdreven lang.



Ik heb een fobie voor lange nagels, zoals een ander voor spinnen Ook al zijn ze nog zo schoon en netjes gelakt, ik wil er niet door aangeraakt worden.

Een 1 of 2 millimeter boven de vingertop uit is voor mijn fobie echt het maximum.
Ik vind mooi gelakte nagels juist verzorgd. Ik zie wel eens vrouwen, mooi in de makeup, leuke kleding en kijk ik naar hun handen. Korte, saaie nagels. Vind dat een echte domper.



Zo zie je weer, wat de een vreselijk vind, vind de ander juist prachtig.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder loopt tegen de 60 en heeft prachtig zilverblond lang haar.



Iedereen mag dat voor zichzelf uitmaken, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 30 juli 2015 @ 18:29:

[...]





Ik heb een fobie voor lange nagels, zoals een ander voor spinnen Grappig. Heb ik ook. Als ik ze bij iemand zie, moet ik meteen denken aan het geluid dat vroeger werd voortgebracht door bordvegende leraren die per ongeluk met hun nagels over het bord krasten. Wat een afgrijselijk geluid! Ik zat dan echt uren later nog met kippenvel.
Ik heb mijn nagels altijd gelakt en nu tijdens de zomer lak ik ook mijn teennagels.Staat leuk als je open schoenen hebt.Lange nagels

of kunstnagels heb ik ook niet.Daar hou ik niet van.Ik knip mijn nagels regelmatig.Vind het gewoon eng als ze snel afbreken.Gelakte

teennagels heb ik ook alleen tijdens de zomer.Na de zomer haal ik de lak altijd van mijn tenen.En het wel of niet lakken van je nagels

dat moet een ieder voor zich weten.Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van lang. :-)

Ik heb lange nagels, en lang haar. En dan toevallig ook redelijk lange vingers.

Ik begrijp het "korte pittige kapsel" (zie andere topic lol) na je 35e echt niet (al moet ik toegeven dat het bij sommigen leuk staat)
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan dat! Als je haar nog mooi is, why not! Vind het alleen niet zo mooi als vrouwen er aan de achterkant uitzien als 18 terwijl ze van voren veel ouder blijken te zijn. Maar dat heeft meestal meer met de kleding te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven