Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - We gaan er voor!! Deel 4

20-06-2015 17:40 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 3 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!



Deel 3 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Even een post van mij. Gestopt met cambridge al een heel aantal weken terug. Doel was om zelf nog een kilo of 5-10 af te vallen, dat valt nog niet mee. Ben er nu pas 1 kwijt....



Op gewicht blijven gaat prima maar afvallen is echt lastig. Na het cambridgen voelde het als een verlossing dat ik weer wat lekkers mocht eten en brood enz. maar om af te vallen moet ik dit toch voor een gedeelte laten staan en dat valt niet mee.



Wat ik nu af en toe doe als ik bijv. Een BBQ heb is smorgens en smiddags een Atkins reep nemen.



Hoe is het met jullie allemaal? Ik heb niet alles terug gelezen. Vakantiemodus aan? Lukt het om in de vakantie de drive te behouden? Vind ik echt heel knap anders, succes!!!
Alle reacties Link kopieren
Fata

Gewoon weer oppakken, dan gaat het er vanzelf wel weer af. Inderdaad jammer dan je je even hebt laten gaan, maar dat kan gebeuren. Je gezondheid (zonder shakes) was even belangrijker. Hoop dat het lukt je te herpakken!



Appelientje

Na 10 dagen valt 1,9kg best mee. Na een weekje shaken ben je dat weer kwijt. Heb je het leuk gehad?



VivaCambridge

Opzich wel logisch dat het wat langzamer gaat met 'normaal' eten. Je krijgt dan dagelijks meer caloriën binnen, geen ketose etc. Maar 1kg is toch netjes! Dat betekend dat je een gezond eetpatroon aan het vasthouden bent. En beter langzaam en voor altijd dan snel en er snel weer aan toch?



Hier gaat het langzaam, maar gestaag. Ik zit tussen de 0,75-1kg per week dat ik afval. Voor CB500 zit ik aan de ondergrens en dat met 3x per week sporten erbij. De vocht kilo's zijn eraf en vanochtend 83,9kg. Dus een beetje extra eraf. Over 2 max 3 weken moet ik op 79,9kg zitten van mijzelf, onder de 80... Ik hoop zooo dat ik dat ga redden!



Eind november ga in 3 weken naar Thailand en wil vanaf 1 november gaan op opbouwen of eerder als ik de 70kg heb aangetikt. Volgens mij is dat best haalbaar. Althans, dat hoop ik...
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



even een kort berichtje van mij. Ik zie dat de oude bekenden niet (veel) meer meeschrijven maar ik heb vorig jaar even mee geschreven voordat ik zwanger raakte. Ondertussen is mijn kleine man geboren en zijn we heel gelukkig samen, hij doet het super goed en is heel tevreden! Ik heb voor 31 augustus weer een afspraak staan met mijn cambridge consulente, dan mag ook ik er weer tegen aan! Kijk er al maanden naar uit, en kan niet wachten tot het zo ver is! Voor in de tussentijd wil ik iedereen veel succes wensen en jullie zien me over 4 weken en 4 dagen weer terug hier
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het aardig naar mijn zin gehad.

Het belangrijkste is dat de deelnemers het leuk hebben gehad.

Was wel zwaar was de eerste keer dat ik geen vrijwilliger was Maar reisleiding. Dat maakt het wel een stuk zwaarder.

Maar heb ontzettend toffe dingen gedaan.
Hoi allemaal!



Fata, alweer de draad kunnen oppakken?



Appelientje, dat ben je zo weer kwijt, zal ook wel vocht bij zitten.



VivaCambrigde, goed dat je nu bezig bent met gezond eten en toch afvalt. En 1 kilo is netjes hoor. Lekker zo doorgaan.



Bijeenkoningin, Je gaat lekker. Bijna onder de 80! Ik hoop de komende week onder de 90 te komen.

En lekker vooruitzicht, naar Thailand!
Alle reacties Link kopieren
Ariel, welkom terug. Jee, wat gaat de tijd toch snel. Gefeliciteerd met je zoon. Ik dacht dat je eerst 6 maanden moest ontzwangeren voordat je weer mag beginnen met shaken. Heel veel succes. Het gaat vast lukken.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Cabogirl en Bijenkoningin.

Ik ben weer goed bezig, zie nog niks qua gewicht...maar dat kan niet uit blijven. Ik voel en zie dat ik veel vocht vast houdt, bijv boven mijn knieën zitten echt grote bulten met vocht...terwijl mijn knieën de laatste tijd slank waren.



Ik herken je nog van een tijdje geleden Ariel, volgens mij kwam je toen gewoon even buurten. Fijn dat alles goed gaat met jullie zoontje, gefeliciteerd!

Ook fijn dat je weer mag starten en weer iets voor jezelf kan doen.



Jammer dat je op de ondergrens zit bijenkoningin, maar wel fijn dat het in een structurele dalende lijn gaat.

Je doel ga je vast halen hoor!



Vivacambridge ik vind het eigenlijk al heel knap dat je op gewicht blijft nu, maar snap dat t voor jou jammer is dat je niet afvalt.



Cabogirl hoe gaat t met jou? Je bent zo geïnteresseerd in anderen, super lief! Maar ik lees niet vaak hoe t met jou gaat, of ik lees eroverheen dat kan ook :-)



Appelientje ik heb even gemist waar je heen bent geweest, iets voor je werk/vrijwillegerswerk?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe vakanties en logeerweekende voor een stichting. Waarbij ik op vakantie ga met kinderen en jongeren met een beperking.

Dat is redelijk hard aan poten ben nu nog aan het bij slapen.
Leuk Appelientje!



Fata, ik heb gisteren hier gereageerd en helemaal vergeten te melden dat ik mij weegmoment had gehad. Ik heb een zware week gehad, waarin ik ook gezondigd heb (wel kh arm gelukkig). Er was toch 1,1 kilo af, dus ik was aangenaam verrast.

Vandaag start mijn eetweek, wat ik best spannend vind...
Alle reacties Link kopieren
Zo net bij de consulent geweest.

Die blij was Dat ik had gegeten. Reactie had ik niet verwacht. Volgens haar was ik anders om gevallen.

Ook kreeg ik gratis een nieuwe beker mee omdat ik mij zo inzet voor anderen.

Wat een topper is ze toch. Nu weer vol goede moed verder. Woog bij haar Gelukkig het zelfde als de vorige keer.
Dat is fijn Appelientje! En lief dat je een gratis beker kreeg.

En nu weer knallen!
Alle reacties Link kopieren
Jaah dat zeker. Moet echt nog wat van af
Komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Hee leuk je weer te lezen Vivacambridge! Ik vind het ook knap dat je al die tijd op gewicht bent gebleven en zelfs nog bent afgevallen, je had natuurlijk ook aan kunnen komen he, op gewicht blijven is echt al een winst! Ben je nu helemaal cb product vrij?



Balen fata dat je zoveel vocht vasthoudt, maar het moet inderdaad wel vocht zijn, je kunt niet zo snel 4 kilo aan vet aankomen, komt dus echt weer goed hoor!



Ik val ook ongeveer zoiets af per week bijenkoningin, soms zelfs iets minder. Het is inderdaad beneden gemiddeld voor cb, maar wat doe je eraan he haha.



Gefeliciteerd met je zoontje Ariel!



Fijn dat je vakantie leuk was appellientje en die 1,9 is er binnen een week weer af + nog iets extra's waarschijnlijk.



Ik heb geen idee hoe het met mijn gewicht staat, morgen weer even wegen thuis. Het voelt alsof er niets afgaat maar dat gevoel heb ik altijd eigenlijk

Het is wel grappig dat je je lichaam ziet veranderen. Ik heb ineens duidelijke jukbeenderen en ze zijn nog mooi ook!
Alle reacties Link kopieren
Meisjes,



Ik knijp er even tussenuit voor de vakantie.

Zet hem op.

Ik weet dat jullie goed bezig zijn hoor.



En dan begint mijn doorstart.

Maar eerst even lekker genieten na een lastig en heftig 1,5 jaar.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Sorry dat ik zo weinig reageer. Erg druk op het moment. Ik wil voor morgen wel de tabel er weer opzetten. Heb alleen het gewicht van andrea. Mochten jullie dus tijd hebben stuur mij even een berichtje met het gewicht en van welke datum het was
Alle reacties Link kopieren
Hahaha oh ik ben het weeeer vergeten vandaag, sorry! Ik stuur het je morgenochtend als dat kan..



Heel veel plezier op vakantie Andrea, geniet er lekker van! 🌷☀️
Alle reacties Link kopieren
Begin je de dag met volle moed.

Moet opeens je vriend het ziekenhuis in. Met ambulance en politie. Nadat hij onder stroom stond.

Uren verder was ik blij dat ik een gehakt staaf Kon krijgen in her ziekenhuis.

Alsjeblieft laat morgen beter verlopen dat ik gewoon volledig kan shake
Jeetje Appeliente, wat zullen jullie geschrokken zijn! Hoe is het nu met je vriend?

Tja, die gehaktstaaf, jammer dan. Ik hoop dat het morgen weer lukt om volledig te shaken. Sterkte!
Zahra, gaaf dat je jukbeenderen tevoorschijn komen. Bij mij de sleutelbeentjes.



Andrea, fijne vakantie!



Laura, gewicht doorgegeven en nu als reminder in mijn agenda gezet. ;)

Jammer dat je het zo druk hebt. Gaat CB wel goed?
Alle reacties Link kopieren
Cabo

Wat goed dat je je toch hebt in kunnen houden met je zware week! En het resultaat is te zien, goed hoor. Ik vond mijn eerste eetweek (en tweede trouwens ook) best spannend. Maar leuke en lekkere recepten opgezocht en alleen maar dingen gegeten die ik écht lekker vind. Zoals bloemkoolpizza, courgette spagetti, vispakketje met groenten uit de oven (tomaat courgette aubergine, tomaat, knoflook en witvis met peper zout bascilicum olijfolie en citroensap in aluminiumfolie 15min in de oven), geroosterde bloemkool, tonijn etc.



Appelientje

Zo das schrikken! Alles goed met vriend?



Zara

We doen er inderdaad niks aan, maar soms wel een ietsiepietsie jammer dat t nog langer duurt allemaal 😉. Ik zet door! Nog 8,9kg sowieso te gaan en liefst nog 13,9kg voor 1 november.
Alle reacties Link kopieren
Alles hier is weer zo goed als goed.

Wel brand wonden en sneeen in z'n arm die ze gehecht hebben.

Is nu hopen dat niet alles gaat opzwellen en nog meer pijn gaat doen.

Dan moeten we terug
Dat ovenpakketje klinkt heerlijk! Ga ik vast nog maken deze week.
Alle reacties Link kopieren
Andrea Fijne vakantie!!!



Appelientje jeetje wat een schrik! Hoop dat het goed geneest allemaal.



Laura Mijn gewicht is verzonden 😉



Vandaag een iets wat zondige dag gehad. Hadden een bbq feestje. Eigenlijk alleen iets te veel stokbrood gehad.
Morgen weer oppakken, dan valt het vast mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven