Wat eet je op dit moment? Deel 10!!

17-07-2015 10:07 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren




Het eerste jubileum-deel van 'wat eet je op dit moment'!!

Nooit gedacht dat er nog een deel 9 zou komen, laat staan een deel 10 maar hij is er!

Een vers nieuw topic waarin we schrijven over eten, drinken, recepten uitwisselen, maar ook over dagelijkse dingetjes. Er zijn nog steeds trouwe schrijfsters maar ondertussen hebben we ook leuke nieuwe schrijfsters mogen verwelkomen!



Iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en mee te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
We gaan 3 weken Thee .

Geniet jij ook lekker van de tijd met je vriendin. De tonijnsalade klinkt trouwens erg lekker .



Na al dat gepoets geen zin meer om te koken heb bij de Chinees mihoen met garnalen en groenten en een bak vegetarisch bami gehaald .



Heb nu wel nog honger denk dat ik zo effe lekker weer wat ijs ga eten met hazelnoot krokantjes en karamelsaus .
Alle reacties Link kopieren
@Nijntjuh hoop dat het verven is gelukt. Hier moet mijn slaapkamer en die van dochter ook nodig gedaan worden. Komt wel weer na de vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk heb je Chocodonut!

Fijn dat alles weer schoon is, hele fijne vakantie gewenst!



Net even een USB-stick met foto's die ik wil laten afdrukken geupdate, heb wat nieuwe foto's toegevoegd en toen ik toch bezig was meteen wat nieuwe mooie liedjes op mijn mp3-speler gezet. Nu laat ik hem even opladen, kan ik er daarna weer plezier van hebben!



Nu nog een glas thee en een sigaret.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heel gezellig thee! Hoop dat je lekker aan het genieten bent



Hoe is het verven gegaan nijn?



Ik had vandaag teammeeting en dat ging gelukkig goed. Gelukkig is mijn team zo gek op me dat ze me vergeven hebben. Zij zien ook wel dat het met die manager niet loopt. Dat is natuurlijk niet goed, maar doordat hij ook stomme fouten maakt die door hun te zien zijn, snappen ze mijn struggle denk ik.



Ik had ook een meeting met die manager en dat bezorgde me weer zoveel boosheid en stress dat mijn eetlust vergaan was. Alleen een kop soep gegeten vanavond. Dat en mijn ontbijt, niet een goede score



Op werk konden ze m'n pakje niet meer innemen, dus ik heb twee volledig nieuwe gekregen, dat was wel fijn! Voel me nu een stuk beter dan in die hobbezak. Krijg wel veel complimenten dus dat is leuk. Alleen is de reden van het gewichtsverlies mider natuurlijk.



Nu weer thuis, mijn standaard recept van een glas wijn en een cigaret voor het slapen gaan.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn Bladora dat je team het goed opnam! Ze zien ook wel natuurlijk hoe goed je het normaal doet en dat zoiets, hoe vervelend ook, een keer kan gebeuren. Hopelijk komt je eetlust weer een beetje terug.



Ja het verven is gelukt! De muur is nu mooi zacht mint groen. Rest van de muren gewoon wit. Had eerst die ene muur behangen met een druk barok motief maar was er redelijk snel op uitgekeken. Nu een fris kleurtje! Helemaal blij.



Ontbeten met crackers met philedelphia en een kop koffie.
Alle reacties Link kopieren
ontbeten met 2 boterhammen met zelfgemaakte nectarinejam
Alle reacties Link kopieren
Muesli met vers fruit en optimel vanille yoghurt.
Ceasar salade als lunch gemaakt, met een glas optimel drink.
Alle reacties Link kopieren
Ontbeten met 3 volkoren bth 1 met pindakaas en jam, 1 met slankie sambal smeerkaas en 1 met pindakaas en hagelslag erbij flesje water.



Tot over 3 weken lieve mensen ga straks lekker op vakantie .
Alle reacties Link kopieren
Geniet van je vakantie Choco!!!!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ging je teammeeting goed Bladora! En fijn, nieuwe werkkleding!



Nijntjuh77, fijn nieuwe frisse muren!



Chocodonut, hele fijne vakantie gewenst!



Net lekker friet gegeten, ik met een goulashkroket en een kaaskroket erbij. Nu een blikje cola zero.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn vandaag geweest en mijn vader vond de blueberry muffin thee zo ontzettend heerlijk dat ik hem een doosje uit de voorraad heb meegegeven voor thuis Net daarom toch nog even langs de Aldi geglipt voor twee extra doosjes! Die zit toch naast de friettent.
Alle reacties Link kopieren
Vriend een kopje koffie en ik mijn thee. Met een bonbon erbij.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie chocodonut!



Gelukkig Bladora! Altijd fijn! En zorg goed voor jezel en probeer meer te eten! Een ander doet het niet! Stress is funest voor lichaam en geest!



Fijn dat het schilderen is gelukt is nijntjuh! Kan me er iets bij voorstellen dat barok na een tijd tegen gaat staan. Goed gedaan!





Leuk blue lagoon dat je vader de thee lekker vindt! En heel handig dat de frietzaak bij de Aldi zit. Is bij ons ook zo. Visboer, Chinees en frietzaak bij elkaar en om de hoek de Aldi.

Heb net de taart gehaald en bij de lidl de appeltaart uit de vriezer. Denk dat ik morgen ook nog de rijstevlaai haal.



Fijne avond allemaal
Alle reacties Link kopieren
happy birthday Goulashkroket!
Alle reacties Link kopieren
Tnxxxxx blue !!!!!! Happy 31 😁☺️ Goei taartje de kruimel!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de taart jou ook goed smaakt

Wens je een hele fijne dag!!!



Zometeen lekker vers warm meergranenbrood met rosbief.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond komt Coming To America op televisie

Ik verheug me er helemaal op, die film is ZO leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Kunta kinte!!! Is een leuke film! Have Fun!
Alle reacties Link kopieren
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is goulashkroket!!!! fijne dag vandaag!!



Oh die film is idd leuk!! Hoe laat komt die??



Late lunch gehad met een schaaltje muesli met kwark, vanavond eten we Turkse pizza dus wilde het vanmiddag ook niet te zwaar maken. Zit nu aan een koud flesje water.
Alle reacties Link kopieren
22.20 op RTL5!

En lekker, Turkse pizza!



Nu een blikje energy drink sugar free.
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Ik zet het in mijn agenda!



Ja ik haal gewoon zo'n simpel pak uit de supermarkt en bak daarbij zelf kipshoarma, ui, sla en knoflooksaus erop en dan lekker eten. Zo snel klaar en super lekker!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erg lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Goulashkroket, van harte met je verjaardag ! En een fijne dag gewenst en geniet van je vlaai.



Bladora, fijn dat je team je snapt/steunt maar een moeizame manager vreet zo veel energie.

Even ter illustratie, rond 2000 had ik een heel foute manager. Ik werkte er al lang en hard en hij was nieuw. En heel bizar versliep ik me op de dag dat ik een functioneringsgesprek had. Snel gebeld en z.s.m. naar werk toe. Dat ging dus helemaal fout in het gesprek. Waar ik voor die overal voldoende tot erg goed scoorde kwam ik bij hem met alles op slecht tot heel slecht uit. Het is zo hoog opgelopen dat ik geen woord meer met hem wisselde zonder een derde erbij, bij voorkeur van pz. Gelukkig had ik wel de kracht om hard door te werken en werd zijn jaarcontract niet verlengd en is hem verzocht vroegtijdig op te stappen. Al met al heeft het me zoveel energie gekost dat ik toen alle emotie weg was, burn out naar huis ben gestuurd. Tot ik er weer 100% was, heeft bijna een jaar geduurd. Daarna nog jaren naar volle tevredenheid van alle partijen daar gewerkt. Heb nog nooit in mijn leven iemand zo gehaat als die man.



Nijntjuh, zo klinkt het wel lekker. Ik had laatst de Turkse pizza's van Lidl maar er verder niks bij gedaan. Ik vond er niets aan.



Blue, ja leuke film is het. Die daarvoor komt vond ik ook zo leuk (met Jim Carry en de pinguins).



Dames wat heb ik het leuk gehad met mijn vriendin!!! Ook al zat er ruim 8 jaar tussen, het was vanaf minuut 1 alsof we elkaar gister zagen. Ze was er 13.30 u en hebben gelijk geproost met de prosecco.

Zij had lekkere dingen meegebracht, kip piri piri mini spiesjes, gevulde pepertjes, serranoham. Ik had nog meloen en de tonijnsalade. Daarna op de wijn over, zij rood, ik rose.

Rond 19.30 zijn we even naar de Chinees gelopen en ajam roedjak/bami, pindasaus, kroepoek en gebakken banaan gehaald. Heel stom hadden we ineens ook zin in patat, dus ook daar een portie van erbij.

We hebben het niet eens zo laat gemaakt, 0.30 uur. En gisteren om 8.45 al ontbijten met lekkere aardbeien. We zijn hier nog even naar het centrum gegaan en rond 11.30 is ze weer weg gegaan, veel afspraken altijd als ze een week in Nld is. Ook nog lekkere Zwitserse chocolade gekregen.



Gisteravond heb ik een bakje zuurkoolstamppot uit de vriezer gehaald en vanavond warm wat Chinees op.

Net pakje melba toastjes met de tonijnslade op. Nu een blikje energydrink en dadelijk een Nutridrink.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Thee dat je het zo leuk hebt gehad met je vriendin! Mmmm meloen met serranoham! En gebakken banaan, heerlijk! Fijne avonden met vriendinnen zijn goud waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven