niet pijpen want penis stinkt

02-11-2012 23:50 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
laten we er niet omheen draaien...ik hou van pijpen. maar al enige jaren heb ik een vriend die niet besneden is en zich niet voldoende wast. Hij gaat elke dag douchen maar trekt de voorhuid niet helemaal naar achteren bij het wassen. resultaat: een stinkende lul. Nu heb ik ghem dat al meerdere malen gezegd dat hij zich beter moet wassen, maar dan wordt hij boos. hij vind dat hij zich goed wast en wil ook niet dat ik het voor hem ga doen.



ik weet nu niet meer wat ik moet doen. pijpen doe ik al jaren niet meer maar ik vind het wel heel jammer....

overigens beft hij mij ook niet. hij houd er niet van.



wat moet ik doen? Ik wil hem niet kwijt hoor....we zijn al best lang samen en hebben een kind
Niet echt fris zou echt een afknapper zijn.... Blijven zeggen want fris is het niet,
Alle reacties Link kopieren
Iemand die niet hygienisch is en ook niet open staat voor opbouwende kritiek....? Dan is pijpen smerig maar sex uberhaupt. Dat dit nog voor komt in 2015....
.
Alle reacties Link kopieren
Niet normaal zeg, wat goor! Ik heb net iets geschreven in een topic over besneden piemels. Hou oud is die vent van jou? Een kleuter of zo? Dat kun je toch bijna niet serieus nemen dit. Gewoon dagelijks wassen, desnoods 2x per dag. Kan overal. Sowieso natuurlijk de douche. Voorhuid helemaal naar achteren onder de stromende douche (of speciaal 'piemelkraantje') en de duim erover heen. Verder kun je tussendoor ook bij elke wasbak terecht.



Ik verlang dit bij de vrouwen ook. Een stinkende doos is nergens voor nodig. Gebeurt alleen door niet of onjuist wassen. Bijvoorbeeld door te wassen met zeep. Ook niet doen (geldt ook voor de pielemoos). Gewoon veel water gebruiken, hurken en het zaakje flink uit elkaar trekken en alle plooien meepakken. Dagelijks en desnoods twee keer per dag. Een goed 'onderhouden' kut ruikt naar kut en dat is lekker!
.
.
Alle reacties Link kopieren
'Ik pijp hem zelfs weleens als hij al even in mij is geweest'.



Is dit algemeen gebruik onder de forummerts vraag ik mij af?
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
quote:struisvogelnest schreef op 30 juli 2015 @ 17:32:

'Ik pijp hem zelfs weleens als hij al even in mij is geweest'.



Is dit algemeen gebruik onder de forummerts vraag ik mij af?Jij stelt de vraag, dus... heb je er zelf ook een mening over?
Alle reacties Link kopieren
quote:Manlief schreef op 28 juli 2015 @ 10:33:

Niet normaal zeg, wat goor! Ik heb net iets geschreven in een topic over besneden piemels. Hou oud is die vent van jou? Een kleuter of zo? Dat kun je toch bijna niet serieus nemen dit. Gewoon dagelijks wassen, desnoods 2x per dag. Kan overal. Sowieso natuurlijk de douche. Voorhuid helemaal naar achteren onder de stromende douche (of speciaal 'piemelkraantje') en de duim erover heen. Verder kun je tussendoor ook bij elke wasbak terecht.



Ik verlang dit bij de vrouwen ook. Een stinkende doos is nergens voor nodig. Gebeurt alleen door niet of onjuist wassen. Bijvoorbeeld door te wassen met zeep. Ook niet doen (geldt ook voor de pielemoos). Gewoon veel water gebruiken, hurken en het zaakje flink uit elkaar trekken en alle plooien meepakken. Dagelijks en desnoods twee keer per dag. Een goed 'onderhouden' kut ruikt naar kut en dat is lekker!De pielemoos en de doos alleen maar goed spoelen met water is onzin,je kan de boel gewoon met zeep wassen,het ligt er aan met wat voor een zeep je dat doet,ik waste altijd alles met de zeep van de Aldi (Mildeen)maar die hebben ze niet meer,was alles al geruime tijd met de zeep van de Lidl ( Cien) en dat gaat perfect,geen last van droge huid en geen last van droge onderdelen van het geslacht.
No Mercy
* kuch *



Jezelf wassen met zeep (willekeurig welk onderdeel dan ook) is onzin. Ik gebruik nooit zeep (nooit gedaan ook) behalve shampoo en soms zeep om m'n handen te wassen.
Alle reacties Link kopieren
@Amand

Viesrik
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 30 juli 2015 @ 19:44:

[...]



Jij stelt de vraag, dus... heb je er zelf ook een mening over?Ja, ik vind het geil als zij dat doet. En preuts bekrompen ongeil als zij het vies vindt.
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 30 juli 2015 @ 19:57:

* kuch *



Jezelf wassen met zeep (willekeurig welk onderdeel dan ook) is onzin. Ik gebruik nooit zeep (nooit gedaan ook) behalve shampoo en soms zeep om m'n handen te wassen.



Je lul of doos kun je beter niet met zeep wassen, dat klopt wel. Maar verder?



Maar we dwalen af. Wie van de dames pijpt er niet meer als de penis eenmaal in de kut of kont is geweest?
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven