stoppen met anticonceptie in juli/augustus 2015

04-07-2015 20:12 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:orgineel schreef op 13 juli 2015 @ 21:17:

NaamLeeftijd1e/2e/3e kindjeRondeN.O.D.BijzonderhedenCabriogo362e08-08start in septemberMelli311e30-07Orgineel291e321-08Elemente251eOdsm288332ezwangerzwangerzwanger!! Orisue271e13-08start in augustusElonie87281e2zwangerzwanger Bloempje027341e07-08Misssaint291e1Dotje28271e1





Moeder van een zoontje van 13 maanden en ik wil graag nog een kindje!



Andere groepjes zijn al vol dus ik begin gewoon een nieuwe. Wie schrijft er gezellig mee?
Alle reacties Link kopieren
Tip: koop geen melamine bakjes want die breken als ze vallen
Alle reacties Link kopieren
Stukje verleden :

Ben al een keer zwanger geweest. In mijn tienerjaren. Ik heb er toen der tijd voor gekozen om het weg te laten halen. Dat is niet in mijn koude kleren gaan zitten. 

Heb ik er spijt van? Nee, want dat was voor mij toen de juiste beslissing. Zal ik het ooit nog een keer doen? Nee, want ik zal het niet meer over mijn hart kunnen verkrijgen om zoiets nog een keer te doen.

Ik weet dat het tegenstrijdig is, maar het ene gevoel was voor de abortus en het andere gevoel kwam erna.

Ben ook in een depressie beland uiteindelijk en heeft me jaren gekost om erover heen te komen.
Alle reacties Link kopieren
Haha cabriogo. Heb er vandaag 2 haha. Pas op m'n nichtje van 2. Lekker druk en gezellig. Ga ze straks proberen tegelijk naar bed te doen en dan ga ik op de bank liggen .



Ahhhh Melli. Idd mss vanavond met je vriend testen?
Alle reacties Link kopieren
Lees nu je bericht Melli! Wat heftig!! Snap dat het heel zwaar was ook al was het toen de juiste keuze. Logisch ook dat dat nu weer opspeelt. Sterkte hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend vervelend Melli! Kan mij idd voorstellen dat je zoiets nooit meer vergeet!

Doe het op je eigen tempo en als je je hart wilt luchten zijn wij er voor je!
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee dank je
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Melli, wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat je het nu extra spannend vind!

Sterkte ermee
Alle reacties Link kopieren
Poeh heftig Melli Ik kan me er iets bij indenken dat die gevoelens nu weer boven komen.

De tijd was er toen gewoon nog niet rijp voor, voor jou niet maar voor het vruchtje ook niet. Je weet ook niet hoe je leven er nu uit had gezien als je toen een andere keuze had gemaakt. Als tiener een kind opvoeden is loodzwaar en emotioneel ben je daar dan ook nog helemaal niet klaar voor.

Nu ziet je leven er heel anders uit en kun je je kindje ook echt wat bieden.

Maar ik snap dat het emotioneel blijft.



Ik moet zeggen dat ik het testen ook best eng vind hoor. Een teleurstelling als ik niet zwanger ben, maar ook wel heel spannend omevt wel positief te testen. Het is toch best een groot en ingrijpend iets.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de lieve woorden meiden. Op dit moment zit het weer veel in mijn hoofd en ik zal het altijd meenemen, maar het is niet meer dat ik er depressief van word. Heb het inmiddels Een plekje kunnen geven



Wat origineel schrijft ben ik het helemaal mee eens. Teleurstelling als je negatief test en een gezonde spanning als het positief is.
Alle reacties Link kopieren
Beetje mosterd na de maaltijd maar niet minder gemeend: wat naar voor je melli. Het is vast de goede keuze geweest
Alle reacties Link kopieren
Odsm, is het nog gelukt om hen tegelijk op bed te leggen? Me time! Begreep dat woord vroeger nooit zo want altijd alle tijd van de wereld maar jeeee wat is het nu een feestje als ze slapen he!!
Alle reacties Link kopieren
Haha ja is gelukt! Idd echt even genieten! Mijn zoon is meestal rond 06:00 uur wakker . Op mijn vrije dag slaap ik soms het eerste slaapje mee maar met m'n nichtje erbij kan dat niet. Dus best even lekker ja als de kids slapen :-)! Is jouw zijn
Alle reacties Link kopieren
Is jouw zoon ook zo'n vroege vogel cabriogo?
Alle reacties Link kopieren
Haha, fijn odsm!



Mijn zoontje wordt meestal rond half zeven wakker en slaapt na de borstvoeding dan nog anderhalf uur. Soms heb ik pech en wordt hij 6.45/7.00 wakker en gaat niet meer slapen.



En hij zit sinds een paar weken op 1 slaapje per dag, dat is rond lunchtijd. Hij slaapt dan tussen anderhalf en drie uur.
Alle reacties Link kopieren
Mijn tante heeft het familiewiegje verkocht! Zit er zo van te balen. Ze zei zoiets drie maanden geleden al en ik wilde niet zeggen dat we misschien nog een kindje wilden (was er ook nog niet over uit) dus ik zei dat ik 'm misschien nodig zou hebben maar dat ze 'm maar moest verkopen als ze 'm zat was. En zo geschiedde boehoe. Het is echt een onwijs handig ding En toen ze het gisteren vertelde zei ik dat het jammer was, dus nu weet ze dat we nog een kind willen wat ik nog tegen niemand vertel EN ik heb het wiegje niet boehoeeee.



Hoeveel dagen werken jullie eigenlijk? Odsm drie geloof ik en de rest?



Zoontje ligt weer te slapen. Wel heel blij want hij slaapt al twaalf uur achter elkaar sinds hij acht weken is. Laatste paar weken tien en half uur en daarna nog anderhalf.
Alle reacties Link kopieren
Wat balen cabriogo! Dat is echt zonde ja maar snap dat je niet wilde zeggen dat ze hem moest bewaren.



Ik werk idd 3 dagen, voorheen altijd fulltime.



Zooooo lekker! Daar heb je het mee getroffen! Zoon sliep pas door met 5 maanden, toen kwamen er weer periodes van wakker worden en soms dan echt 2-3 uur bezig om hem in slaap te krijgen. Laatste tijd ging het goed maar vannacht hysterisch en niet willen slapen. Echt balen dus!

Dus andere dames; geniet nog even van jullie rust haha . Als je er zo een als die van mij krijgt, kost het je erg veel slaap....



Elonie nog getest?!

Dotje nog ovulatietest gedaan?!
Alle reacties Link kopieren
He gatsie cabrio. Wat is dat vervelend nieuws zeg! Ik zou daar ook flink de P in hebben. Maar wat odsm zei, ik kan het begrijpen dat je het nog niet verteld hebt aan je tante!



Ik werk fulltime.



Ja elonie? En en en?
Alle reacties Link kopieren
Aaahhh dat is balen zeg! Mijn zus is ook dingen aan het verkopen die ik wel wil hebben maar dan is de verrassing er af! Dillema's!



Ik heb gister nog een test gedaan maar die was super negatief zal dus wel weer een lange cyclus worden maar ja hoe lang! 😰

Ga gewoon elke dag testen en zie wel wat mijn lichaam gaat doen! Kijken het tot December aan gaat het dan niet goed met mijn cyclus mogen we de medische molen in dan kunnen ze je goed helpen maar liever niet nodig natuurlijk!



Ik werk de ene week 5 dagen de andere week 4.
Alle reacties Link kopieren
Aaah dotje dat is vervelend zeg!.. ik hoop echt voor je dat je de medische molen kan vermijden.



Even een algemene vraag:

Is het mogelijk met een ovulatie test dat je van een licht streepje naar helemaal niets kan gaan? Ik dacht dat een licht streepje inhield dat het eraan zit te komen?
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt Melli of het komt er aan of het is geweest! Mijn streepje was zo licht en pas later zichtbaar dat ik daar geen vertrouwen in heb! Lijkt me ook sterk dat me ovulatie al geweest was zo snel.......
Alle reacties Link kopieren
Jammer dotje van die spulletjes, ja het is niet leuk om al te vertellen he



Wat jammer dat het ovulatiestreepje weg is!! Maar als je om de dag sex hebt doe je het ook optimaal. Dat is niet te vaak en niet te weinig qua zaadproductie. Maar snap wel dat je meer over die ovulatie wilt weten



De rest weet ik even niet meer



Oh ja, odsm, dat is wel zwaar zeg! Bah. Ja we boffen echt met dat slapen.
Alle reacties Link kopieren
Elonieeee! Jee ben wel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hee maar elonie staat op 2 aug pas. Melli is de eerste nod toch?
Alle reacties Link kopieren
Maar wat naar voor je dotje
Alle reacties Link kopieren
Odsm, woon jij nou enigszins bij mij in de buurt? Vind het zo leuk dat je ook een kindje hebt. Ik woon 25 minuten boven scheveningen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven