80 klanten..........

26-01-2015 09:53 2303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij een inval in een kamertje in het Limburgse Valkenburg werden dna-sporen en contactgegevens gevonden van tachtig mannen die betaalde seks hebben gehad met een minderjarig meisje (16). Haar loverboy werd gearresteerd. Zelden werd er zo veel bewijs gevonden tegen een pooier én de klanten van een uitgebuit meisje. Justitie pakt de grote groep mannen nu publiekelijk hard aan, voor het eerst.



Deze mannen hadden tegen betaling seks met een minderjarige. Het is strafbaar en ik ga ze niet helpen om dat geheim te houden

Officier van justitie David van Kuppeveld

Jammer dan als vrouwlief opendoet, zegt justitie in Limburg, 'maar voor ons weegt seksuele uitbuiting zwaarder'. Harde woorden. En dit is nog maar het begin, stellen onderzoekers en rechercheurs op het gebied van mensenhandel. De aanpak van hoerenlopers zal de komende jaren verharden.



Politie en justitie richtten hun pijlen in de afgelopen 10 jaar vooral op de (loverboy)thematiek en aanpak van mensenhandelaren. Nu wordt ook de klant ter verantwoording geroepen, zoals vorige week in Limburg. Toen pas kwam naar buiten wat er zich in oktober vorig jaar heeft afgespeeld in een hotel in Valkenburg.



Onder dwang van een loverboy, de 21-jarige Armin A., ontving een 16-jarig meisje klanten op een kamer. Het moeten er minstens vijftig zijn geweest, gaf het OM aan. Bij hen staat de politie binnenkort op de stoep. Gisteravond bleek dat justitie naar nog eens dertig andere mannen onderzoek doet, aldus de Limburgse nieuwssite 1Limburg.



Inval

Wanneer de politie op 14 oktober een inval doet, wordt een klant op heterdaad betrapt. De prullenbak zit dan al vol condooms. Armin A. zit tijdens de inval op het toilet in de badkamer.



Zijn telefoon, waarop het meisje volgens de online advertenties bereikbaar zou zijn, ligt voor het grijpen. Hierin vindt de politie een lange klantenlijst. Met deze gegevens en de prullenbak vol dna heeft het Openbaar Ministerie een zeldzame grote zaak tegen minstens vijftig hoerenlopers. Hen hangt een celstraf van 4 jaar boven het hoofd.



Justitie zegt nu: Let op, jij kunt als vader, opa of echtgenoot over een meisje heengaan, maar je draagt verantwoording voor haar. Dat heeft lang geduurd

Lou Repetur, adviseur seksueel geweld bij kennisinstituut Movisie

,,Deze mannen hadden tegen betaling seks met een minderjarige. Het is strafbaar en ik ga ze niet helpen om dat geheim te houden," zei officier van justitie David van Kuppeveld in niet mis te verstane woorden in de rechtbank.



Morele verontwaardiging

Een paar jaar geleden was deze harde aanpak niet goed gevallen, zegt Lou Repetur, adviseur seksueel geweld bij kennisinstituut Movisie. ,,We voelen de morele verontwaardiging nu veel meer dan 10 jaar geleden. Toen in 1995 campagnes werden gehouden om prostituanten te stimuleren seks met een condoom te hebben, werd er ook voorgesteld om hen te confronteren met vrouwen die onder dwang werken. Dat kwam er niet doorheen.''



Repetur: ,,Pas met de opkomst van loverboys werd het als probleem gezien. Justitie zegt nu: Let op, jij kunt als vader, opa of echtgenoot over een meisje heengaan, maar je draagt verantwoording voor haar. Dat heeft lang geduurd." Ze waarschuwt wel voor stigmatisering. ,,We moeten klanten aanspreken op hun verantwoordelijkheid voor minderjarigen. Niet op het feit dat ze naar een legale prostituee gaan, want dat mag in Nederland.''



Mensenhandel

De zaak in Limburg noemt ze uniek. Zelden wordt er zo veel bewijs gevonden tegen de pooier én de klanten, zegt ook Eric van den Vrande, coördinator van het team Mensenhandel bij de politie Brabant. Vaak beschermen de misbruikte meisjes hun 'vermeende vriendje' en geven ze weinig informatie. ,,De pooier is vaak de enige die ze nog hebben," zegt hij.



Het is volgens Van der Vrande een landelijke tendens dat hoerenlopers meer zullen worden gecontroleerd. Er ligt al een wetsvoorstel van de Pvda, SP en CU klaar om ook klanten strafbaar te stellen die hadden kunnen weten dat een vrouw onder dwang werkt.



Plaatsvervangend hoofdofficier George Rasker hoopt dat de ontmaskering van de tientallen klanten anderen afschrikt. Onderzoeker Repetur betwijfelt dit. ,,Prostitutie is het oudste beroep ter wereld. Er zal behoefte aan blijven." Bovendien vindt ze de confrontatie thuis te ver gaan. ,,Voor wie is de schok groter: de man of het gezin?"
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:rosanna08 schreef op 29 juli 2015 @ 19:46:

het enige systeem wat kans van slagen heeft, is een systeem dat met de branche wordt ontwikkeld Een poldermodel voor de prostitutie, prima.
quote:feow schreef op 29 juli 2015 @ 21:01:

[...]





Een gegeven is ook dat de wet en de rechters hier anders over denken. De verantwoordelijkheid ligt bij de klant. Net zoals het in het verkeer niet de verantwoordelijkheid van de auto is dat hij niet harder rijdt dan de toegestane snelheid. Als een bestuurder twijfelt tussen 'mag je hier nu 50 of 60 rijden' moet hij/zij voor de veilige optie kiezen. Als een bestuurder denkt 'zal dit ene extra biertje mij over het toegestane alcoholpromillage Laten gaan' dan moet hij/zij dat drankje laten staan.

Dat is toch precies wat ik zeg? Vooralsnog 'denkt' de wet er anders over, maar het levert problemen op.



Net als dat bestuurders vroeger de weg opgingen terwijl ze niet goed in konden schatten hoeveel schade ze veroorzaken bij een ongeluk. Gevolg: de verplichte aansprakelijkheidsverzekering. De wet springt in waar een burger zijn verantwoordelijkheid moeilijk kan of wil nemen.



17.5 jaar, of 20, legaal of illegaal uit Roemenië, niemand die dat verschil feilloos in kan schatten in een peeskamer, dus laat ook hier de regering en de wet, desnoods polderend met de prostituees inspringen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 30 juli 2015 @ 04:54:

[...]



Dat is toch precies wat ik zeg? Vooralsnog 'denkt' de wet er anders over, maar het levert problemen op.



Net als dat bestuurders vroeger de weg opgingen terwijl ze niet goed in konden schatten hoeveel schade ze veroorzaken bij een ongeluk. Gevolg: de verplichte aansprakelijkheidsverzekering. De wet springt in waar een burger zijn verantwoordelijkheid moeilijk kan of wil nemen.



17.5 jaar, of 20, legaal of illegaal uit Roemenië, niemand die dat verschil feilloos in kan schatten in een peeskamer, dus laat ook hier de regering en de wet, desnoods polderend met de prostituees inspringen.



De vergelijking van de WA verzekering voor automobilisten gaat niet op. Een legale sekswerker die nu haar/zijn zaakjes voor elkaar heeft, geniet nul meer bescherming door een extra registratie of bewijs. Bij de automobilisten is het een maatregel om zowel de bestuurder als andere weggebruikers in bescherming te nemen.



Jij spits de vraag op "Hoe kun je zien dat iemand legaal is" en dan moeten maar mensen die aan jouw maatregel niks hebben (die al legaal zijn en niks fouts doen) de moeite er maar voor doen. Keer het om, laat de klant maar bewijzen dat hij genoeg moeite heeft gedaan om zeker te zijn (en dan heb je precies dezelfde situatie als nu, behalve de rompslomp van een registratie systeem). Het is de klant inderdaad die hier de verantwoodelijkheid steeds niet heeft willen nemen. Dus als de overheid mensen in bescherming wil nemen, leg het dan daar neer.



Want was nou het verschil ook alweer tussen een klant die zegt:"Ik wist niet dat ze geen 18 was" en "Ik wist niet dat haar registratie gestolen/vals was"? (Hint: In weze is daar geen verschil tussen).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 30 juli 2015 @ 09:56:

[...]





De vergelijking van de WA verzekering voor automobilisten gaat niet op. Een legale sekswerker die nu haar/zijn zaakjes voor elkaar heeft, geniet nul meer bescherming door een extra registratie of bewijs. Bij de automobilisten is het een maatregel om zowel de bestuurder als andere weggebruikers in bescherming te nemen.



Nee hoor. Er zijn genoeg vermogende bestuurders die geen bescherming nodig hebben in de vorm van een WA-verzekering. Toch worden zij op kosten gejaagd.



Hoe je het draait of keert, we hebben te maken met een bijzonder en ernstig probleem, minderjarigen in de prostitutie. Ja de klanten moeten meer hun verantwoordelijkheid nemen, akkoord. Maar ook de prostituees zullen iets van hun anonimiteit in moeten leveren door mee te werken aan registratie. Het werkt twee kanten op. Je kunt geen anonimiteit van de prostituee waarborgen aan de ene kant en eisen dat de klanten hun uiterste best doen om juist achter die identiteit en de leeftijd te komen!

quote:Jij spits de vraag op "Hoe kun je zien dat iemand legaal is" en dan moeten maar mensen die aan jouw maatregel niks hebben (die al legaal zijn en niks fouts doen) de moeite er maar voor doen. Keer het om, laat de klant maar bewijzen dat hij genoeg moeite heeft gedaan om zeker te zijn (en dan heb je precies dezelfde situatie als nu, behalve de rompslomp van een registratie systeem). Het is de klant inderdaad die hier de verantwoodelijkheid steeds niet heeft willen nemen. Dus als de overheid mensen in bescherming wil nemen, leg het dan daar neer.

Hoe dan? Hoe kan een klant nu zeker weten dat een prostituee niet minderjarig is? Er is juridisch en sociaal niks mis met een man die graag een 18-jarige prostituee wil, hoe verachtelijk jij dat ook vindt. Immers, wij hebben als samenleving er zelf voor gekozen dat dat mag!



Registreer die hap nou maar, het is een stap in de goede richting.

quote:Want was nou het verschil ook alweer tussen een klant die zegt:"Ik wist niet dat ze geen 18 was" en "Ik wist niet dat haar registratie gestolen/vals was"? (Hint: In weze is daar geen verschil tussen).Je hebt het steeds over een registratie die gestolen kan worden. Het leuke van een register is juist dat een register centraal is. Het is dus iets meer dan een pasje dat je kunt stelen of namaken...
Alle reacties Link kopieren
Wat zou de oplossing zijn.

Kinky.nl waar een advertentie stond van dit meisje. Kun je echt niet zien dat dit meisje 16 was. Kijk zelf maar op de pagina. Je ziet echt niet dat ze 16 zijn vanaf een foto.



Wat een klein beetje zou kunnen helpen.

-Is pooiers verbieden. (Prostitueebezoekers die een pooier zien kunnen die dan aangeven)

-De leeftijd verhogen naar 25 jaar misschien.

-Een registratiesysteem waar een prostituee geregistreerd zou moeten zijn,met een vergunning. Dit zou wel zo discreet moeten zijn. Dat alleen de overheid dit weet en verder niemand anders.Zodat je als man altijd weet dat deze vrouwen gecontroleerd zijn op leeftijd en andere kwaliteits eisen. Een keurmerk voor deze vrouwen. Helaas zal de prijs omhoog gaan. Maar goed dat weet je als man wel dat je bij een goedgekeurde prostituee. Politie zou je hier kunnen inzetten.



Maar ik ben bang dat dit niet helpt. Er zullen altijd vrouwen zijn die geld willen verdienen of tegen hun wil dit moeten doen en mannen die goedkope seks willen hebben.
Het gaat niet om wie je bent,maar wie je kent!!
quote:frapogalo schreef op 30 juli 2015 @ 20:03:

Maar ik ben bang dat dit niet helpt. Er zullen altijd vrouwen zijn die geld willen verdienen of tegen hun wil dit moeten doen en mannen die goedkope seks willen hebben.

Die mannen kun je dan wél snoeihard aanpakken omdat ze dan geen enkel excuus meer hebben mocht de dame minderjarig zijn, dat is het hele idee achter een register en strenge regulering van prostitutie.



Vrijwel niemand hier op Viva weet precies hoe je een legale van een illegale prostituee onderscheidt. We weten niet eens precies wat legaal of illegaal is in de prostitutie. Dat op zich is al opzienbarend. Er wordt veel gescholden op 'hoerenlopers', maar zelf weten we het ook niet veel beter. Is dat niet frappant?
Alle reacties Link kopieren
Joh, en toch zijn er valse paspoorten en identiteitsbewijzen in omloop. Alles wordt vervalst, nagemaakt, ontdoken, etc. Er bestaat niet zoiets als een waterdicht systeem en zeker niet in een schimmige wereld als de prostitutie. Vraag naar te jonge kinderen heeft altijd bestaan en zal door registratie niet uitgeband worden.



Die mannen maken mij niet wijs dat ze op zoek waren naar een volwassen prostituee. Dan waren ze naar een club of een bonafide bureau gegaan waar al een en ander gereguleerd is. Zal best dat dit niet onomstotelijk bewezen kon worden en ze er niet voor veroordeeld konden worden, maar dat maakt het nog steeds niet minder waar. Dat er in de advertentie net 18 stond, zegt genoeg hoor. In schimmige wereldjes hebben ze overal codetaal voor, of denk je dat ze altijd ter goeder trouw zijn en de waarheid spreken, want dan leef je echt onder een steen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 juli 2015 @ 20:14:

Joh, en toch zijn er valse paspoorten en identiteitsbewijzen in omloop. Alles wordt vervalst, nagemaakt, ontdoken, etc. Er bestaat niet zoiets als een waterdicht systeem en zeker niet in een schimmige wereld als de prostitutie. Vraag naar te jonge kinderen heeft altijd bestaan en zal door registratie niet uitgeband worden.



Die mannen maken mij niet wijs dat ze op zoek waren naar een volwassen prostituee. Dan waren ze naar een club of een bonafide bureau gegaan waar al een en ander gereguleerd is. Zal best dat dit niet onomstotelijk bewezen kon worden en ze er niet voor veroordeeld konden worden, maar dat maakt het nog steeds niet minder waar. Dat er in de advertentie net 18 stond, zegt genoeg hoor. In schimmige wereldjes hebben ze overal codetaal voor, of denk je dat ze altijd ter goeder trouw zijn en de waarheid spreken, want dan leef je echt onder een steen.

Weer focus je op de mannen en niet op het systeem dat het mogelijk maakt dat deze mannen, mochten ze zo kwaadaardig zijn als jij beweert, nauwelijks gestraft worden..



En nogmaals, regulering en registratie gaan veel verder dan een pasje dat je kunt stelen of namaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 30 juli 2015 @ 20:17:

[...]



Weer focus je op de mannen en niet op het systeem dat het mogelijk maakt dat deze mannen, mochten ze zo kwaadaardig zijn als jij beweert, nauwelijks gestraft worden..



En nogmaals, regulering en registratie gaan veel verder dan een pasje dat je kunt stelen of namaken. maar het gaat ook om de mannen. Geen enkele systeem zal kunnen voorkomen dat er een categorie mannen is die juist op die jonge meisjes af komt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 30 juli 2015 @ 20:14:

[...]



Die mannen kun je dan wél snoeihard aanpakken omdat ze dan geen enkel excuus meer hebben mocht de dame minderjarig zijn, dat is het hele idee achter een register en strenge regulering van prostitutie.



ik weet dat wij hier verschillend over denken, maar in mijn ogen hebben deze mannen nu al geen enkel excuus. Voor zover ik het gelezen heb vindt de rechter dit trouwens ook. De straf die de mannen gekregen hebben ís omdat ze aangerekend wordt dat ze het met een minderjarige gedaan hebben.



Vrijwel niemand hier op Viva weet precies hoe je een legale van een illegale prostituee onderscheidt. We weten niet eens precies wat legaal of illegaal is in de prostitutie. Dat op zich is al opzienbarend. Er wordt veel gescholden op 'hoerenlopers', maar zelf weten we het ook niet veel beter. Is dat niet frappant?volgens mij wordt hier niet eens zo veel gescholden op hoerenlopers in het algemeen, maar wel op deze specifieke klanten. Op hoerenlopers die willens en wetens op het randje lopen, en er in dit geval aantoonbaar overheen gingen. Verder zou ik jou willen adviseren om het topic 'betaalde seks' eens door te lezen. Daar kun je ook lezen wat de dames zélf vinden van het legaal gemaakte prostitutieberoep. Welke gevolgen zij zelf zagen qua misstanden. Tip van de sluier: ze moesten ineens veel meer belasting betalen en zagen de illegale concurrentie goedkoper en onveiliger gaan werken, én groeien.



En is het frappant dat mensen die NIET de grenzen van wat net wel / absoluut niet kan opzoeken geen boodschap hebben aan de schimmigheid van die grens? Dat vind ik helemaal niet frappant. Dat vind ik het verschil tussen wel fatsoen en het niet genoeg kunnen schelen en daarom laakbaar.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:rosanna08 schreef op 30 juli 2015 @ 20:33:

[...]



maar het gaat ook om de mannen. Geen enkele systeem zal kunnen voorkomen dat er een categorie mannen is die juist op die jonge meisjes af komt.



Ja, dat is het punt he....

Vanaf 18 jaar mag het.

Hoe bloedjong dat ook in mijn ogen nog is. En inderdaad, net achttien is een enorm populaire categorie in de prostitutie.



Zou het een idee zijn dat bijvoorbeeld vrouwen tussen de (ik opper even iets) achttien en tweeëntwintig alleen in clubs mogen werken of zo?

Dus bij de belastingbetalende, gecontroleerde, officiële huizen, zodat het schimmige hotelkamer gebeuren tot en met die leeftijd in ieder geval volgens de wet verboden is?



Boven de achttien is men volwassenen maar dat men net als bij het kopen van drank en sigaretten je tot een bepaalde leeftijd moet kunnen laten zien dat het kosher is?

Dat kan dan gewoon met een ID bewijs wat iemand toch al heeft.
Alle reacties Link kopieren
verkeerd topic sorry
Alle reacties Link kopieren
Hotelprostitutie is toch al illegaal?
Anti-social behaviour is a trait of intelligence in a world full of conformists - Nikola Tesla
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 30 juli 2015 @ 20:36:

[...]







En is het frappant dat mensen die NIET de grenzen van wat net wel / absoluut niet kan opzoeken geen boodschap hebben aan de schimmigheid van die grens? Dat vind ik helemaal niet frappant. Dat vind ik het verschil tussen wel fatsoen en het niet genoeg kunnen schelen en daarom laakbaar.

Juist.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:feow schreef op 30 juli 2015 @ 20:36:

[...]

ik weet dat wij hier verschillend over denken, maar in mijn ogen hebben deze mannen nu al geen enkel excuus. Voor zover ik het gelezen heb vindt de rechter dit trouwens ook. De straf die de mannen gekregen hebben ís omdat ze aangerekend wordt dat ze het met een minderjarige gedaan hebben.

Juist niet. De rechter gaat helemaal niet mee met de zware straffen die het OM eiste omdat het niet aan te tonen is dat ze er op uit waren een minderjarige te neuken voor geld. Dat probeer ik dus uit te leggen. Hier gaat totaal geen afschrikkende werking van uit: Geen zes maanden cel zoals het OM eist, maar een dagje cel en een taakstraf.



Waarom denk jij dat de rechter dan zo dramatisch is afgeweken van de eis van het OM?
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 30 juli 2015 @ 20:17:

[...]



Weer focus je op de mannen en niet op het systeem dat het mogelijk maakt dat deze mannen, mochten ze zo kwaadaardig zijn als jij beweert, nauwelijks gestraft worden..



En nogmaals, regulering en registratie gaan veel verder dan een pasje dat je kunt stelen of namaken.Het zijn de mannen die gebruik maken van de prostitutie, het zijn de mannen waarvoor een systeem bedacht moet worden zodat ze van minderjarigen afblijven, het zijn de mannen waarvoor prostituees geregistreerd moet gaan worden, het zijn de mannen waarvoor justitie straffen moet uitdelen, etc. Dus ja, ik denk wel dat die mannen het probleem zijn, ja. Als mannen het fatsoen zouden hebben om niet op het randje van legaal te willen neuken, als de mannen niet willens en wetens de schimmige kant van de prostitutie zouden opzoeken in hotels met pooiers op de plee ernaast, dan hadden we het nergens over, hè!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 30 juli 2015 @ 21:09:

[...]



Juist niet. De rechter gaat helemaal niet mee met de zware straffen die het OM eiste omdat het niet aan te tonen is dat ze er op uit waren een minderjarige te neuken voor geld. Dat probeer ik dus uit te leggen. Hier gaat totaal geen afschrikkende werking van uit: Geen zes maanden cel zoals het OM eist, maar een dagje cel en een taakstraf.Heeft de officier van justitie dan aangevoerd dat ze op zoek waren naar minderjarigen? Ik dacht dat ik dat alleen hier gelezen had. Hoe kom je er bij dat de eisen van het OM gestoeld waren op 'bewust op zoek naar jonger dan 18?'



Je zal gelijk hebben. Gevangenisstraf vind de rechter ongepast omdat ze niet bewust op zoek waren naar een minderjarige. Alleen degene die bewust op zoek was naar een grensgeval wordt extra zwaar aangerekend dat hij niet beter heeft onderzocht dat hij zich aan de juiste kant van de grens bevond, die moet wel de cel in. De rest krijgt straf voor het feit dat ze beter hun best hadden moeten doen om geen kind te schaden, per ongeluk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:kladderadatsch schreef op 30 juli 2015 @ 20:54:

Hotelprostitutie is toch al illegaal?



Je hebt gelijk.

Mag sowieso niet.



Maar het ging me even over de leeftijd, als prostitué werken en dan zo veel mogelijk voorkomen dat meiden onder de achttien in situaties zoals Kimberly terechtkomen.



Verbieden kan niet omdat iemand 18 en dus volwassenen is maar dat men tot een bepaalde leeftijd alléén in clubs mag werken bijvoorbeeld.

En een ID heeft iedereen dus dat er niet apart geregistreerd hoeft te worden.

Onder de (bijvoorbeeld) tweeëntwintig en dan buiten een legale club is een nogo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 30 juli 2015 @ 21:30:

[...]





Je hebt gelijk.

Mag sowieso niet.



Maar het ging me even over de leeftijd, als prostitué werken en dan zo veel mogelijk voorkomen dat meiden onder de achttien in situaties zoals Kimberly terechtkomen.



Verbieden kan niet omdat iemand 18 en dus volwassenen is maar dat men tot een bepaalde leeftijd alléén in clubs mag werken bijvoorbeeld.

En een ID heeft iedereen dus dat er niet apart geregistreerd hoeft te worden.

Onder de (bijvoorbeeld) tweeëntwintig en dan buiten een legale club is een nogo.



Dit heeft bij bordelen niet zo gewerkt. Bordelen werden niet meer gedoogd zonder vergunning e.d.

Resultaat was een flow aan illegale praktijken.

En wil je nu echt voorstellen dat elke hoer haar ID aan elke klant moet laten zien? Dat je achter het raam staat als 'snoesje doethutgraag' maar dat elke klant te weten komt dat je Truus de Boer heet?



Veel mannen willen ook niet naar een club, willen slechts hun dame in de ogen kijken, en niet de portier. Trouwens, is zo'n portier dan geen potentiële pooier? En escorts, moeten die ook hun echte naam blootgeven? En zonder chauffeur (vaak iemand die ook ietwat daar is voor de veiligheid) werken omdat het een potentiële pooier is?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 juli 2015 @ 21:17:

[...]





Het zijn de mannen die gebruik maken van de prostitutie, het zijn de mannen waarvoor een systeem bedacht moet worden zodat ze van minderjarigen afblijven, het zijn de mannen waarvoor prostituees geregistreerd moet gaan worden, het zijn de mannen waarvoor justitie straffen moet uitdelen, etc. Dus ja, ik denk wel dat die mannen het probleem zijn, ja. Als mannen het fatsoen zouden hebben om niet op het randje van legaal te willen neuken, als de mannen niet willens en wetens de schimmige kant van de prostitutie zouden opzoeken in hotels met pooiers op de plee ernaast, dan hadden we het nergens over, hè!



Als je met 'mannen' het kleine percentage (helaas in aantal nog steeds schrikbarend groot) mannen bedoeld dat hoeren loopt zonder zich diepgravend bezig te houden met de misstanden in de prostitutie bedoeld ben ik het volledig met je eens.

Ik geloof oprecht dat de meeste mannen niet zo zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 30 juli 2015 @ 22:14:

[...]





Dit heeft bij bordelen niet zo gewerkt. Bordelen werden niet meer gedoogd zonder vergunning e.d.

Resultaat was een flow aan illegale praktijken.

En wil je nu echt voorstellen dat elke hoer haar ID aan elke klant moet laten zien? Dat je achter het raam staat als 'snoesje doethutgraag' maar dat elke klant te weten komt dat je Truus de Boer heet?



Veel mannen willen ook niet naar een club, willen slechts hun dame in de ogen kijken, en niet de portier. Trouwens, is zo'n portier dan geen potentiële pooier? En escorts, moeten die ook hun echte naam blootgeven? En zonder chauffeur (vaak iemand die ook ietwat daar is voor de veiligheid) werken omdat het een potentiële pooier is?



Bij een club wordt het ID gecheckt bij het in dienst treden.

De klant hoeft dat dus niet te doen. Dat heeft de eigenaar van het bordeel al gedaan.

Dus een klant hoeft ook de echte naam niet te weten. Zo'n dame is in dienst bij een legale onderneming en daar weten ze dat de sekswerker legaal is en van de correcte leeftijd is.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 30 juli 2015 @ 22:18:

[...]





Als je met 'mannen' het kleine percentage (helaas in aantal nog steeds schrikbarend groot) mannen bedoeld dat hoeren loopt zonder zich diepgravend bezig te houden met de misstanden in de prostitutie bedoeld ben ik het volledig met je eens.

Ik geloof oprecht dat de meeste mannen niet zo zijn.Ik weet wel zeker dat de meeste normale mannen zo niet zijn. De mannen in mijn omgeving denken er ook niet zoveel anders over als ik, geen fatsoenlijke vent met een stel werkende hersenen had dat meisje misbruikt. Van volwassen mannen die wel in zo'n situatie belanden opzoeken, kan je vrij veilig constateren dat ze het geen fluit uitmaakte of ze nu wel net 18 was of niet en dat is ze dan ook aangerekend.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 30 juli 2015 @ 22:14:

[...]





Dit heeft bij bordelen niet zo gewerkt. Bordelen werden niet meer gedoogd zonder vergunning e.d.

Resultaat was een flow aan illegale praktijken.

En wil je nu echt voorstellen dat elke hoer haar ID aan elke klant moet laten zien? Dat je achter het raam staat als 'snoesje doethutgraag' maar dat elke klant te weten komt dat je Truus de Boer heet?



Veel mannen willen ook niet naar een club, willen slechts hun dame in de ogen kijken, en niet de portier. Trouwens, is zo'n portier dan geen potentiële pooier? En escorts, moeten die ook hun echte naam blootgeven? En zonder chauffeur (vaak iemand die ook ietwat daar is voor de veiligheid) werken omdat het een potentiële pooier is?Portiers en chauffeurs zijn meestal ook in dienst van een club of bureau en gewoon collega's in feite. Een pooier is heel wat anders.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 30 juli 2015 @ 00:47:

Het grootste probleem in die industrie is denk ik dat de vraag naar tienermeisjes enorm groot is.

18 jaar vind ik eigenlijk ook nog te jong voor de legale business trouwens.

Maar wat is nou het probleem om even te wachten tot het meisje 18 is voor een hoerenloper? wat is het probleem om een prostituee via legale weg te nemen?

En ik kan heel moeilijk geloven dat die Armin niet heeft verteld tegen zijn klanten dat het meisje pas 16 is, Kimberley had zoveel klanten in die paar dagen! daar is een reden voor.

En de klanten zijn ook schuldig bevonden, een lage straf misschien, maar ze zijn wel schuldig bevonden.



Op netflix is de documentaire 'hot girls wanted' te zien. meisjes reageren op een ad. van graigslist. Ze willen meisje tussen de 18 en 20 jaar.

Ze krijgen een ticket naar Miami want daar is de enige wet dat ze 18 moeten zijn en verdienen wat geld in de porno-industrie. Deze meisjes doen het vrijwillig trouwens. maar worden zo vreselijk misbruikt....

De best lopende porno: jonge naïeve tienermeisjes van net 18 en sex onder dwang. Heel gruwelijk.

Als ze wat ouder worden, zo rond de 24, komen ze in de categorie MILF... maar de meeste meisjes houden dit werk niet zo lang vol, en de meesten worden na een paar maanden al niet meer gevraagd dus ze verdienen niks meer...

En dit is dus ontstaan omdat er zoveel mannen zijn die dit willen, dit is waar mannen van fantaseren.

En dit is wat goed verdient in deze industrie.Ik heb deze docu gedownload maar nog niet gezien. Waarom gaan die meiden vrijwillig daarheen? En wat bedoel je met 'vreselijk misbruikt'?
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
Alle reacties Link kopieren
Krijgen we straks echt dit soort rechtszaken, maar dan met volwassen vrouwen van 18,19,20?

En dan ben je dus een smerige hoerenloper als je al man/jongen van 22 naar een vrouw van 19 gaat???
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven