Is mijn vriendin getrouwd of is ze iemand anders?

30-07-2015 11:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik de OP een tijd geleden heb verwijderd, hierbij een update inclusief wat details en kleine samenvatting:



Samenvatting:

Ongeveer een halfjaar een relatie met een vrouw. Ze heeft kennis gemaakt met mijn leven, vrienden en familie ontmoet, maar ook met wie ik ben in het dagelijksleven: mijn huis, omgeving, stad etc. Helaas heb ik niets van haar gezien, nooit familie of vrienden ontmoet: smoesjes op het moment dat ik ze zou ontmoeten. Mocht nooit naar haar toe komen etc. Ze loog over haar naam en achternaam, pas na maanden zeuren heb ik haar achternaam gezien (puur toeval). Ze bleek na maanden veel ouder te zijn dan eerst werd verteld, geen 4 jaar maar 10 jaar verschil in leeftijd (zij is ouder). Ze bleef ook nooit bij mij slapen, was hier alleen overdag en dan hadden wij seks. Overnachten deden wij wel samen, maar alleen op vakanties of in hotels als ze daar voor haar werk moest overnachten. Daarnaast kon ik haar nooit bellen, zij belde mij en dan was dat altijd als ze in de auto zat of een andere neutrale plek. Prima, maar niet geheel vreemd dat dan alle alarmbellen afgaan: zou ze nog getrouwd zijn, of nog samenwonen met iemand? Vragen vragen etc..



Tot wel 4 x toe heb ik een serieus gesprek met haar gevoerd en aangegeven NU DUIDELIJKHEID te willen, eerlijk zijn wie ze is en wat er is. Dat heeft ze keer op keer "gedaan", maar achteraf (gisteravond) bleek ook hier niets van te kloppen. Mijn conclusie: wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Voor een psycholoog maak je wel ontzettend veel spel en grammatica fouten in je zinnen zeg!



Maar volgens mij ben je een beetje een masochistje.

Jij trekt liever die pleister er heeeeeeeeeel langzaam af zodat het lekker lang pijn doet in plaats van even de pijn voelen en weer doorgaan.



Kan hoor, ieder zijn ding

Maar je weet wat ze zeggen hè, zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij schrijf ik te veel hier, maar wil het toch even kwijt..maar euhh...kan het ook nog dat zij hem maar gewoon steeds laat ""jagen".

Want dat moet hij natuurlijk nu wel!

.

Dan is het wel een slimme doos he?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:struisvogelnest schreef op 30 juli 2015 @ 17:11:

Dat hier 11 pagina's over volgeschreven zijn, ik begrijp niet hoe dat kan.En nog niet weten of ze getrouwd is of iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:intls schreef op 30 juli 2015 @ 16:27:

[...]





Er is een enorme correlatie tussen de privesfeer en het werk. Veel mensen die overspannen raken op het werk hebben ook te maken met relationele of andere priveproblemen. De gesprekken binnen onze organisatie met clienten gaan dan ook voor meer dan de helft over relaties, overlijden of scheidingen. Wij hopen dan een kleine doorgang te creeren naar de werkvloer en hoe zij werk en prive gescheiden kunnen houden.



Het is niet raar dat een psycholoog ook wel eens naar een psycholoog gaat voor zichzelf, wij noemen dit professionele blindheid en soms is het ook een goede wakup-call. Problemen bij jezelf herkennen is niet lastig, maar soms heb je wel een zetje nodig van een ander om tot actie over te gaan. Je zal ook raar staan op te kijken hoeveel arten naar een psycholoog gaan, of GGZ medewerkers. Je kunt nog zo goed een boek kunnen lezen, maar schrijven is toch een heel ander verhaal Bijzonder. Dat is toch bedrijsmaatschappelijk werk? Bedrijfspaychologie wordt toch anders ingezet? Assesments?
BeoBioBoerderij
Hebben jullie haar verjaardag al eens gevierd? Weet je wanneer ze jarig is?



Haar collega's heb je verder niet gesproken maar nogmaals, hoe stelde zij jou aan hen voor? Alsof je 'een' vriend was, of een zakenrelatie, of op een manier dat jij bij wijze van haar broertje bent? Of was het meer dat niemand iets zei maar haar collega's al hun hand uitstaken en dat was het verder?



Heel rot voor je dat je gevoelens voor haar hebt maar zij jou in het ongewisse laat. Eigenlijk speelt ze met je (letterlijk en figuurlijk) en ziet ze jou niet als een gelijkwaardig persoon. Lijkt me niet gezond, laat staan goed voor je zelfrespect, als je haar maar haar zin blijft geven in stommetje spelen. Kan het nog zo'n lekker wijf zijn maar ze heeft niet zo'n respect voor je dat ze de grondbeginselen van vriendschap/vriendschap+ (eerlijkheid, openheid, intenties) in jullie contact wil toepassen.
Alle reacties Link kopieren
Als jij een psych bent dan eet ik mijn schoen op.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wrom denk je dat, viva-amber?
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 30 juli 2015 @ 19:00:

Wrom denk je dat, viva-amber?Even lezen he?...gewoon even lezen, dan had je deze vraag niet hoeven stellen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ik zie nergens waarom viva-amber dit denkt. Welke pagina staat het?
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 30 juli 2015 @ 19:34:

Ik zie nergens waarom viva-amber dit denkt. Welke pagina staat het?Elke post die TO al geschreven heeft.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 30 juli 2015 @ 19:34:

Ik zie nergens waarom viva-amber dit denkt. Welke pagina staat het?

Nou...hierboven word door TO ook al iets gezegt, gewoon nog even helemaal doorlezen, en euhh...

Viva denkt dit niet, het is een feit...althans zoals TO ons zelf zegt.

.

Doei!

Nou niet meer vragen he?, anders ga ik vervelend doen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren




Dat je dit zo lang hebt door laten gaan. Je moet wel een heel laag zelfbeeld hebben! En dat je er ook nog eens de tijd voor wilt nemen, omdat je bang bent dat het misschien miscommunicatie is?! Zij doet al 6 maanden geheimzinnig; je hebt alle recht om de waarheid te eisen en wel meteen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 30 juli 2015 @ 19:34:

Ik zie nergens waarom viva-amber dit denkt. Welke pagina staat het?

IK lees het terug in elke post van TO

Slechte opbouw van de zinnen, vol spel en grammatica fouten en daarnaast zijn zijn ideeën erg getuigen van weinig psychologisch inzicht
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja... ja... of zoiets...
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 30 juli 2015 @ 18:11:

Volgens mij schrijf ik te veel hier, maar wil het toch even kwijt..maar euhh...kan het ook nog dat zij hem maar gewoon steeds laat ""jagen".

Want dat moet hij natuurlijk nu wel!

.

Dan is het wel een slimme doos he?



Het ultieme hard TO get spelen! Slim van die vrouw. Nou ik denk dat TO wel into haar is.

Of ze is een geheim agent van de CIA en ze verdenkt dat TO een terrorist is?
Ja dat las ik, Summer, maar dacht, wellicht heeft v-a nog een aanvulling.

Ikzelf vind het bijv. vreemd dat je als bedrijfspsycholoog voor je werk de hele wereld af zou reizen, zoals TO zelf vertelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 30 juli 2015 @ 19:50:

Ja dat las ik, Summer, maar dacht, wellicht heeft v-a nog een aanvulling.

Ikzelf vind het bijv. vreemd dat je als bedrijfspsycholoog voor je werk de hele wereld af zou reizen, zoals TO zelf vertelt.

Misschien doet hij werkbezoeken op de werkvloer

En werkt hij voornamelijk met piloten en stewardessen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 30 juli 2015 @ 17:45:

Je voornemen om dit tot op de bodem uit te zoeken verdwijnt bij elke zaadlozing als sneeuw voor de zon, is het niet, TO?



Dit.



Ik weet dat ik het eigenlijk niet hoor te doen, maar vooral de laatste pagina heeft me laten lachen, en dat met die acht die een drie wordt in het bijzonder.



Serieus, TO, JE WIST NIET EENS HAAR ACHTERNAAM?
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 30 juli 2015 @ 19:51:

[...]





Dit.



Ik weet dat ik het eigenlijk niet hoor te doen, maar vooral de laatste pagina heeft me laten lachen, en dat met die acht die een drie wordt in het bijzonder.



Serieus, TO, JE WIST NIET EENS HAAR ACHTERNAAM?

Ja, er zijn er nogal wat die vreselijk om me moeten lachen, ik herken het, word me vaker gezegt.

Maar het is toch om te huilen?

.

Dus ik heb eigenlijk liever dat je huilt,..

Moet toch niet nodig zijn dit?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ze woont toch zo rot? Zeg dat ze bij je in mag trekken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Elle hoe is het met je meid?
Geweldig topic!!!



Ik ben voor de optie: Haar achtervolgen als ze naar huis gaat. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 30 juli 2015 @ 19:56:

[...]



Ja, er zijn er nogal wat die vreselijk om me moeten lachen, ik herken het, word me vaker gezegt.

Maar het is toch om te huilen?

.

Dus ik heb eigenlijk liever dat je huilt,..

Moet toch niet nodig zijn dit?Ik bedoelde het niet naar hoor, Elle. Ik waardeer jouw posts meestal juist wel en ik gebruik zelfs ook wel eens vage vergelijkingen. Jij bedoelt het volgens mij goed
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 30 juli 2015 @ 20:31:

[...]





Ik bedoelde het niet naar hoor, Elle. Ik waardeer jouw posts meestal juist wel en ik gebruik zelfs ook wel eens vage vergelijkingen. Jij bedoelt het volgens mij goed

Weet ik!...ik zit ook maar een beetje gein te trappen, meestal lees ik die van jou ook.

rosemetijs...goed!

Ik hoop met jou ook.

Het zonnetje komt er weer aan!..kunnen we weer proosten met onze rosé.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 30 juli 2015 @ 19:50:

Ja dat las ik, Summer, maar dacht, wellicht heeft v-a nog een aanvulling.

Ikzelf vind het bijv. vreemd dat je als bedrijfspsycholoog voor je werk de hele wereld af zou reizen, zoals TO zelf vertelt.

Ja, je hebt gelijk, dat is idd nogal vreemd.

.

Het mot niet gekker worden he hier?!?!

Maar

goed opgemerkt...dus TO, hoe zit dat verdomme?

De hele middag zit ik hier al te brainstormen, straks is het nog mijn probleem ipv jou probleem.

Dus je legt de zooi op tafel, of anders......



...ja, dat weet ik zo even niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven