Welkom in Café Wakker!

24-07-2015 00:58 3016 berichten
Welkom in Café wakker!

Ben je wakker, half in slaap of al in dromenland voel je vrij om hier te komen kletsen.

We hebben heerlijke hapjes en drankjes en een fijne barman .

quote:Marjo41 schreef op 01 augustus 2015 @ 01:03:

[...]

Ik heb er geen problemen mee Prada.

Dit is jouw gevoel en wie ben ik om jou te zeggen dat je dit gevoel niet mag hebben?

Ik neem aan dat je oud en wijs genoeg bent.46 jaar en zeker oud en wijs genoeg. Dankjewel lieverd
quote:prada schreef op 01 augustus 2015 @ 01:06:

[...]

Waar maak je uit op dat ik me druk maak om de uitslagen. En waarom moet ik de motivatie terug krijgen, sorry die is er nooit geweest hoor.

Serieuze vraag hoor, zeker niet om je af te katten.Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo vrij mag zijn om het even samen te vatten.

Je lever en longen zien er niet goed uit en de artsen adviseren je met klem om medicatiegebruik en roken te stoppen c.q. minderen. Dit (eigen invulling) omdat er anders op korte termijn zich complicaties voor gaan doen die je kwaliteit van leven enorm zullen gaan verminderen of dat je op korte of langere termijn hierdoor zal overlijden.

Jij geeft aan dat deze informatie je niet veel doet. Je bent 'gelukkig' met je gedrag mbt het roken ed op dit moment. Je bent je er van bewust dat je behoorlijke gezondheidsrisico's loopt maar neemt dat voor lief. Je bent eigenlijk wel klaar met het leven in het algemeen. Verder geniet je wel van je familie en wil je ze geen pijn doen door zelf uit het leven te stappen.

Is dit een beetje correct?

Heb je hier dan nu nog een vraag over richting ons of wilde je dit gewoon even delen? Zijn er nog dingen die je hierin dwars zitten, waar je met iemand over wilt sparren?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 01 augustus 2015 @ 01:22:

Je lever en longen zien er niet goed uit en de artsen adviseren je met klem om medicatiegebruik en roken te stoppen c.q. minderen. Dit (eigen invulling) omdat er anders op korte termijn zich complicaties voor gaan doen die je kwaliteit van leven enorm zullen gaan verminderen of dat je op korte of langere termijn hierdoor zal overlijden.

Jij geeft aan dat deze informatie je niet veel doet. Je bent 'gelukkig' met je gedrag mbt het roken ed op dit moment. Je bent je er van bewust dat je behoorlijke gezondheidsrisico's loopt maar neemt dat voor lief. Je bent eigenlijk wel klaar met het leven in het algemeen. Verder geniet je wel van je familie en wil je ze geen pijn doen door zelf uit het leven te stappen.

Heb je hier dan nu nog een vraag over richting ons of wilde je dit gewoon even delen? Zijn er nog dingen die je hierin dwars zitten, waar je met iemand over wilt sparren?Mooie post Inge

Heb je hier dan nu nog een vraag over richting ons of wilde je dit gewoon even delen? Zijn er nog dingen die je hierin dwars zitten, waar je met iemand over wilt sparren?Mooi gezegd Inge.
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 augustus 2015 @ 00:12:

Als je je kleindochter en wie weet wat nog meer straks wil zien opgroeien, dan zou ik serieus hulp gaan zoeken. Dit kan je gewoon niet alleen. Zeker niet met wat je verder hebt meegemaakt, dat zal op zijn minst ook mee dealen waarom je je zo voelt en dat nodig hebt.

Maar ik neem aan dat het ziekenhuis toch ook hulp zou willen aanbieden om je te helpen? Dit is echt te zwaar om alleen te doen.

Ze willen dat ik contact opneem met een psycholoog. Heeft ontzettend goed geholpen met EMDR om mijn jeugd te verwerken. Toen de dood van mijn man. Daarna een psycholoog i.v.m. oudste. Ik ben echt therapie moe. Het komt zoals het komt en gaat zoals het gaat, Daar heeft niemand, ook ons Dotje mij niet voor nodig

quote:prada schreef op 01 augustus 2015 @ 01:16:

Kia pb terug....Heb ik gezien, ik ben even aan het nadenken over een antwoord.
quote:Marjo41 schreef op 01 augustus 2015 @ 01:08:

[...]

Mag ik me dan oprecht afvragen waarom je die onderzoeken dan laat doen?Natuurlijk mag je dat vragen lieverd. Ik werk zelf in de zorg als zorgkundige en doktersassistente. Beroepsdeformatie denk ik. En wat onderzoeken zijn gedaan toen ik op de spoed was, en toen was ik zo ver weg dat ik niets kon claimen. Saturatie 78 dus heel slecht.
quote:tattou schreef op 01 augustus 2015 @ 01:20:

[...]

Waarom niet?Even één voor één. Tattou jij was er van overtuigd dat de uitslagen mij wel wat doen. Waar maak je dat uit op.
quote:prada schreef op 01 augustus 2015 @ 01:34:

[...]

Even één voor één. Tattou jij was er van overtuigd dat de uitslagen mij wel wat doen. Waar maak je dat uit op.Uitslagen doen toch altijd wat met je?

Ingel helemaal mooi samengevat Ik wil er verder niets mee hoor. Alleen dat het er ook een andere kant is

Heb je hier dan nu nog een vraag over richting ons of wilde je dit gewoon even delen? Zijn er nog dingen die je hierin dwars zitten, waar je met iemand over wilt sparren?
quote:Jonari schreef op 01 augustus 2015 @ 01:36:

[...]

Uitslagen doen toch altijd wat met je?Oh sorry, dat heb ik dus helemaal niet
quote:prada schreef op 01 augustus 2015 @ 01:34:

[...]

Even één voor één. Tattou jij was er van overtuigd dat de uitslagen mij wel wat doen. Waar maak je dat uit op.Je manier van schrijven. Of je bent een goede leugenaar of het is waar, 1 van de 2.
quote:prada schreef op 01 augustus 2015 @ 01:40:

[...]

Oh sorry, dat heb ik dus helemaal niet

Echt?

Nou ik ben elke keer weer blij als mijn foto's goed zijn.
quote:Jonari schreef op 01 augustus 2015 @ 01:43:

[...]

Echt?

Nou ik ben elke keer weer blij als mijn foto's goed zijn.Lijkt me heel erg logisch hoor!
Tattou, je maakt me nu voor leugenaar uit. Dat vind ik heel erg.
quote:tattou schreef op 01 augustus 2015 @ 01:40:

[...]

Je manier van schrijven. Of je bent een goede leugenaar of het is waar, 1 van de 2.Begin je weer?
Excuzes moi dan maar.

Maar ik heb nog wel iets leuks, Let's go Crazy ^^

[...]
En hoi Kai ^^
quote:Marjo41 schreef op 01 augustus 2015 @ 01:46:

[...]

Lijkt me heel erg logisch hoor!Ja ik zou er ook zo van willen genieten, maar helaas, het lukt niet, het hoeft niet en ik wil het niet. Raar hey
Kia pb terug., neem er je tijd voor xxx
quote:prada schreef op 01 augustus 2015 @ 01:58:

[...]

Ja ik zou er ook zo van willen genieten, maar helaas, het lukt niet, het hoeft niet en ik wil het niet. Raar hey

Prada, dat is een keuze.

Maar je hoeft niks hoor.
En dat je me niet serieus neemt Tattou, ga weg. Alsjeblieft.. Ik laat me never nooit voor leugenaar uitmaken. Door niemand....
quote:prada schreef op 01 augustus 2015 @ 01:59:

Kia pb terug., neem er je tijd voor xxxJe zit met je nieuwe pb mijn hele relaas door de war te schoppen .
quote:Jonari schreef op 01 augustus 2015 @ 02:02:

[...]

Prada, dat is een keuze.

Maar je hoeft niks hoor.Voor mij is er geen keuze, dit is wat het is, altijd zo geweest. En dat geeft me zoveel rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven