Iphone gooit muziek eraf

31-07-2015 23:51 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey lezers,



Deze week heeft mijn iphone 5c een aantal keer uit zichzelf al mijn muziek gewist van mijn telefoon.

Is er iemand hier die hier ook ervaring mee heeft? En zo ja, ook enig idee hoe ik dit kan voorkomen?



Dank jullie wel alvast!
Alle reacties Link kopieren
O wat vervelend! Geen ervarinf maar wel een tip. Als je zoekt in Google op "iPhone muziek berdwemen". Krijg je veel hits van het Culture forum. Daar zal vast wel wat tussen staan. Hoop dat je eruit komt!
Alle reacties Link kopieren
Helaas al meerdere zoekopdrachten in google gedaan. Inderdaad ook iphone muziek verdwenen. Blijkbaar ben ik een van de enige met dit probleem want er staat echt heel weinig van op, balen! Vandaar ook dat ik het hier even gepost heb. Wie niet waagt wie niet wint toch 😋



Toch super bedankt voor de reactie anonymiss!
Alle reacties Link kopieren
Heb je op de Apple site gekeken? Mail gestuurd? Met apple gebeld?
Je bent zelf een theepot
Welke iOS versie staat erop? Sync je de iPhone met iTunes op de computer? Zo ja, staat je gekochte muziek ook op de computer of koop je alles via de iPhone? Als dat laatste het geval is moet je de muziek overzetten naar de computer voordat je gaat syncen, want de inhoud op de computer overruled de inhoud op je iPhone.



Wat voor troubleshooting heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen? Tip: google in het Engels dan krijg je veel meer hits, bijvvorbeeld: https://discussions.apple.com/thread/5429108.



En je kunt natuurlijk Apple Support bellen, maar wanneer je apparaat al wat ouder is en je geen AppleCare verzekering hebt afgesloten, heb je waarschijnlijk geen recht op gratis telefonische ondersteuning en moet je 29 euro betalen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook in het Engels gegoogled?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook, als mijn geheugen vol is! (Denk ik)
Ik hoorde laatst van iemand dat bij het synchroniseren alleen 'officiële' bij iTunes gekochte muziek mee gaat. Stond er ook elders gedownloade muziek op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven