Wat hang ik voor mijn badkamerramen?

31-07-2015 13:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn badkamer ben ik op zoek naar gordijnen en ik kom er gewoon niet uit. Ik heb 2 grote ramen van ongeveer 1 m breed en 2 m hoog. Onder de ramen zit nog een stuk muur van ongeveer 40 cm. En de ramen zelf zitten in een soort koof van ongeveer 10 cm diep, de ramen liggen dus iets verzonken. Ik weet gewoon echt niet wat ik daar voor gordijnen/raambekleding zal hangen. Het liefst niet te donker zodat er nog wat (zon)licht door heen kan vallen en het liefst niet te licht zodat je er niet te snel doorheen kan kijken als ik naakt onder de douche vandaan kom;) en het moet natuurlijk stof/materiaal zijn die tegen een beetje vocht/stoom kan. Wie heeft tips voor mij?
Folie? Wat je erop kan plakken?
Ik zou denken aan iets van semi-transparante rolgordijnen, die in het raam vallen. Maar zou me even goed laten informeren over waar je wel en niet doorheen kan kijken Al ligt het er ook aan hoe de inkijk van buiten is.
Wij hebben ook folie. Je kan er niet doorheen kijken, maar laat nog veel licht door.
Alle reacties Link kopieren
Shutters?



Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Luxaflex?
Dat zijn echt stofvangera en door het vocht gaat het stof nog plakken ook.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook folie idd! ideaal! genoeg licht maar niemand die me ziet.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Dat folie lijkt me misschien wel wat. Maar is dat makkelijk om zelf te doen of hebben jullie dat laten doen? En hoe zit het met de doorkijk als je het licht aan hebt in de badkamer? Weet iemand dat?



Luxaflexen zijn in mijn ogen inderdaad stofvangers dus dat doe ik maar niet! Die shutters die iemand hierboven plaatste vind ik ronduit schitterend maar waarschijnlijk ver boven mijn budget;)
Alle reacties Link kopieren
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 31 juli 2015 @ 16:51:

Dat folie lijkt me misschien wel wat. Maar is dat makkelijk om zelf te doen of hebben jullie dat laten doen? En hoe zit het met de doorkijk als je het licht aan hebt in de badkamer? Weet iemand dat?



Luxaflexen zijn in mijn ogen inderdaad stofvangers dus dat doe ik maar niet! Die shutters die iemand hierboven plaatste vind ik ronduit schitterend maar waarschijnlijk ver boven mijn budget;)



Ik heb het zelf aangebracht. Het is niet al te moeilijk als je het met beleid doet.

En doorkijk.. tja, als je recht voor het raam staat ( lees er bijna tegenaan) zullen ze je contouren zien.

Maar over het algemeen zal dat allemaal wel meevallen hoor
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Vouwgordijnen?
Alle reacties Link kopieren
Duo rolgordijn
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Wij hebben van dat folie. Werkt prima, heb er eigenlijk geen omkijken naar.

Wel zorgen dat je het er knap op plakt, maar daar kun je overal instructies voor vinden.
Oh en je hebt veel verschillende soorten, bij die van ons zie je wel dat er licht brand 's nachts, maar verder echt niets.



Ik weet trouwens uit ervaring dat shutters net zulke stofvangers zijn als luxaflex.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen welk 'motiefje' glasfolie jullie hebben? Ik zie even door de bomen het bos niet meer;)

Het nadeel van folie lijkt me wel dat ik dan zelf ook niet meer naar buiten kan kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven