Andijvie! Schoonmaak composiet aanrechtblad..?

27-07-2015 09:35 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een mooie nieuwe keuken met een glanzend composieten aanrechtblad, maar nu zitten er bij de kraan irritante watervlekken.



Waarmee kan ik die weghalen? Met antikalk middel durf ik niet..
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
azijn?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt een mengsel van steen met kunststof?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een composiet aanrechtblad en ik gebruik echt alles om het mee schoon te maken. Tot nu toe nog niets wat vlekken achter laat.



Meestal gebruik ik gewoon dasty
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou schoonmaakazijn gebruiken. En het dan niet te lang laten inweken, zodat alleen de kalkvlekken oplossen.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 27 juli 2015 @ 09:41:

Je bedoelt een mengsel van steen met kunststof?Ja precies.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik lees mee. Ik heb exact hetzelfde probleem!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte witte wijn azijn
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik had het laast ook geschrobd met cif nog niet weg toen met slonsje met gewone azijn en helemaal schoon nu
Je hebt verschillende kwaliteiten composiet. Als je Corean hebt, kun je er zowat alles meedoen en krijg je geen vlekken. Heb je Pledge geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Ouderwetse jif/cif maar niet de creme versie. gebruik een groem schuursponsje. klinkt eng maar onze keukenleverancier vertelde ons dat dat de enige goede manier was. ze leverden er zelfs een flesje bij.
Alle reacties Link kopieren
Jif werkt goed bij vetvlekken.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn met name watervlekken. Net nog enorme poetssessie met speciale reiniger en daarna met azijn... Nog steeds vlekken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Zal Cif proberen. Glassex had ook geen effect btw.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Wel de schurende versie nemen hoor anders werkt het niet. Ook gewoon een schuurspons gebruiken en niet een gewoon geel doekje. Laat even weten hoe het gegaan is.
Weet je trouwens zeker dat het watervlekken zijn? Kan het bijvoorbeeld niet dat bij het afkitten de kit is uitgewreven?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2015 16:56
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook composiet en maken eens in de zoveel tijd het blad schoon met schuurmiddel. Is ook wat de fabrikant aanraadde
Alle reacties Link kopieren
quote:poetsgraag schreef op 17 september 2015 @ 15:56:

Hoi, ... zen



Dit lijkt me spam, aangezien je je hier speciaal voor hebt aangemeld, maar goed... bedankt voor de tip.



Update! Nog steeds vlekken.



Ik ga schuurmiddel proberen, maar ik ben eerst even de leverancier denk ik.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Vaak staat het ook op de site van de leverancier/ fabrikant



Ons blad komt bij dekker Zevenhuizen vandaan en als het goed is staat daar eea op de site.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven