Mobieltje voor dame op leeftijd

20-01-2012 20:11 26 berichten
Mijn moeder loopt richting de zeventig en heeft hele slechte ogen. Ze heeft een prepaidtelefoontje van het meest simpele soort en ze heeft totaal geen behoefte aan toeters en bellen. Alleen bellen en smsjes sturen is belangrijk voor haar.



Nu heeft mijn moeder haar huidige toestel laten vallen en doen een aantal toetsen het niet meer. Vanmiddag is mijn moeder naar Vodafone geweest voor een nieuw mobieltje. Dit toestel heeft ze echter direct teruggebracht, omdat ze er naar eigen zeggen tureluurs van werd.



Op het beginscherm van de telefoon stonden icoontjes, maar op haar deels gesneuvelde telefoon staat gewoon een lijst. Mijn moeder wil dus weer zo'n toestel zonder icoontjes in felle kleurtjes.



Ik heb even op een aantal sites gekeken naar prepaidtelefoons, maar uit die plaatjes kan ik niet echt afleiden of je icoontjes of een lijst krijgt. Vaak zie je icoontjes, maar dit is wellicht simpel in te stellen bij scherminstellingen.



Wie weet er een telefoon die voldoet aan de wensen van mijn moeder? De telefoon moet overigens wel een beetje ladylike zijn, dus zo'n vierkante koelkast met extra grote toetsen is ook weer niet de bedoeling . De telefoon die mijn moeder vandaag heeft uitgeprobeerd kostte overigens dertig euro, om een idee te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dit is misschien een handige lijst



http://www.seniorentelefo ... /top-10-senioren-gsm.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven