Samsuns S5 valt steeds uit.

30-07-2015 21:13 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vandaag doet mijn telefoon (Samsung S5) raar. Hij valt steeds na een minuut spontaan uit terwijl de batterij niet leeg is. Ik denk dat het te maken heeft met de software, heb laatst wel een update gehad, maar kan me niet voorstellen dat ik daar nu pas blijkbaar last van krijg?

Ik heb al wel gebeld naar Samsung en daar hadden ze het over flashen van de software. Kan ik dit zelf ook doen? Ik ga morgen op vakantie en heb dus mijn mobiel nodig!!!



Tips zijn welkom!!
Alle reacties Link kopieren
oh zie de fout in de titel nu pas....
Alle reacties Link kopieren
Mocht alles niet werken,



Hard reset, klikkie klikkie
Is je telefoon 2 jaar of ouder? Ik had ook een Samsung die na ongeveer 2 jaar steeds uitviel. Het leek wel alsof er een tijdbommetje in zat. Uiteindelijk heb ik nog een half jaartje aangemodderd met harde resets een nieuwe ROM, maar het wilde allemaal niet baten. Het is misschien paranoÏde maar ik heb echt het idee gehad dat dit bewust was vanuit Samsung.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 30 juli 2015 @ 21:41:

Is je telefoon 2 jaar of ouder? Ik had ook een Samsung die na ongeveer 2 jaar steeds uitviel. Het leek wel alsof er een tijdbommetje in zat. Uiteindelijk heb ik nog een half jaartje aangemodderd met harde resets een nieuwe ROM, maar het wilde allemaal niet baten. Het is misschien paranoÏde maar ik heb echt het idee gehad dat dit bewust was vanuit Samsung.Mijn samsung toen destijds was ook na 2 jaar verrot. Was een Star. Maar die draaide nog niet op android. Sinds die tijd vind ik samsung k*ttelefoons... Zou best eens kunnen hoor, dat ze het er om doen, vaak 2 jarige abonnementen en daar spelen ze dan op in... Maar dat is puur hypothetisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aapje0801 schreef op 30 juli 2015 @ 21:32:

Mocht alles niet werken,



Hard reset, klikkie klikkie



Het heeft gewerkt! Echt top!!!

Alles wel kwijt, maarja dat komt wel weer goed. Belangrijkste was dat mijn telefoon het weer normaal ging doen
Alle reacties Link kopieren
Geen enkel probleem, weer iemand blij gemaakt met wat kennis
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor.... mobiel is dood, laten vallen op de 1e vakantiedag. Man, man, man. Die mobiel wilde echt graag van me af
Balen zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:fifaqueen schreef op 31 juli 2015 @ 18:10:

En ja hoor.... mobiel is dood, laten vallen op de 1e vakantiedag. Man, man, man. Die mobiel wilde echt graag van me af Super balen. Heb ook een s5 en is erg verslechterd sinds de update. Irritant!!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik lees net dat je je telefoon kapot hebt laten vallen, laat maar haha
*prik*
Dan een nieuwe kopen.
Alle reacties Link kopieren
Heb nu een S3 mini, niet te doen dit toestel..
Heb je die nu nieuw?
Alle reacties Link kopieren
Is Samsung zo'n slecht merk?

Vriend had ook een S5, maar daar ging hij opzitten en daar kunnen ze slecht tegen, die steeds uitviel. Heeft nu een S5mini maar werkt prima.



Mijn HTC heb ik drie jaaar, zelf gekocht zonder bundel, maar vertoont kuren en batterij gaat snel leeg. Daarom overweeg ik om een Samsung te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven