Schuldig voelen.

02-08-2015 21:38 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu lig ik de gehele dag al op de bank te netflixen maar kan dat dan weer niet zonder me schuldig te voelen. Herkennen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk niet hé Kerstvrouw? Eigenlijk dan hé..😁
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind dat ik bezig zou moeten zijn, nuttiger dingen doen dan hop,de bank hangen.
Alle reacties Link kopieren
blijven oefenen, dan gaat het wel over
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 02 augustus 2015 @ 22:45:

blijven oefenen, dan gaat het wel over
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 02 augustus 2015 @ 22:43:

Dat schuldgevoel heeft toch een reden?Ik heb dat schuldgevoel ook wel eens. Dat ik bijvoorbeeld eigenlijk nog moet stofzuigen of strijken of 7 deuren moet verven. Maar tegenwoordig kan ik dat heel goed van mij af zetten. Morgen nog een dag en als ik dan geen tijd heb, de dag die volgt. And so on.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 02 augustus 2015 @ 22:45:

blijven oefenen, dan gaat het wel overEn dit. Ik leer snel, dus dat ging vrij vlot.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 02 augustus 2015 @ 21:42:

Soms wel...en waarom?! Ik sta elke dag (met liefde) voor man en kindjes te zorgen, maar als ik eiiiiindelijk eens tijd heb voor mijzelf en letterlijk " niks" doe, voel ik mij schuldig...Misschien omdat mijn " innerlijke programma" dan in de war geschopt wordt.. Dit heb ik ook. Er moet thuis altijd zoveel gebeuren dat ik me schuldig voel als ik eens voor de tv hang of zo. Terwijl ik vroeger met gemak een hele zondag op de bank hing met een boek en de tv.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar.



En ook nog: nu is het zulk mooi weer en wat doe ik? Dat heb ik heel lang gehad. Het gevoel dat dan naar buiten moest ofzo. Iets doen. Terwijl ik er nul komma nul zin aan had!



Nu nergens meer last van. Oefening baart kunst idd
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 augustus 2015 @ 21:57:

[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Conclusie: ik moet meer oefenen dus 😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven