Trollen

02-08-2015 17:54 38 berichten
voor alle mensen die hier al lang zitten, welk topic is jullie bij gebleven? En dan bedoel ik meer die van Trols, de mijne van dat meisje waarvan ze dacht dat haar buren in organen handelde hahaha mijn god wat heb ik gelachen toen
Alle reacties Link kopieren
Het was waarschijnlijk geen trol, maar dat topic waarin TO door haar (ex)vriend in het park in de foetushouding werd achtergelaten waarbij ze graspollen uit de grond trok, vond ik hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Autofan schreef op 03 augustus 2015 @ 00:57:

Hier de link naar het niet mogen poepen topic: Bezoek, bedankt!Net een paar pagina's gelezen, te hilarisch
quote:bohogirl schreef op 02 augustus 2015 @ 18:33:

Is het ook hoor olla, alleen soms zitten er wel grappige tussen! vaak heb ik het zelf niet eens door dat iemand mij in de maling neemt .Dat blijkt.
Ik werd bevangen door het topic van een troll die een dakloze man in huis had opgenomen. Toen ze naar d'r werk was, bleek ie een soort gevaarlijke psychopaat te zijn - in haar huis. Een andere troll sprong toen op de fiets om polshoogte te nemen.



Man, man, dat was spannend.
Leuk leesvoer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Autofan schreef op 03 augustus 2015 @ 00:57:

Hier de link naar het niet mogen poepen topic: Bezoek, bedankt!Net een pagina gelezen. Echt hilarisch!
Alle reacties Link kopieren
Zolang het heel vermakelijk is en het niemand kwaad doet vind ik het wel oke. Soms vind ik het zelfs jammer als zo'n topic verwijderd wordt, geeft een beetje leven in de brouwerij
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
quote:TheQ schreef op 02 augustus 2015 @ 18:11:

Alle topics van "ritmisch staccato samenspel tussen percussie, baslijnen, slaggitaren en blaasinstrumenten 29 januari". En alle andere 23 nicks die ze daarna heeft gehad.



Maar toch denk ik dat die echt is.
Het wordt pas grappig als een trol zichzelf gaat tegen spreken in het topic of het leugentje niet helemaal waterdicht blijkt te zijn. De reacties op een trol zijn vaak grappiger dan de trol zelf, als ik heel eerlijk ben.
quote:Henk-en-Roelie schreef op 04 augustus 2015 @ 19:48:

Het wordt pas grappig als een trol zichzelf gaat tegen spreken in het topic of het leugentje niet helemaal waterdicht blijkt te zijn. De reacties op een trol zijn vaak grappiger dan de trol zelf, als ik heel eerlijk ben.Ja daar weet jij alles van hè Henk? Of is dit Roelie?
Alle reacties Link kopieren
Soms zijn de echte forummers al erg genoeg.
Egidius. Niet Eggie.
quote:Honeymoonquiz schreef op 04 augustus 2015 @ 20:01:

[...]



Ja daar weet jij alles van hè Henk? Of is dit Roelie?Nee, daar weten wij niets vanaf, jij draait een beetje door.
quote:_Egidius_ schreef op 04 augustus 2015 @ 20:02:

Soms zijn de echte forummers al erg genoeg.Zeg dat wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven