lieve gezellige meiden Groningen/Assen 29+

28-07-2015 15:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zou het leuk vinden om lieve gezellige meiden te leren kennen in Groningen en of Assen.Zelf woon ik in Groningen.Ik hou van terrasje,dagjes weg,shoppen,uitgaan,reizen.Als je je hierin kan vinden mag je reageren groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Waarom 29+? Klinkt gezellig, ik ben zelf halverwege 20. Als er een klik is hoeft leeftijd toch niks uit te maken? Ik drink wel eens wat met een vriendin van 20 en ook wel eens met iemand van 50.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ik ben 32 en woon samen in de stad ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Wie weet kunnen we x afspreken Groetjes marleen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Phoebe

Ik woon sinds kort samen in Assen en zou graag mensen in deze omgeving willen leren kennen. (Groningen ook prima)

Ik ben 28, mocht dat geen probleem zijn dan lijkt het mij leuk om eens (of met bovenstaande meiden die gereageerd hebben) af te spreken. Ik kan op de een of andere manier geen berichten ontvangen. (m.vdbovenkamp@hotmail.com) als je contact op wilt nemen.



Groetjes,



Marit
Alle reacties Link kopieren
Misschien maar eens met z'n allen een glas wijn in de stad om te kijken of het klikt?
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk idee of theetje overdag:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Wat leuk dat jullie hebben gereageerd.Miss maart ik ga je binnenkort mailen.vik hui en streepje31 hebben jullie email zodat ik jullie kan mailen? Mag ook in pb
Alle reacties Link kopieren
Ja marleengeut@gmail.com
Hallo meiden,



Mag ik mij hierbij aansluiten? Ik ben zelf 26 jaar oud, single en ik wil graag nieuwe contacten opdoen. Ik woon op 20 min (autorijden) afstand van zowel Groningen als Assen. Lijkt me leuk een keer wat af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk welkom:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Wilzon,



heb je email?dan kan ik je mailen
Alle reacties Link kopieren
Miss maart ik heb je gemaild hoor
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Als jullie het goed vinden sluit ik me ook aan Ik ben 25 en woon sinds een paar jaar in Groningen. Binnenkort met z'n allen meeten klinkt erg gezellig!



Liefs,

Lys
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik ben 30 en kom uit roden



Mijn mail is visserw84@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hey wat een leuk topic! Al wat ouder inmiddels maar hoe gaat het? Hebben jullie elkaar al ontmoet?

Ik ben zelf 34 en woon nu sibnd tijdje in Assen maar door een volle baan weinig tijd om nieuwe mensen te leren kennen dus vandaar dat ik hier aan het rondlezen was...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven