Vriendinnen gezocht 25+ omgeving Doetinchem.

14-07-2015 16:46 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben zelf 29 en woon samen in Doetinchem. Door verhuizing ken ik helaas hier nog niet veel mensen.

Lijkt me leuk om samen dingen te ondernemen, zoals een dagje shoppen, avondje bios of gewoon een gezellig filmavondje thuis, samen koken, terrasje, eventueel samen iets doen aan sport, maar een goed gesprek is ook erg belangrijk.

Ik merk in mijn omgeving dat steeds meer mensen kinderen krijgen. Ik vind dit erg leuk, maar het is niet altijd makkelijk om iets af te spreken of iets leuks te gaan doen. Ik mis dat.

Zelf heb ik veel vrije tijd, misschien dat het daar ook wel mee te maken heeft .

Zou leuk zijn om via deze weg mensen te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Helaas woon Ik te ver weg van jij dus Oke Sucess in jij search voor vriendinnen in Doetinchem.



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Het bericht staat er ook pas net op :-).

Ik zoek echt hier in de buurt, sorry!
Alle reacties Link kopieren
Hi Fruits,



Ik woon zelf niet in de buurt. Ik ken er wel mensen. Kun je mij een DM sturen?



X Karin
Alle reacties Link kopieren
Hallo Karin,

Fijn!

Hoe kan ik jou een DM sturen? Ik forum nu met mijn mobiel, eventueel kan ik alleen iets sturen via de laptop?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Fruits,



Je kan mij ook wel een berichtje sturen, ik kom uit Doetinchem.
Alle reacties Link kopieren
Karin, ik kan jou geen berichtje sturen. Ik denk dat dit aan de instellingen ligt, want Paradijsvogel kan ik wel een berichtje sturen.



Paradijsvogel: ik heb je berichtje gestuurd .
Alle reacties Link kopieren
Ik kan jou ook geen berichtje sturen. Maar andere wel. Vreemd..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets veranderd bij mijn voorkeuren... Misschien lukt het nu wel!
Alle reacties Link kopieren
Hee je kunt mij ook pb-en. Woon in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een privé-bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Groenebroek, ik heb je een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben nieuw op dit forum en weet nog niet hoe het allemaal werkt dus doe ik hier mn berichtje ipv pb.

Ik zag dit topic voorbij komen en het lijkt me leuk om nieuwe contacten/vriendschappen te leggen.

Ik ben 27, single, hbo en kom uit Doetinchem. Ik shop, lees, sport en DIY graag.

Ik hoor graag van jullie.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sunrisa,



Als je naar je profiel gaat, dan naar mijn instellingen, dan kun je onder mijn voorkeuren aanvinken dat anderen je berichten mogen sturen. Dat zijn dus de privéberichten.

Daarna kun je bij mijn inbox zien als je nieuwe privéberichten hebt. (ik zal je er wel één sturen zodra het kan)

Je kunt zelf ook privéberichten sturen door onder iemands foto dat ''tekstwolkje'' aan te klikken.

Succes!



Groetjess
Alle reacties Link kopieren
Yes, thanks meid-27 het is gelukt.

Hebben jullie al een keer afgesproken of met een paar ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Sunrisa,



Ik zal je morgen een PB sturen.

Het is misschien wel leuk om (als de klik er is) een keer met z'n drieën af te spreken zoals je aangeeft, aangezien jij ook contact hebt met meid27 zo te lezen! :-) Tot nu toe heb ik nog niets afgesproken. Wel leuk contact, maar ik krijg geen meldingen dat ik berichten heb hier en lees daarom berichtjes vaak laat. Ga het meer in de gaten houden!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wat leuk, ik kom ook uit Doetinchem, ook hier komen wonen ivm samenwonen maar nog niet echt nieuwe mensen leren kennen. Ik ben 33, werk in de logistiek en volg naast m'n baan nog een deeltijdopleiding. Vind het leuk om gezellig te kletsen, filmpje kijken enz.

Mijn email is ...

Ik kijk niet zo vaak op viva, dus email is sneller. Lijkt me leuk om jullie te leren kennen.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
He Fruits,

Heb je nu al een aantal dagen geprobeerd een mail te sturen maar door problemen op de viva site gaat het steeds mis. Kun je proberen mij te pb met je email adres? Dan stuur ik daar mijn (zeer uitgebreide ) reactie naar toe!

Groetjes Groenebroek
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Graag zou ik ook wat contacten op willen doen in Doetinchem. Ben er geboren en getogen en nu weer terug van weggeweest.;) Voor contact kun je mij ook mailen :m.vdbovenkamp@hotmail.com

Ik ben 28, alleenstaand. Ik heb hier nog familie wonen, maar iemand, of meerdere meiden ontmoeten zou het wonen in Doetinchem vast nog leuker maken.



Groetjes
Hoihoi



Woon zelf in Dieren, weet niet of dat te ver is?

Hoor het graag, ben ook op zoek nar leuke contacten.



Groetjes



Carola

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven