Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Chart schreef op 02 augustus 2015 @ 19:38:

Ik heb een stel kennissen.... partners van elkaar. En die communiceren via FB !



"oh wat fijn dat je het huis hebt opgeruimd!" en dan wordt de man in kwestie getagd

En man reageert dan weer "ja, zoveel moeite is het niet en ik doe alles voor jou" met naam dame en hartje!



WHY?? en waarom heb ik ze nog op FB? Voor de ergernis als entertainment natuurlijk
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:S0LEIL schreef op 31 juli 2015 @ 21:27:

[...]





Klopt, ik las dit op de site van de Efteling.

De Efteling heeft haar bericht verwijderd en haar gezegd, dat klagen best mag en ook nog open en bloot, maar dat ze schelden en mensen kleineren niet accepteren.

Oh, ik ben inmiddels geweest met verklaring voor een voordringpas, maar het is allemaal zeer betrekkelijk hoor. Bij veel attracties sta je alsnog lang te wachten (maar dan zonder de entertainment die mensen in de reguliere wachtrij wel krijgen).

Het personeel is ook helemaal niet consequent in hoe ze met gehandicapten omgaan. Bij de ene attractie mag je meteen instappen, bij de andere laten ze per gehandicapte steeds 3 (of 4, of 5 of willekeurig aantal) ritjes ertussen. Bij weer een andere attractie lieten ze per 20 minuten iemand binnen (als je dan met 8 gehandicapten staat te wachten, duurt het alsnog bijna 1,5 uur).

Dus steeds weer afwachten hoe en wat (handig met een autistisch kind dat zekerheden wil). Soms met veel mensen op een kluitje moeten wachten (handig met een autistisch kind dat niet van plotselinge aanrakingen houdt en mede daarom niet in de gewone rij kan).

Tijdens de wisseling van personeel werd er niet altijd goed overgedragen wie wanneer aan de beurt was, dus dat zorgde voor verwarring en dan gat de brutaalste mooi eerst (ja ook gehandicapten kunnen klootzakken zijn die gewoon voordringen).

Hoe dan ook, uiteindelijk wel minder lang hoeven wachten overal dan in de reguliere rij, maar 'gewoon doorlopen'is er echt niet bij hoor. Misschien op rustige dagen, maar dan is de gewone rij ook niet zo lang).
Klinkt niet erg consequent, Starshine. Hebben jullie het wel leuk gehad?
quote:Feeksje1977 schreef op 02 augustus 2015 @ 11:36:

[...]





Waarom moet je kritiek uiten op een knutsel? Gewoon doorscrollen.

Ik ben van alle hoekjes af omdat ik de herplaatsers ( zelfde knutsel en haakding er op blijven zetten als mensen niet of amper reageren, vaak omdat het dus gewoon niet zo mooi is en dus niet lelijks willen zeggen) en de kritiek moet je kunnen gevers zo ongelooflijk irritante discussies gingen voeren.



Gewoon kijken en liken als je iets moois ziet en tips vragen is gewoon te moeilijk ofzo.Ik ga er van uit dat mensen knutsels (of verhalen, gedichten, kunstzinnige foto's etc) plaatsen om aan de reacties te kunnen peilen of iets wel of niet goed is. Kritiek (mits onderbouwd en niet alleen bedoeld om iemand onderuit te halen) hoort er dan bij vind ik.
quote:mwa schreef op 02 augustus 2015 @ 16:50:

[...]



dit snap ik dan weer niet, mensen die je niet leuk vind heb je toch niet in je FB?! of is dat om aan een aantal vrienden te komen ofzo?ik vind de hardloopupdates van een aantal van mijn vrienden niet interessant, maar dat is niet het enige wat ze doen.
quote:Chart schreef op 02 augustus 2015 @ 19:38:

Ik heb een stel kennissen.... partners van elkaar. En die communiceren via FB !



"oh wat fijn dat je het huis hebt opgeruimd!" en dan wordt de man in kwestie getagd

En man reageert dan weer "ja, zoveel moeite is het niet en ik doe alles voor jou" met naam dame en hartje!



WHY?? en waarom heb ik ze nog op FB?

O heerlijk dat soort mensen..

Echtelijke ruzies die via feestboek worden uitgevochten heerlijke ontspanning is dat
quote:Dreamer schreef op 02 augustus 2015 @ 18:33:

[...]





Ik ben nu met vakantie, need I say more



Mijn ouders hebben trouwens geen fb en ik moet er echt om denken hun ook op de hoogt te houden

Ja eens, mijn schoonmoeder had een keer haar fb-account opgezegd en daarna bleef ze maar klagen dat ze nergens meer van wist. Nu is ze dus weer terug op fb.

Het was vroeger altijd zo vermoeiend....moest je de halve familie afbellen om te zeggen dat we dan-en-dan de verjaardag van oma vierden. Nu maak je gewoon een evenement aan.
quote:Kunai schreef op 02 augustus 2015 @ 20:11:

Klinkt niet erg consequent, Starshine. Hebben jullie het wel leuk gehad?jawel hoor, een stuk relaxter dan anders en geen vervelende opmerkingen gehoord (al weet je nooit wat mensen tegen elkaar zeggen )
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 02 augustus 2015 @ 19:40:

[...]





Voor de ergernis als entertainment natuurlijk Ik beken...
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Even een onbeschaamde tvp want was het topic kwijt,had niet door dat er een nieuw deel was
Net eentje op FB... dat haar jongste nu eindelijk ook poept op het potje en dat ze snel uit de luiers gaat zijn... nou, gefeliciteerd en knal dat maar op FB! Who cares!
quote:Starshine schreef op 02 augustus 2015 @ 20:14:

[...]





Ik ga er van uit dat mensen knutsels (of verhalen, gedichten, kunstzinnige foto's etc) plaatsen om aan de reacties te kunnen peilen of iets wel of niet goed is. Kritiek (mits onderbouwd en niet alleen bedoeld om iemand onderuit te halen) hoort er dan bij vind ik.



Dat is misschien wel zo inderdaad.

Maar jeetje wat lelijk vind ik dan weer niet opbouwend en dan denk ik scrol lekker door, laat die arme knutseldame in haar waarde.

Ik heb nog nooit gelezen dat iemand daar tips ging geven over hoe iets beter kan.

Vond irritant genoeg om deze fb hoekjes eruit te gooien allemaal.
Ik word echt gek van de like farming plaatjes en winacties en mensen die dat soort dingen ook liken.
Deze kwam net ineens een paar keer voorbij. Bij de grootste zeikerds ook nog



https://www.facebook.com/events/1629744723969826/
Mijn excuus voor de gemaakte ergernis betreft FB en mileu! Was niet zo bedoeld! Beetje spijt van bij naderienziens
quote:Feeksje1977 schreef op 03 augustus 2015 @ 13:45:

[...]





Dat is misschien wel zo inderdaad.

Maar jeetje wat lelijk vind ik dan weer niet opbouwend en dan denk ik scrol lekker door, laat die arme knutseldame in haar waarde.

Ik heb nog nooit gelezen dat iemand daar tips ging geven over hoe iets beter kan.

Vond irritant genoeg om deze fb hoekjes eruit te gooien allemaal.



Jaren geleden maakte ik wel eens fotocollages met Photoshop. Ik kreeg op een gegeven moment een reactie dat ik misschien een bepaald layereffect kon proberen omdat de foto's er dan meer uitsprongen. Geen moment heb ik dat als lullige kritiek gezien. Ik heb het effect uitgeprobeerd, zag dat het inderdaad beter was en ben de tipgever nog steeds dankbaar.

Dàt is opbouwende kritiek.



Als ik een plaatje van een knutsel gewoon op mijn eigen tijdlijn gooi, verwacht ik niks of alleen maar complimenten. Als ik een knutsel deel met een speciale groep die gericht is op die specifieke hobby verwacht ik inhoudelijke argumenten over waarom iets wel of niet mooi is en hoe het eventueel beter zou kunnen. Juist binnen zo'n groep verwacht ik feedback.

(als ik zou knutselen, want dat doe ik niet)
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 03 augustus 2015 @ 13:51:

Mijn excuus voor de gemaakte ergernis betreft FB en mileu! Was niet zo bedoeld! Beetje spijt van bij naderienziens Wat leuk dat je er uit jezelf op terugkomt! Vergeten en vergeven hoor!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:mwa schreef op 03 augustus 2015 @ 13:51:

Mijn excuus voor de gemaakte ergernis betreft FB en mileu! Was niet zo bedoeld! Beetje spijt van bij naderienziens



Sportief



En je bedoelt natuurlijk bij nader inzien
Alle reacties Link kopieren
En milieu in plaats van mileu. (Las in je andere topic dat je beter wil worden in Nederlands schrijven! )
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Star schreef op 03 augustus 2015 @ 14:02:

[...]





Sportief



En je bedoelt natuurlijk bij nader inzien Ja was dom kortzichtig en sloeg nergens op! Dankjewel star, je bent heus wel leuk wist ik wel GeorgetteDansLeTabak dank
quote:mwa schreef op 03 augustus 2015 @ 14:24:

[...]





Ja was dom kortzichtig en sloeg nergens op! Dankjewel star, je bent heus wel leuk wist ik wel GeorgetteDansLeTabak dankJa ja je wil gewoon in mijn SBS-groepje nadat je de foto van Nlies zag. Snap ik wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 03 augustus 2015 @ 14:32:

[...]





Ja ja je wil gewoon in mijn SBS-groepje nadat je de foto van Nlies zag. Snap ik wel Ik ook (snap het dus)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 03 augustus 2015 @ 13:51:

Mijn excuus voor de gemaakte ergernis betreft FB en mileu! Was niet zo bedoeld! Beetje spijt van bij naderienziens Excuses aanvaard. Netjes van je.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Feeksje1977 schreef op 03 augustus 2015 @ 13:51:

Deze kwam net ineens een paar keer voorbij. Bij de grootste zeikerds ook nog



https://www.facebook.com/events/1629744723969826/



Ik heb gefaald.







Deze kwam voorbij. Mooi. Ik wil ook iemand die true met me is.
mijn FB was gehacked of zo maar blijkbaar zijn er vandaag en gisteren berichten op mijn facebook gekomen van INSPIRE en BUZZnogwat dat ik vanalles en nog wat leuk vond. Ik heb het gemeld bij FB, wachtwoord veranderd en alles verwijderd.



Raar dat dat zo in een keer kan. Het was dat een vriend me een berichtje stuurde dat ik wel erg veel aan het liken was. Typisch was dat ik hetzelfde berichtje vanmorgen ook al naar een andere vriendin had gestuurd. ZIj Llket heel veel terwijl ze op vakantie was en niet online kon zijn.



En het erge is dat je het zelf niet op je tijdlijn ziet, maar wel in je activiteitenlogboek.



Dus ik was vandaag degene met ergelijke berichten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven