Weinig erotiek in relatie

01-08-2015 16:12 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag beste leden.



Ik ben een jongeman van 28 en mijn vriendin 26.

Wij kennen elkaar al sinds het middelbaar en wonen sinds kort ook samen.



Wij hebben het goed, alles verloopt prima, maar de erotiek stelt teleur.

Probleem is simpel, niet genoeg seks wat mij betreft.

Ik denk gemiddeld 2x per maand, er is ook al een periode geweest dat we 3 maand niets hadden gedaan.

Ik ben nu wel altijd iemand geweest dat meerdere keren per week kan, maar heb mij er al bij neergelegd dat zoiets niet haalbaar is met haar.

Als ik zaken voorstel voor wat dichter bij elkaar te kunnen zijn, zoals samen een bad nemen, douche, gewoon gezellig naakt of in ondergoed lekker dicht bij elkaar naar tv kijken enzo, worden die voorstellen altijd afgeblokt. Sexting, wat dirty talk, grondige massage, niets helpt....

Als ik afkom met kusjes en noem maar op dan krijg ik het verwijt dat ik weer seks wil en waarom ik gewoon niet gezellig kan doen en altijd meer wil.



Ik begin gefrustreerd te geraken. Initiatief komt altijd van mij en stilletjesaan verminder ik er ook mee omdat ik anders toch teleurgesteld ga worden. Soms kijk ik zelfs uit wanneer ze even weg is zodat ik het effe snel zelf kan doen.



Ze is een lieve meid, mooi, gezellig, maar ik begin meer en meer te denken om uit elkaar te gaan.

Ik heb, door mijn jonge leeftijd, niet veel zin om al in een non-erotische relatie te blijven. Dat zoiets gebeurt bij koppels van 50 jaar dat begrijp ik na zovele jaren, maar wij zijn allebei in de fleur van ons leven en alles staat al op een redelijk laag pitje en naarmate het ouder worden, en kinderen, zal het zeker niet verbeteren.



Wij hebben ook al genoeg met elkaar gepraat daarover, maar er komt maar geen verandering.



Ik heb buiten haar niemand om mee te praten hierover en ik weet niet wat ik nog kan doen.

Dus ik dacht, waarom maak ik geen account aan op een vrouwenforum die mij ongetwijfeld wat tip of kennis kunnen bijbrengen 😀
Ik vind het wel mooi wat de laatste twee posts zeggen. Op zich. Ben het ermee eens dat dwang lijdt tot nog meer aversie.

Maar om haar nóg meer te liefkozen of in de watten te leggen? Het is ook haar verantwoordelijkheid. Een relatie aangaan en willen behouden betekend dat je ook intiem bent samen. Want hoe je het ook wendt of keert; seks is wel de lijm in een relatie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Roosv1989 schreef op 01 augustus 2015 @ 21:37:

Ik vind het wel mooi wat de laatste twee posts zeggen. Op zich. Ben het ermee eens dat dwang lijdt tot nog meer aversie.

Maar om haar nóg meer te liefkozen of in de watten te leggen? Het is ook haar verantwoordelijkheid. Een relatie aangaan en willen behouden betekend dat je ook intiem bent samen. Want hoe je het ook wendt of keert; seks is wel de lijm in een relatie!Ik zeg ook niet dat hij haar in watten moet leggen oid ;) Juist ook aangeven dat de seks ook belangrijk is, en het gesprek erover aan blijven gaan! maar met liefkozingen bedoel ik dus echt de non-seksuele uitingen. Gewoon een kusje op haar haar ofzo, dat soort dingetjes. Kan ze bijna onmogelijk een extra bedoeling achter zoeken maar bouwt wel weer een band op. En ja, zij moet ook besluiten het wel te willen.. maar dit helpt misschien daarbij
Je hebt ook gelijk hoor. Maar ik zou het niet trekken als mijn man weken lang geen échte aandacht aan me geeft. Andersom net zo.

Als mijn man wekenlang mijn avances negeert zou ik na een tijdje denken, bekijk jij het maar lekker. Ik zou hem niet extra liefkozen. Hoogstens een gesprek aangaan wat er is, maar als ie daar ook niet op ingaat...



Zelfs in de week dat ik ongesteld ben verzinnen we nog iets om toch intiem te zijn. Ik moet er niet aan denken... de tijd van bejaard knuffelen ligt nog ver voor ons, tot die tijd genieten we ook van de seks



Ik heb oprecht te doen met TO
Ze houdt dus niet van het geklieder.



Eens met bovenstaande tips. Maak haar duidelijk dat dit niet alleen jouw probleem is, maar van jullie samen.



Succes.
O en ik ben ook volop aan de pil hoor...



Excuses excuses..



Totdat zij serieus in gesprek gaat en wat wil doen aan dit serieuze probleem zou ik haar echt niet extra liefkozen...



To, ben je er nog?
Alle reacties Link kopieren
TO is hopelijk in de slaapkamer met vriendin
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 01 augustus 2015 @ 22:09:

Ze houdt dus niet van het geklieder.



Eens met bovenstaande tips. Maak haar duidelijk dat dit niet alleen jouw probleem is, maar van jullie samen.



Succes.In Japanse gymnastiekfilmpjes zie je vaak een doos tissues naast het bed, en zie je de man na afloop keurig de vrouw schoonpoetsen, alvorens lekker naast elkaar liggen uit te puffen.
Alle reacties Link kopieren
als je vriendin minder genegenheid wil en toont en ook minder sex, zou het ook kunnen zijn dat ze een ander heeft, een affaire misschien.
Geniet en leef
Alle reacties Link kopieren
quote:val0tijn schreef op 02 augustus 2015 @ 12:26:

als je vriendin minder genegenheid wil en toont en ook minder sex, zou het ook kunnen zijn dat ze een ander heeft, een affaire misschien.Ja, laten we vooral dit soort dingen gaan roepen. Als een vrouw een laag libido heeft dan zal ze vast een affaire hebben
Alle reacties Link kopieren
Haihai!



Ik snap je issue wel. Alleen moet je ook bedenken dat als je net samenwoont het erg lang kan duren voordat je aan elkaar gewend raakt... En dan bedoel ik echt leven met elkaar. Ik zelf vond het in het begin echt vermoeiend, dingen regelen en dan heb je soms als vrouw geen zin. Ik zou gewoon met haar praten waar het probleem ligt.



Is het gewoon iets wat in haar zit, geen behoefte? Of vind ze je niet hygiënisch genoeg of heeft ze andere problemen waardoor ze minder zin heeft?



Ik zou haar heel erg duidelijk maken dat het je niet per se om de seks gaat maar ook zeker om de intimiteit. Je hoeft niet altijd seks, gewoon knuffelen en gezellig liggen is ook goed, maar ze moet ook begrijpen dat jij je behoeftes hebt en haar dat niet wilt opdringen. Misschien is er wat veranderd?



Ik zal haar zeker niet pushen en blijven herhalen dat het niet om 1 ding gaat, maar dat je het gewoon jammer vind en samen aan wilt werken en over praten.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren eens wat gepraat en ze maakte duidelijk dat ze onzeker is over haar lichaam. Ik weet dit al veel langer, maar dat heeft nooit een probleem geweest in de slaapkamer. Ze koppelde dit ook niet aan ons seksleven, maar misschien onbewust wel?



Behoefte heeft ze niet. Ze kan maanden zonder, spontaan heeft ze wel eens zin maar ze geeft er haar precies niet echt aan over. Dat verdwijnt even snel als het gekomen is. Verder komt ze ook niet met het antwoord "ik weet niet hoe het komt" als ik vraag waarom ze zo weinig zin heeft. Ze vindt het allemaal lekker, maar het is precies niet zo belangrijk bij haar.



Ik ga zeker hier de tips opvolgen. Ze wat meer genegenheid geven, spontaan eens een kusje, knuffel, aaitje over de poep. Ik ga het onderwerp over seks nog niet aanhalen. We hebben het er al genoeg over gehad de laatste weken en wil het even laten bezinken. Anders denkt ze weer van "hem is hier weer" en knapt ze misschien weer af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dat zoiets gebeurt bij koppels van 50 jaar dat begrijp ik na zovele jaren, maar wij zijn allebei in de fleur van ons leven

Inderdaad, maar mijn vriendin en ik zijn de 50 gepasseerd maar bij ons is er meer (erotisch) leven in de brouwerij.

Dus voor iemand van 26 heel raar. Vindt ze je niet aantrekkelijk meer ? Want dat kan het ook zijn. En als je een open relatie voorstelt of zegt dat je op Tinder / SecondLove gaat, ook al meen je het niet echt puur om haar te 'teasen', wat zal ze dan zeggen ?

En onzeker over haar lichaam, dat zijn veel vrouwen. Zeg gewoon dat je haar geweldig, leuk, lief , lekker vindt en dat je dat MEENT, "anders zeg ik het niet".
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_244671 wijzigde dit bericht op 02-08-2015 22:56
Reden: dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedzo Pius! Ik neem sowieso mijn petje voor je af, super hoe je probeert je vriendin te begrijpen en hoeveel je respect je voor haar hebt. Vergeet ook jezelf niet (!) maar geniet samen van het leven. Gewoon weer lekker elkaar het hof maken, zeg maar..
Alle reacties Link kopieren
quote:Pius schreef op 02 augustus 2015 @ 21:13:

Gisteren eens wat gepraat en ze maakte duidelijk dat ze onzeker is over haar lichaam. Ik weet dit al veel langer, maar dat heeft nooit een probleem geweest in de slaapkamer. Ze koppelde dit ook niet aan ons seksleven, maar misschien onbewust wel?



Behoefte heeft ze niet. Ze kan maanden zonder, spontaan heeft ze wel eens zin maar ze geeft er haar precies niet echt aan over. Dat verdwijnt even snel als het gekomen is. Verder komt ze ook niet met het antwoord "ik weet niet hoe het komt" als ik vraag waarom ze zo weinig zin heeft. Ze vindt het allemaal lekker, maar het is precies niet zo belangrijk bij haar.



Ik ga zeker hier de tips opvolgen. Ze wat meer genegenheid geven, spontaan eens een kusje, knuffel, aaitje over de poep. Ik ga het onderwerp over seks nog niet aanhalen. We hebben het er al genoeg over gehad de laatste weken en wil het even laten bezinken. Anders denkt ze weer van "hem is hier weer" en knapt ze misschien weer af.

Aaitje over de poep?.

.

Euhh ja....ik weet niet of ze dat leuk vind hoor?

Shit zeg.

.

Kan zijn dat het hem "daarin hangt".
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalfx schreef op 02 augustus 2015 @ 19:59:

[...]





Ja, laten we vooral dit soort dingen gaan roepen. Als een vrouw een laag libido heeft dan zal ze vast een affaire hebben





ja waarom zou dat niet kunnen ???vrouwen kunnen ook hun man bedriegen .het is niet altijd alleen maar de man die dat doet.

weet ik uit ervaring
Geniet en leef
Alle reacties Link kopieren
quote:creativeguy schreef op 02 augustus 2015 @ 22:17:

[...]



Inderdaad, maar mijn vriendin en ik zijn de 50 gepasseerd maar bij ons is er meer (erotisch) leven in de brouwerij.

Dus voor iemand van 26 heel raar. Vindt ze je niet aantrekkelijk meer ? Want dat kan het ook zijn. En als je een open relatie voorstelt of zegt dat je op Tinder / SecondLove gaat, ook al meen je het niet echt puur om haar te 'teasen', wat zal ze dan zeggen ?

En onzeker over haar lichaam, dat zijn veel vrouwen. Zeg gewoon dat je haar geweldig, leuk, lief , lekker vindt en dat je dat MEENT, "anders zeg ik het niet".



Ik heb idd een paar keer zoiets gezegd. Haar gezicht sprak boekdelen 😀

Veel zeggen erop doet ze niet, ja dat ze het niet leuk zou vinden natuurlijk, en als ik het echt probeer dan weet ik de deur staan. Ze zou het erg vinden moest ik op datingsites en consoorten zitten. Zeker wat betreft open relaties tot en met swingen. Dat is voor haar een no go, en zoiets wil ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 03 augustus 2015 @ 10:14:

[...]



Aaitje over de poep?.

.

Euhh ja....ik weet niet of ze dat leuk vind hoor?

Shit zeg.

.p

Kan zijn dat het hem "daarin hangt".



Ja nee. Haar billen strelen heeft ze graag. Met zo'n aaitje wil ik maar bedoelen om effe over haar bil te wrijven of er zachtjes in te knijpen. Heel haar achterkant eigenlijk: rug, schouders, benen. Ze vind dit veel leuker dan de voorkant blijkbaar.

Zo begint ook ons voorspel. Altijd de rug en billen, dan na hard werken van mijn kant mag ik de voorkant doen. Een vluggertje etc zit er ook nooit in omdat ze een enorme diesel is die op gang moet komen. En eerlijk gezegd, als je een uur lang een rug/billen zit te strelen, is de lol er voor mij ook wel af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pius schreef op 03 augustus 2015 @ 12:25:

[...]





Ja nee. Haar billen strelen heeft ze graag. Met zo'n aaitje wil ik maar bedoelen om effe over haar bil te wrijven of er zachtjes in te knijpen. Heel haar achterkant eigenlijk: rug, schouders, benen. Ze vind dit veel leuker dan de voorkant blijkbaar.

Zo begint ook ons voorspel. Altijd de rug en billen, dan na hard werken van mijn kant mag ik de voorkant doen. Een vluggertje etc zit er ook nooit in omdat ze een enorme diesel is die op gang moet komen. En eerlijk gezegd, als je een uur lang een rug/billen zit te strelen, is de lol er voor mij ook wel af.Maar dat zijn meer vrouwen. Geduld is een schone zaak. En wat is er mis met dat het soms afloopt zonder 'het' ? Het is gewoon heerlijk om elkaar gewoon bloot te strelen en kussen ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven