leden literaire leesclub gezocht omgeving Delft

23-07-2015 19:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik (29 jaar) ben op zoek naar fervente lezers (25-35 jaar) die samen met mij een literaire leesclub op willen richten in de (omgeving van de) stad Delft, waar ik binnenkort ga wonen. Vanuit mijn professie lees ik graag Nederlandstalig werk (en poëzie), maar ik hoop daarnaast met een leesclub (ook) werk te lezen van anderstalige auteurs, zoals Jonathan Franzen, Dave Eggers, David Grossman en Coetzee. Het lijkt me een mooi streven om ongeveer één keer in de zes weken bij elkaar te komen om een gelezen werk te bespreken en op die manier van elkaar te leren. Uiteraard moet het wel gezellig blijven, dus ik zou het leuk vinden als er gekookt, gegeten, gedronken en veel gelachen wordt tijdens de bijeenkomsten.



Mocht je enthousiast zijn, laat dan vooral een berichtje achter!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat ik niet in de buurt van Delft woon; behalve het koken klinkt het heel erg leuk! Ik hoop dat je nog anderen vindt die goed in het plaatje passen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maree, ik begrijp uit jouw berichtje dat je enthousiast bent. Het is dus inderdaad heel jammer dat je niet in de buurt van Delft woont!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ookbijzonder,



Mij lijkt het leuk! Ik lees heel graag, zowel Nederlands als anderstalig en het lijkt me gezellig om er met anderen over te praten! Ik woon in de buurt van Delft, dus dat is geen probleem. Ik ben wel 24, wordt 25 over een paar maanden. Als je dat geen probleem vindt dan heb ik zeker interesse! Ik kan jouw geen berichtje sturen, want je hebt die functie niet aanstaan, maar jij mij wel als het goed is.
Hallo,



Het lijkt mij ook leuk om betrokken te zijn bij de leesclub! Lezen vind ik leuk en de gezelligheid vind ik ook belangrijk.

Ik ben 25 jaar en woon in de omgeving van Delft.



Liefs Nicole
Alle reacties Link kopieren
Dag MountainGoat en San-Fransisco, wat leuk dat jullie gereageerd hebben en geïnteresseerd zijn! Ik reageer vanavond even wat uitgebreider op jullie reacties en ik zal dan ook even uitzoeken hoe we persoonlijke berichten voor elkaar achter kunnen laten. Wordt vervolgd, dus.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee! Ik liep met hetzelfde idee rond voor Rotterdam, maar Delft is prima aan te reizen natuurlijk. Ik wil graag meedoen!
Alea iacta est
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mij lijkt het ook erg leuk. Ik ben vanaf kinds af aan gek op lezen (meestal Nederlandstalig maar soms ook Engelstalig) en hou ook van gezelligheid en koken voor of met meerdere mensen. Woon in de buurt van Delft.

Ik doe ook graag mee!
Alle reacties Link kopieren
Dag EstherSR en vaika,



Wat leuk dat jullie mee willen doen! Ik stuur jullie vanavond graag even een persoonlijk berichtje (EshterSR, zou jij die functie ook 'aan' willen zetten?), zodat we binnenkort wat afspraken kunnen maken. Het wordt al een aardig clubje zo! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi EstherSR,



Het lukt mij nog niet om jou een persoonlijk berichtje te sturen, omdat je die functie niet hebt ingesteld, maar... ik wilde je toch even persoonlijk berichten. Nu doe ik het even op deze manier, 'openbaar' dus. Ik zag toevallig dat er een oproepje is geplaatst voor een leesclub in Ridderkerk, waar jij volgens jouw profiel woont, en dat jij daar vervolgens - begrijpelijk! - op hebt gereageerd. (Ik neem hierbij het risico dat ik klink als een stalker.) Zou je mij willen laten weten wat je gaat doen? Als het jou nog steeds leuk lijkt om in Delft mee te doen, dan betrek ik je in mijn plannen om binnenkort met wat geïnteresseerden bij elkaar te komen in een cafeetje in Delft. Het lijkt me fijn en leuk om aldaar met elkaar kennis te maken, te kijken of het klikt en, natuurlijk, om onze interesses en wensen te bespreken. (MountainGoat en san-fransisco, horen jullie dat?!) Ik hoor graag van je!



Groetjes,



Ookbijzonder
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ookbijzonder,



ik ben een bijna 25jarige student architectuur in Delft en ik ben al een poos op zoek naar een literaire leesclub omdat mijn moeder al jaren haar leesclubs had, dus ik vroeg me af of ik me bij jullie zou mogen voegen?



liefs,

LinaBoBardi
Hey Ookbijzonder,



ik zou graag mee willen doen als jullie nog mensen zoeken!



Groeten,

Laura
Alle reacties Link kopieren
Mochten jullie nog leden zoeken! Ik bied me aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven